0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

FLEXX Cap

کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی

شناسه کالا: 823904
شناسه کالا: 823904
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی

کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی (Anti Aging Flexx) یک مکمل عالی برای کاهش درد و التهابات مفصلی است. این کپسول توسط شرکت آدونیس کیش تولید و به بازار عرضه می‌شود. افرادی برای کاهش دردهای مفصلی و همچنین کاهش التهابات مفصلی می‌توانند از این سافت ژل بهره بگیرند. این کپسول‌ها به شکل سافت ژل بسته‌بندی و تولید می‌شوند. به همین منظور بلع آنها بسیار راحت است. بنابراین سالمندانی که با مشکلات بلع مواجه هستند و اغلب داروها و قرص‌های کچی را نمی‌توانند بخورند، از این محصول به راحتی می‌توانند استفاده کنند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول فلکسی آنتی ای جینگ

کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی (Anti Aging Flexx) یک مکمل تخصصی برای کمک به سلامت استخوان و مفاصل بدن است. این محصول حاوی گیاهان متنوع به همراه گلوکزآمین و کندروئیتین است. به همین منظور می‌تواند روی درد مفاصل به ویژه دردهای آرتروزی تاثیرگذاری عالی و فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

ترکیبات موثر طبیعی و گیاهای موجود در این محصول سبب شده تا این مکمل بتواند برای درد و التهابات مفصلی نیز مفید باشد و از آنها جلوگیری کند. در حقیقت دردهای مفصلی با بهره از این سافت ژل، بهبود پیدا می‌کنند و فرد در طول روز احساس درد کمتری در مفاصل خود خواهد داشت. سافت ژل فلکسی آنتی ای جینگ حاوی بروملین بوده که این ماده یک ضد التهاب بسیار قوی است.

از دیگر ترکیبات موثر و کاهش‌دهنده التهابات مفصلی می‌توان به عصاره یوکا، عصاره پوست درخت بید، عصاره پنجه گربه و عصاره گیاه مینا اشاره کرد. در واقع این ترکیبات طبیعی علاوه بر خاصیت ضدالتهابی، ضد درد نیز هستند.

یکی از مزیت‌ها و فواید قرص فلکسی آنتی ای جینگ، قدرت ترمیم‌کنندگی آن است. این محصول از 3 ترکیب موثر نظیر گلوکزامین، کندرویتین و غضروف ماهی یا همان شارک کارتیلیج ساخته شده است. این ترکیبات نقش مهمی را در ساخت غضروف و ترمیم غضروف‌های از دست رفته ایفا می‌کنند.

افراد مبتلا به بیماری آرتروز می‌توانند از این مکمل به عنوان یک درمان کمکی استفاده کنند. این ترکیب طبیعی در غضروف ها وجود دارد و باعث مهار و بلوکه شدن آنزیم هایی که باعث تخریب غضروف می‌شوند نقش دارد. 

غضروف کوسه یا شارک کارتیلیج هم یک منبع عالی برای مولکول‌های بیولوژیکی است که می‌تواند سبب ترمیم غضروف شود. همچنین غضروف کوسه باعث نگهداری ساختار و عملکرد بهتر غضروف‌های به همراه کاهش درد و بهبود حرکت‌پذیری مفاصل می‌شود.

 


 

مزایای مصرف کپسول فلکسی آنتی ای جینگ

همانطور که در بالا مطالعه کردید ترکیبات گیاهی و طبیعی موجود در این محصول برای بدن فواید و مزایای بسیار زیادی دارند. به همین منظور بیماران برای کاهش دردهای مفصلی خود می‌توانند از این محصول استفاده کنند. برخی از مزیت‌های مصرف کپسول فلکسی آنتی ای جینگ به شرح زیر است:

  • حاوی گلوکزامین کندرویتین و غضروف کوسه
  • کمک به سلامت مفاصل
  • کاهش التهاب مفاصل
  • کاهش درد و مسکن طبیعی
  • کمک به بهبود آرتروز
  • حاوی ترکیبات گیاهی ضد التهاب
  • دارای خواص آنتی اکسیدان

برای خرید این محصول و همچنین سایر محصولات غضروف‌ساز و کاهش دهنده درد عضلات و مفصل می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. بسیاری از پزشکان این مکمل دارویی را به بیماران خود نیز معرفی می‌کنند.

نحوه مصرف کپسول فلکسی آنتی ای جینگ

این قرص را باید روزانه 1 الی 2 عدد به همراه آب زیاد مصرف کنید.

شرایط نگهداری

مکمل دارویی فلکسی آنتی ای جینگ را باید به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان و جایی خنک (دمای بین 15 الی 25 درجه سانتیگراد) و خشک نگهداری کنید. فراموش نکنید که پس از هر بار مصرف این دارو باید درب قوطی را محکم ببندید تا از ریزش قرص‌ها و همچنین نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل محصول جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

  • در صورتی که نسبت به هر یک از ترکیبات به کار رفته در قطره بیلی استاپ حساسیت دارید لازم است تا پیش از شروع به مصرف آن با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. همچنین در صورتی که استفاده از این محصول منجر به بروز هر نوع حساسیت و یا واکنش خاص شد مصرف دارو را متوقف کرده و با پزشک مشورت نمایید.
  • دوز تجویز شده برای مصرف دارو را خودسرانه افزایش ندهید.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی می باشد و به همین دلیل نمی توان از آن با هدف تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماریها استفاده نمود.

 


 

کپسول فلکسی آنتی ای جینگ برای چه کسانی مناسب است؟

کپسول فلکسی آنتی ای جینگ را همه افراد بزرگسال مبتلا به آرتروز و دردهای مفصلی می‌توانند استفاده کنند. بسیاری از پزشکان از این دارو در کنار سایر روش‌های درمان برای بیمار بهره می‌گیرند.

جدول ترکیبات کپسول فلکسی آنتی ای جینگ (به ازای 2 کپسول)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Glucosamine Sulfate

500 mg

*

Chondroitin Sulfate

100 mg

*

Shark Cartilage

100 mg

*

Boswellia Extract

100 mg

*

Bromelain

100 mg

*

Cats Claw Extract

200 mg

*

Yucca Extract

100 mg

*

Feverfew Extract

100 mg

*

White Willow Bark Extract

50 mg

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی
کپسول فلکس آنتی ای جینگ 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;