در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث 60 عددی

MOTILITYBOOST Cap

شناسه محصول: 811439
شناسه محصول: 811439
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  •    کشور سازنده : آمریکا
  •    شرکت سازنده : فیرهون هلث
  •     سایت شرکت سازنده : www.fairhavenhealth.com
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

در یک بارداری سالم و موفق، اسپرم‌ها نقش مهمی ‌دارند. در واقع اسپرم‌ها باید به اندازه کافی قدرتمند و با کیفیت باشند که بتوانند از مجرای تولید مثل عبور کرده و با موفقیت به تخمدان برسند. یکی از مکمل‌های خوب بازار که در این مورد به شما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود کیفیت اسپرم‌ها افزایش یابد، کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث 60 عددی است.

این محصول یک گزینه عالی برای افراد نابارور و حتی یک مکمل ایده‌آل برای افرادی است که به سلامت جنین خود فکر می‌کنند. چرا که سرشار از ترکیبات قدرتمند است و باعث افزایش کیفیت لقاح، تقسیم سلولی و همچنین افزایش سلامت جنین می‌شود و در جلوگیری از مشکلات احتمالی به هنگام تولد نوزاد موثر است.


نحوه اثرگذاری کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث از ترکیباتی ساخته شده است که توانایی آن را در بهبود باروری آقایان افزایش داده است. این مکمل حاوی عصاره‌های طبیعی گیاهی و ‌آنتی اکسیدان‌هایی است که در افزایش تحرک اسپرم نقش مهمی ‌را ایفا می‌کنند. این ترکیبات عبارتند از:

ال آرژنین

آرژنین یک اسید آمینه ضروری در بدن و سرشار از نیتریک اکساید است که باعث بهبود خونرسانی و باز شدن عروق می‌شود که در نتیجه آن، اختلال نعوظ و کیفیت پایین اسپرم‌ها را بهبود می‌بخشد. همچنین این ماده تعداد و حجم اسپرم‌ها را افزایش داده و تحرک آن‌ها را نیز بیشتر می‌کند.

ال کارنیتین

ال کارنیتین یک نوع اسید آمینه است که در اپیدیدیم (لوله‌های باریک داخل بیضه و محل ذخیره اسپرم) یافت می‌شود. این ماده باعث تولید انرژی در اسپرم‌ها می‌شود و تحرک آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نتیجه باعث بهبود قدرت باروری در مردان می‌شود. ناگفته نماند که این ماده خاصیت ‌آنتی اکسیدانی دارد و در محافظت از اسپرم‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد موثر است.

 ویتامین B6 و B12

ویتامین B6 در تولید و سنتز تستوسترون نقش دارد و باعث بهبود عملکرد جنسی آقایان و افزایش کیفیت مایع انزال می‌شود. طبق مطالعات، وجود این ماده در تحرک اسپرم و قدرت آن‌ها هم موثر است. ویتامین B12 نیز از آن دسته ویتامین‌هایی است که کمبود آن باعث کاهش قدرت باروری و میل جنسی، انزال زود هنگام، کاهش حجم اسپرم و حتی آسیب به DNA سلولی می‌شود.

این ویتامین به طور موثری در افزایش قدرت باروری نقش دارد و موجب بهبود عملکرد سیستم عصبی و مغز می‌شود.

‌آنتی اکسیدان‌ها

‌آنتی اکسیدان‌های موجود در این مکمل شامل کوآنزیم کیوتن، ان استیل سیستئین (NAC) و کوئرستین است که از اسپرم‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و مانع آسیب سلولی و آسیب به ساختار DNA آن‌ها می‌شوند. همچنین این ترکیبات در افزایش تحرک، حجم و مورفولوژی اسپرم موثر بوده و افزایش شانس باروری را به همراه دارند.


عملکرد کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث در بدن چگونه است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، این کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث باعث بهبود قدرت باروری مردان می‌شود. اگرچه سلامت بدن خانم‌ها اصلی‌ترین رکن در مراحل اولیه بارداری است، اما کیفیت اسپرم و قدرت باروری مردان نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

مصرف کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث به شما کمک می‌کند حجم مایع انزالتان بیشتر شده و به موجب آن کیفیت و تحرک اسپرم‌ها نیز بهبود یابد. تحرک و کیفیت اسپرم به این معنی است که به راحتی بتواند از مجرای تولید مثل آقایان عبور کند و با حفظ سلامت خود، به تخمک‌های موجود در تخمدان خانم‌ها رسیده و در نتیجه عمل لقاح با موفقیت صورت بپذیرد.

این مکمل، به بلوغ اسپرم نیز کمک می‌کند و با فراهم آوردن تمام شرایط از جمله تامین مواد مغذی برای کیفیت بیشتر اسپرم و همچنین تولید انرژی جهت تحرک بهتر آن‌ها، قدرت باروری را افزایش می‌دهد. به طور کلی با مصرف این مکمل می‌توانید دوران اقدام برای بچه دار شدن را کوتاه‌تر کرده و در کنار آن از سلامت جنین خود مطمئن شوید.


 ویژگی‌های کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

  • حاوی ترکیبات ‌آنتی اکسیدان جهت حفاظت از اسپرم‌ها
  • افزایش کیفیت اسپرم و بهبود قدرت باروری در مردان
  • افزایش تحرک، انرژی، حجم و مورفولوژی اسپرم‌ها
  • تامین مواد مغذی برای اسپرماتوژنز به منظور تولید اسپرم بالغ
  • افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد غدد جنسی
  • جلوگیری از آسیب به DNA سلولی اسپرم‌ها
  • مناسب برای آقایان و کمک به درمان ناباروری آن‌ها


 مزایای مصرف کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

داشتن یک رابطه موفق در کنار اسپرم‌های تقویت شده و با کیفیت، در نهایت منجر به بهبود باروری و افزایش شانس بچه‌دار شدن می‌شود. مزیت استفاده از کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث این است که سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها و ترکیبات ‌آنتی اکسیدان است که در کنار حفاظت از سلامت اسپرم‌ها باعث افزایش تحرک و انرژی آن‌ها و در نتیجه افزایش قدرت باروری آقایان می‌شود.

برای خرید کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث 60 عددی می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا اقدام کنید. این داروخانه، آنلاین بوده و در کنار ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالا، دردسرهای خرید حضوری را کاهش داده است.نحوه مصرف کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

روزانه 2 عدد کپسول را همراه با آب کافی میل کنید.

هشدار مصرف

این فراورده صرفا یک مکمل تغذیه است و به منظور درمان و پیشگیری از بیماری توصیه نمی‌شود.

در صورت حساسیت به ترکیبات محصول، مصرف آن را متوقف کنید.

شرایط نگهداری

محصول را در دمای زیر 25 درجه س‌آنتی گراد و به دور از تابش نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.


 کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث برای چه افرادی مناسب است؟

کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث برای بهبود قدرت باروری در آقایان فرموله شده است. جدول ترکیبات کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز روزانه

ویتامین B6

25mg

1250درصد

ویتامین B12

500µg

8333درصد

ان استیل سیستئین (NAC)

450mg

*

آرژنین

425mg

*

کوئرستین

225mg

*

ال کارنیتین

225mg

*

عصاره لوبیا مخملی

100mg

*

کوآنزیم کیوتن

30mg

*

 

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس