0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

CRANBERRY 500mg Cap

کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی

شناسه کالا: 808974
شناسه کالا: 808974
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی

کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی (Herbalio Cranberry 500 mg 60 Caps) دارای اثرات پیشگیری‌کننده در تشکیل سنگ کلیه و کمک به پیشگیری عفونت‌های دستگاه ادراری و همچنین بهبود دهنده سیستم قلبی و عروقی است. این کپسول حاوی ویتامین‌ها و املاح معدنی مختلف بوده و برای افراد مبتلا به سنگ کلیه و بیماران مبتلا به کلیه و مجاری ادراری مفید است. این مکمل دارویی ساخت شرکت پرارین پارس بوده و در بسته‌بندی بهداشتی به بازار عرضه می‌شود. کرن بری گیاهی است که در شمال آمریکا و کانادا کشت می‌شود و برای بدن فواید و خواص بی‌نظیر و بسیار زیادی دارد. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری از کپسول کرن بری ام پلاس را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول کرن بری ام پلاس بر بدن

کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی (Herbalio Cranberry 500 mg 60 Caps) سرشار از ویتامین‌های مختلف سالم و ترکیبات گیاهی است. ترکیبات به کار رفته شده در این محصول سبب جلوگیری از برخی عفونت‌های دستگاه ادراری (UTIs) می‌شود.

به طور کلی کرن بری ام پلاس یک محصول عالی و فوق‌العاده است که از عفونت‌های کلیه و مجاری ادرار پیشگیری می‌کند و اختلالات مجاری ادرار را کاهش می‌دهد. به همین منظور بسیاری از متخصصین مجاری ادرار از این دارو به بیماران خود تجویز می‌کنند.

عفونت‌های روده بزرگ و کوچک در بین بسیاری از بانوان شایع است. به همین منظور ساختمان دستگاه تناسلی زنان به گونه‌ای است که به نسبت مردان بیشتر در معرض عفونت‌های ادراری قرا می‌گیرد.

در شرایط طبیعی، باکتری‌هایی که در مثانه و مجاری ادراری هستند، بیماری‌زا نیستند. اما در برخی شرایط ویژه و خاص، باکتری‌های موجود در مدفوع می‌تواند در مجاری ادراری تحتانی تکثیر شوند.

در اغلب آقایانی که با انسداد مجاری ادرار روبرو هستند و همچنین مشکلاتی نظیر بیماری‌های پروستات دارند، امکان وجود عفونت مجاری ادرار و مثانه بیشتر است. بنابراین این افراد باید همیشه به فکر پیشگیری از عفونت ادرار باشند.

بسیاری از متخصصین و پزشکان داروساز بر این باورند که کرن بری از طریق اسیدی‌تر کردن ادرار سبب پیشگیری از عفونت می‌شود. در حقیقت کرن بری حاوی ترکیبات مفید و موثری است که همه آنها از چسبیدن باکتری به دیواره دستگاه ادراری جلوگیری می‌کنند.

در واقع براساس مطالعات و تحقیقات انجام شده، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که آنتی‌ اکسیدان‌ها خاص موجود در کرن بری سبب تغییر باکتری‌ها شده و آنها پس از این تغییرات قادر به چسبیدن به دیوارهای مثانه و دستگاه ادراری نیستند. علاوه بر این مزیت، کرن بری با ایجاد کردن پوشش لغزنده (تفلون مانند) روی دستگاه دیواره دستگاه ادراری از عفونت جلوگیری می‌کند.

برای خرید و تهیه این محصول با مزایا و ویژگی‌های بالا می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. پس از ثبت سفارش محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 

 


 

مزایای مصرف کپسول کرن بری ام پلاس

همانطور که در بالا مطالعه کردید، قرص کرن بری ام پلاس برای جلوگیری از اختلالات دستگاه مجاری ادرار مزیت‌ها و خواص مختلفی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • کمک به کاهش اختلالات مجاری ادرار و علائم ناشی از آن
  • دارای اثرات پیشگیری‌کننده در تشکیل سنگ کلیه
  • کمک به پیشگیری از عفونت‌های دستگاه ادراری
  • دارای اثرات ضد انعقادی و رقیق‌کنندگی خون
  • موثر در پیشگیری و درمان عفونت ادراری
  • بهبود سیستم قلبی و عروقی
  • درمان مشکلات کلیوی

نحوه مصرف کپسول کرن بری ام پلاس

جهت اثرگذاری بیشتر این محصول باید یک عدد کپسول دو بار در روز همراه با یک لیوان آب میل کنید.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از این محصول باید آن را در دمای خشک و خنک و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان قرار دهید. پس از هر بار مصرف از این کرن بری درب محصول را محکم ببندید تا از نفوذ آلودگی و رطوبت به درون آن جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

قبل از مصرف این محصول و سایر مکمل‌های دارویی سعی کنید ابتدا بروشور داخل جعبه را مطالعه کنید. چرا که در آن هشدارهای مصرف و همچنین عوارض آن آورده شده است. برخی از هشدارها و نکات مصرف که باید آنها را بدانید عبارت است:

  • در صورت حساسیت به ترکیبات کرنبری و یا هر یک از اجزاء فرمولاسیون این محصول از مصرف آن خودداری نمایید.
  • در صورت وجود سابقه بیماری سنگ کلیه و یا نارسایی کلیه از مصرف این قرص خودداری نمایید.
  • از مصرف این فرآورده در دوران بارداری، شیردهی و یا کودکان خودداری شود.
  • در صورت استفاده از هر داروی دیگری، قبل از مصرف این کپسول ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

 


 

کپسول کرن بری ام پلاس برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که مطالعه کردید این کپسول می‌تواند از مشکلات و اختلالات مجاری ادرار و مثانه جلوگیری کند. بنابراین همه بزرگسالان (آقایان و بانوان) می‌توانند از این محصول استفاده کنند. اما بهتر است قبل از استفاده از این محصول توسط یک پزشک معاینه شوید و مشکل یا اختلال شما به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

جدول ترکیبات کپسول کرن بری ام پلاس

کپسول کرن بری ام پلاس از ترکیبات مفید و موثری نظیر عصاره میوه کرنبری ۵۰۰ میلی‌گرم، آویسل ۱۰۱، منیزیم استئارات و کراس کارملوز سدیم تشکیل شده است و برای جلوگیری از مشکلات ادراری و مثانه موثر و مفید هستند.

درصد مصرف روزانه

مقدار

نام

*

500 mg

Cranberry Extract (Vaccinium Macrocarpon Fruit)

 

 

 

کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی
کپسول کرن بری ام پلاس 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;