0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Ginc Active Cap

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی

شناسه کالا: 805807
شناسه کالا: 805807
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Ginc Active 30 Capsules) یک مکمل دارویی مناسب جهت تقویت عملکرد فکری و حضور ذهن است که از اختلالات ذهنی و آسیب‌های مغزی در افراد مسن جلوگیری می‌کند. این محصول تحت لیسانس استرالیا توسط شرکت درمان یاب دارو در ایران تولید و در بسته‌بندی‌های بهداشتی قوطی شکل به بازار عرضه می‌شود. این محصول روی مغز تاثیر مثبتی گذاشته و از بروز سرطان قلب و سرطان مغز جلوگیری می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر درباره کپسول جینک اکتیو گلدن لایف در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول جینک اکتیو گلدن لایف بر بدن

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی (Golden Life Ginc Active 30 Capsules) یک محصول عالی با عملکردی فوق‌العاده است. با افزایش سن عملکرد مغز کاهش پیدا می‌کند و فرد ممکن است روز به روز دچار حواس‌پرتی یا عدم تمرکز شود. به همین منظور باید برای جلوگیری از این اتفاق فکر چاره باشد.

قرص جینک اکتیو گلدن لایف حاوی گیاه دارویی جینکوبیلوبا بوده و خاصیت درمانی فوق‌العاده‌ای دارد. با مصرف این دارو گردش خون در مغز تحریک شده و در نتیجه عملکرد مغز تقویت می‌شود. بنابراین با افزایش سن فرد تمرکز بیشتری روی مسائل خواهد داشت.

به طور کلی با مصرف این مکمل دارویی استرس، دلهره، مشکلات شنوایی، تضعیف حافظه و کاهش تمرکز در یک فرد بهبود بخشیده می‌شود و وی در طول مدت عمر بهترین عملکرد مغزی را خواهد داشت.

اما شاید تصور کنید این محصول تنها برای افراد میانسال بوده و روی آنها تاثیرات مثبت شگفت‌انگیزی دارد. اما این طور نیست. قرص گلدن لایف در افراد جوان سبب تقویت حافظه و تمرکز و در افراد میانسال به پیشگیری از اختلالات ذهنی و آسیب مغزی کمک می‌کند.

جینکوبیلوبا یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های درخت است. محتوای اصلی این گیاه فلاونوئیدها و ترپنوئیدها هستند که هر دو این گیاهان خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارند. گیاه جینکو در اغلب موارد سبب تقویت حافظه می‌شود. گینگولید B در این گیاه خاصیت مهارکنندگی پلاکت را دارد. جالب است بدانید که جینکوبیلوبا اثر محافظتی و آنتی اکسیدانی بالایی دارد و از بروز برخی بیماری‌ها نظیر سرطان‌ها جلوگیری می‌کند.

پراکسیداسیون لیپید در ایجاد آسیب بافتی و عروقی و از بین رفتن اعصاب نقش داشته که امکان دارد منجر به زوال عقل شود. اما مصرف قرص جینک اکتیو شما را از این شرایط دور نگه می‌دارد.

 


 

مزایای مصرف کپسول جینک اکتیو گلدن لایف

همانطور که در بالا مطالعه کردید، جینک اکتیو گلدن لایف نه تنها از اختلالات ذهنی جلوگیری می‌کند، بلکه حاوی ماده ارزشمندی است که از بروز بسیاری از بیماری‌های دیگر فرد را نیز در امان نگه می‌دارد. برخی دیگر از مزایای کپسول جینک اکتیو گلدن لایف به شرح زیر است:

  • کمک به درمان آلزایمر و اختلالات شناختی
  • بهبود حافظه و افزایش قدرت تمرکز
  • بهبود عملکرد ذهنی

برای خرید این محصول می‌توانید این مکمل دارویی را از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید. پس از ثبت سفارش محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

نحوه مصرف کپسول جینک اکتیو گلدن لایف

برای مصرف و اثربخشی این مکمل، باید روزانه 1 الی 2 تا از این کپسول را با آب به همراه غذا نوش جان کنید. میزان دوز مصرفی را خودسرانه افزایش ندهید.

شرایط نگهداری

این کپسول را باید به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان در دمای 15 الی 25 درجه سانتیگراد در جایی خشک نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

  • زنان باردار و شیرده قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایید.
  • بیمارانی که داروهای ضد افسردگی، ضد التهاب، ضد دیابت، ضد پلاکت، فلوکستین و وارفارین مصرف می‎کنند، باید قبل از استفاده با پزشک مشورت کنند.
  • چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • در موارد نادر امکان دارد ناراحتی دستگاه گوارش خفیف، سرگیجه، تپش قلب، واکنش‌های آلرژیک، اسهال، حالت تهوع؛ ضعف و خونریزی بروز پیدا کند.

 


 

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف مناسب چه کسانی است؟

از کپسول جینک اکتیو گلدن لایف افراد میانسال و جوان می‌توانند جهت جلوگیری از زوال عقل و اختلالات ذهنی و همچنین تقویت مغز بهره بگیرند. این دارو برای بزرگسالان علاوه بر تقویت مغز خواص دیگری نیز دارد.

جدول ترکیبات کپسول جینک اکتیو گلدن لایف (به ازای مصرف هر یک عدد کپسول)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Ginkgo Biloba

50 mg

*

 * نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

 

کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی
کپسول جینک اکتیو گلدن لایف 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;