در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن 120 عددی

CUTS3

شناسه محصول: 821532
شناسه محصول: 821532
دسته بندی: کاهش وزن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن 120 عددی

کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن 120 عددی Suppland Nutrition Cuts 3 Capsules یک مکمل ورزشی عالی جهت کاهش وزن است. این محصول توسط شرکت عرشیا مکمل تولید و در بسته‌بندی بهداشتی و قوطی شکل به داروخانه‌ها و نمایندگی‌های فروش عرضه می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات مفید و موثری است که می‌تواند سوخت‌وساز بدن را افزایش داده و در نتیجه منجر به کاهش وزن شود. به همین منظور اگر شما هم به فکر تناسب اندام و کاهش وزن هستید، این یک انتخاب عالی برای شماست. همانطور که از نام این مکمل پیداست، این کپسول مناسب دوره کات بوده و ورزشکاران پس از دوران حجم می‌توانند از آن بهره بگیرند.


کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن 120 عددی Suppland Nutrition Cuts 3 Capsules یک مکمل مفید و تاثیرگذار در لاغری و کاهش وزن است. این مکمل بدون هیچگونه عارضه و آسیبی، سرعت سوخت و ساز را در بدن افزایش داده و موجب کاهش وزن در طول ورزش می‌شود. کاتس تری ساپلند نوتریشن به علت حفاظت از عضلات مناسب برای دوران بعد از حجم‌گیری و کات است.

امروزه سبک زندگی نادرست، ژنتیک، عدم پیروی از یک رژیم اصولی و مفید، مصرف برخی داروها، استرس و اضطراب و... همگی باعث چاقی در افراد شده است. آنها همیشه از چاقی و مشکلات پس از آن گلایه دارند و به دنبال راهی برای کاهش وزن هستند. ورزش و تغذیه اصولی دو عامل کاهنده اصولی وزن هستند. اما در کنار آنها مصرف برخی مکمل‌های ورزشی مانند کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن بی‌تاثیر نیست.

این محصول بر پایه ترکیبات گیاهی ساخته شده و در صورت مصرف درست در کنار فعالیت می‌تواند سوخت‌وساز بدن شما را افزایش و موجب لاغری شود. در ادامه درباره ترکیبات مفید این محصول و همچنین نحوه عملکرد آن اطلاعات جامع و مفیدتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


نحوه تاثیرگذاری کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن بر بدن

به طور کلی بدن در طی روز براثر میزان فعالیت شما، کالری می‌سوزاند تا بتواند انرژی روزانه شما را تامین کند. اگر متابولیسم و سوخت و ساز سیستم بدن شما پایین باشد، میزان کالری سوزانده شده در بدنتان کمتر خواهد بود. به همین منظور با بهره از برخی مکمل‌های ورزشی و غذایی می‌توانید سوخت‌وساز بدن و همچنین میزان کالری سوزانده شده در بدن را افزایش دهید.

عصاره چای موجود در مکمل کاتس تری ساپلند نوتریشن موجب افزایش سوخت و ساز بدن شده و از کاهش وزن پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی ترکیبات موثر و مفید دیگر مانند عصاره فلفل هندی به تقویت متابولیسم بدن کمک کرده و عصاره قهوه سبز موجب کاهش وزن، کاهش فشار خون، بهبود فعالیت مغز و افزایش سطح انرژی می‌شود.

به طور کلی در اغلب موارد همه از چاقی دوره شکم و پهلو عذاب می‌کشند. به همین منظور دست به هر کاری برای لاغری شکم و پهلو می‌زنند. قرص کاتس تری ساپلند نوتریشن به آب شدن چربی‌های دور شکم نیز کمک کرده و آنها را آب می‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه داروخانه آنلاین صبا سر بزنید و پس از سفارش، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.


مزایای مصرف کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

  • موثر در سوخته شدن بیشتر انرژی در بدن
  • موثر در حفظ بافت ماهیچه ای بدن
  • کمک کننده به کاهش میزان وزن بدن
  • دارای خواص چربی سوزی
  • دارای پایه گیاهی و حاوی عصاره قهوه سبز و چای سبز


خطرات احتمالی مصرف کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

به طور کلی در صورت مصرف به اندازه و درست از این محصول، هیچ عارضه و مشکلی شما را تهدید نخواهد کرد. اما در صورت مصرف بیش از اندازه عوارض جانبی مختلفی شما را تهدید تاثیر قرار می‌دهد. اما با این وجود هشدارهای مصرف مکمل کاتس تری ساپلند نوتریشن را نباید نادیده بگیرید. هشدارهای مصرف این محصول به شرح زیر است:

  • در صورتی که به ترکیبات موجود در این محصول حساسیت دارید باید حتما با مشورت پزشک آن را مصرف کنید. چرا که در غیراینصورت ممکن است دچار حساسیت پوستی، گوارشی و کبدی شوید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت و مشکل گوارشی، مصرف آن را متوقف کنید و به پزشک مراجعه نمایید.
  • این فرآورده تنها یک مکمل تغذیه‌ای است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید این محصول را زیر نظر پزشک مصرف کنند.
  • مصرف این مکمل به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.


نحوه مصرف کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

به طور کلی بهترین زمان مصرف قرص کاتس تری ساپلند نوتریشن بعد از صبحانه و عصرانه است. به همین منظور شما پس از این دو وعده می‌توانید از این قرص استفاده کنید.

میزان مصرف

روزانه 2 کپسول (یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از عصرانه) می‌توانید مصرف کنید. مصرف بیش از اندازه از این مکمل ورزشی می‌تواند به بدن شما آسیب بزند. بنابراین خودسرانه میزان آن را افزایش ندهید.


شرایط نگهداری کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

این محصول را باید دور از دسترس کودکان و در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین پس از هر بار استفاده، درب قوطی قرص را محکم ببندید.


جدول ترکیبات کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن (به ازای 2 کپسول)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Proprietry Blend

1000 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس