0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

TRIBULUS 2000 Cap

کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی

شناسه کالا: 824920
شناسه کالا: 824920
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی

کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی (Behta Daru Muscle Herb 60 caps) یک افزایش‌دهنده قدرت و توان عضلانی عالی ویژه ورزشکاران و بدنسازان است. این محصول حاوی عصاره خشک میوه گیاه خارخاسک بوده و موجب افزایش قدرت، توان و همچنین حجم عضلات می‌شود. این مکمل ورزشی علاوه بر تمام مزایای بالا، هورمون‌های مردانه نیز افزایش داده و برای آقایان مزایا و فواید به نسبت زیادی دارد. به همین منظور بسیاری از مربیان ورزش و همچنین پزشکان تغذیه این قرص را به ورزشکاران و بدنسازان توصیه می‌کنند.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو

کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی (Behta Daru Muscle Herb 60 caps) یک مکمل مناسب برای آقایان بالغ است. به همین منظور به هیچ عنوان نوجوانان و پسران زیر 18 سال نباید از این کپسول مصرف کنند.

ورزشکاران و بدنسازانی که در طول روز تمرینات شدید ورزشی انجام می‌دهند، می‌توانند به منظور افزایش قدرت توان و حجم عضلات از این محصول استفاده کنند. از دیگر تاثیرات این محصول روی بدن تحریک هورمون‌های مردانه و همچنین افزایش ترشح آنها است.

گیاه خارخاسک از مواد متنوعی تشکیل شده و به همین منظور دارای خاصیت فارماکولوژیکی است. فلاونوئیدهای موجود در این گیاه خواص بی‌نظیری از جمله ضد التهاب، ضد آلرژی، وقفه‌دهنده رشد تومور، وقفه آنزیم‌های فسفولیپاز خصوصا فسفولیپاز C را دارد.

این گیاه اثر آنتی اکسیدانی داشته و از بیماری‌هایی نظیر سرطان جلوگیری و با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند. علاوه بر تمامی مزیت‌ها و خواص بالا، عصاره خارخاسک موجود در کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو بر بیماری‌های عروق کرونر نیز موثر است. چرا که موجب اتساع عروق کرونر می‌شود. نام دیگر این گیاه که در دسته پروهورمون قرار دارد، تریبولوس است. برای خرید این محصول با کیفیت و پرخاصیت می‌توانید از طریق فروشگاه داروخانه آنلاین اقدام کنید. پس از سفارش محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

مزایای مصرف کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو

  • کمک به رشد عضلات
  • بالا رفتن سطح آمینواسید در بدن
  • شما را جوان نگه می‌دارد.
  • افزایش قدرت و توان
  • افزایش و بهبود قوای جنسی
  • افزایش میزان  تستوسترون در بدن
  • بهبود ناتوانی جنسی آقایان

نحوه مصرف کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو

به طور کلی همانطور که در قسمت بالا نیز مطالعه کردید، حتما از این کپسول باید آقایان بالغ استفاده کنند. میزان مصرف این کپسول در روزهای ورزشی و غیرورزشی متفاوت است. در ادامه درباره میزان مصرف اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میزان مصرف

جهت مصرف در مردان بالغ روزانه دو کپسول: در روزهای فعالیت ورزشی دو عدد کپسول نیم ساعت قبل از شروع ورزش در روزهای بدون تمرین ورزشی دو عدد کپسول نیم ساعت قبل از خواب.

 


 

شرایط نگهداری کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو

کپسول تریبولوس ماسل هرب را باید به دور از دسترس کودکان و نور خورشید، در دمای 30 درجه سانتیگراد و به دور از رطوبت نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف، از بسته شدن درب محصول اطمینان حاصل کنید. چرا که در غیراینصورت امکان نفوذ رطوبت و گرد و خاک به درون قوطی و در نتیجه فساد مکمل وجود خواهد داشت.

 

 


 

خطرات احتمالی مصرف کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو

این دارو را باید به تجویز مربی باشگاه یا پزشک متخصص مصرف کنید. در هنگام مصرف به دوز و نحوه مصرف توجه کنید. به هیچ عنوان به صورت خودسرانه میزان دوز کپسول را افزایش ندهید. چرا که در غیراینصورت امکان وجود هرگونه آسیب یا عارضه جدی وجود خواهد داشت. هشدارها و نکات منع این قرص را نیز باید جدی بگیرید. برخی از هشدارهای این مکمل عبارت است از:

در موارد زیر فرد نمی‌تواند از این مکمل استفاده کند و منع مصرف وجود دارد:

  • افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان نباید از این محصول استفاده کنند و فقط مناسب آقایان بالغ است.
  • در صورت وجود هر گونه حساسیت پوستی یا گوارشی منع مصرف وجود دارد.
  • افراد مبتلا به دیابت یا هایپرتروفی خوش خیم پروستات نمی‌توانند از این محصول بهره بگیرند.
  • قبل از اقدام به جراحی یا عمل خاص باید مصرف را متوقف کنید و منع مصرف وجود دارد.

هشدارهای مصرف:

  • در میزان و دوز مصرفی مناسب از این محصول بهره بگیرید. چرا که در صورت رعایت دوز مصرفی پیشنهاد شده، هیچ‌گونه عارضه جانبی ایجاد نخواهد شد. تنها عارضه این مکمل زمانیست که فرد دچار بیماری باشد یا به داروهای گیاهی حساسیت یا واکنش نشان دهد.
  • از مصرف همزمان این دارو با داروهای افزایش دهنده یا کاهنده هورمون‌های آندروژنیک نظیر فیناستراید، تستوسترون، ناندرلون و سایر داروهای مشابه همچنین داروهای کاهنده قند خون نظیر انسولین، گلی بن کلامید، متفورمین و  خودداری شود.
  • به دلیل دیورتیک بودن دارو، باعث افزایش دفع ادراری داروی لیتیوم شده و میزان اثربخشی لیتیوم کاهش می‌یابد. لذا قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

 


 

جدول ترکیبات کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو (به ازای دو کپسول)

مقدار

نام ترکیب

2000 mg

Tribulus terrestris fruit powder

 

 

 

کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی
کپسول تریبولوس ماسل هرب بهتا دارو 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;