در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن 90 عددی

FAT FREE 6

شناسه محصول: 820400
شناسه محصول: 820400
دسته بندی: کاهش وزن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن دارای عصاره چای سبز، عصاره فلفل قرمز، عصاره دانه قهوه سبز، کافئین و همچنین ال کارنیتین بوده که تمامی آن‌ها در افزایش سطح متابولیسم بدن و در نهایت کاهش وزن افراد نقش دارند. استفاده از مکمل فانتوم به چربی‌سوزی بهتر، افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند. کپسول فت فری در کنار رژیم غذایی مناسب به کاهش وزن هر چه سریع‌تر افراد کمک کرده و به همین جهت مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم مزایا و خطرات احتمالی مصرف این مکمل، نحوه اثرگذاری بر بدن و نحوه مصرف آن را برای شما به طور کامل شرح دهیم. برای آشنایی کامل با این مکمل ورزشی ما را تا انتهای مطلب همراهی فرمایید.


کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن 90 عددی، کمک بسزایی به بهبود سلامت افراد می‌کند. این مکمل ترکیبات موثری در سوزاندن چربی‌های بدن داشته و به فرآیند چربی‌سوزی در بدن کمک می‌کند. از ترکیبات پرکاربرد کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن که می‌توان به آن اشاره نمود عصاره چای سبز، عصاره فلفل قرمز، عصاره دانه قهوه سبز، ال کارنیتین و کافئین است که در افزایش متابولیسم بدن و چربی‌سوزی نقش دارند. مکمل فانتوم به دلیل دارا بودن مواد ذکر شده در بالا عضلات بدن را به خوبی حفظ کرده، چربی‌سوزی را افزایش داده، کالری بیشتری سوزانده و نهایتا باعث کاهش وزن می‌شود. عصاره چای سبز دارای مقادیری کافئین بوده که خاصیت چربی‌سوزی دارد. همچنین چای سبز خاصیت آنتی اکسیدانی نیز داشته و با بالا بردن سطح متابولیسم بدن به کاهش وزن افراد کمک می‌کند.

در فلفل قرمز ماده‌ای به نام کپسایسین وجود دارد که گرمابخش است و به کم شدن اشتها کمک کرده و میزان کالری سوزی را افزایش می‌دهد و از این طریق به کاهش وزن شما همراه با کمی ورزش کردن کمک می‌کند. آنتی اکسیدان موجود در فلفل قرمز نیز با رادیکال‌های آزاد جنگیده و آن‌ها را خنثی می‌کند. در عصاره دانه قهوه سبز مقدار بسیار بالایی اسید کلروژنیک وجود دارد. این ماده چربی‌سوز بوده و به کم شدن سطح چربی، با بالا بردن سرعت فرآیند سوخت و ساز در بدن کمک می‌کند. در مغز، کبد و کلیه‌های انسان ماده‌ای به نام ال کارنیتین تولید می‌شود. کاربرد این ماده آن است که چربی را به انرژی لازم برای بدن تبدیل می‌کند. ال کارنتین موجود در مکمل فانتوم به ورزشکاران در چربی‌سوزی کمک کرده و سرعت کاهش وزن در آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در چای سبز ماده‌ای به نام کاتچین حضور داشته که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این ماده موجب افزایش میزان سوخت و ساز در بدن شده و وزن افراد را کاهش می‌دهد. از سویی دیگر چای سبز میزان اشتها را نیز کاهش داده و و در کاهش وزن تاثیر می‌گذارد.


نحوه اثرگذاری کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن بر بدن

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن، در ترکیبات خود چای سبز داشته و از این طریق میزان کالری که در بدن سوخته می‌شود را بالا برده و موجب کاهش وزن افراد می‌شود. عصاره فلفل قرمز موجود در این مکمل ورزشی میزان متابولیسم بدن را افزایش داده و به این طریق از کاهش وزن شما پشتیبانی می‌کند. از سویی دیگر مکمل فانتوم دارای مقادیری قهوه سبز نیز در ترکیبات خود بوده و سطح قند خون در بدن را تنظیم کرده و موجب افزایش انرژی می‌شود.


مزایای مصرف کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

  • به کاهش چربی‌های اضافه بدن از طریق بالا بردن میزان متابولیسم کمک می‌کند.
  • موجب افزایش سوخت کالری در افراد می‌‌شود.
  • برای افزایش میزان چربی‌سوزی استفاده می‌شود.
  • به کاهش وزن کمک بسزایی می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل ورزشی خودداری کنند.
  • مصرف این کپسول در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای تشکیل‌دهنده محصول، مصرف آن را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های خاص، پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول خودداری کنید.
  • در صورت مصرف داروی دیگری در کنار این مکمل، نوع و میزان دوز مصرفی آن در طول روز را به مربی ورزشی یا پزشک معالج خود اطلاع دهید.

نحوه مصرف کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن را بایستی حداکثر در روز 2 عدد و در دو وعده مجزا مصرف کنید. به این صورت که یک عدد از این مکمل ورزشی را بعد از تمام شدن صبحانه خود و یک عدد دیگر را پس از عصرانه همراه با آب فراوان میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن را باید روزانه 2 عدد در دو دوعده متفاوت مصرف نمایید. به این صورت که یک عدد از این کپسول را بعد از خوردن صبحانه و یک عدد دیگر را بعد از صرف عصرانه میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل ورزشی به صورت سرخود اکیدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن 90 عددی را بایستی در محیطی کاملا خشک و تاریک، به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید، در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) قرار دهید. دقت فرمایید این کپسول را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.


خرید کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Proprietary Blend

1000 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 عدد کپسول فت فری 6 فانتوم نوتریشن گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس