در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

Polo Club Eight

شناسه محصول: 821567
شناسه محصول: 821567
آماده ارسال
884,000
769,080 تومان 114,920 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدو تویلت
  • مناسب برای : آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 در سال 2018 میلادی توسط برند آمریکایی بورلی هیلز پولو تولید و به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل رایحه ویژه‌ای که دارد در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و همچنین مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کند و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه را با رایحه‌های مجذوب‌کننده تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه تلخ است و برای آقایانی که به نت‌های بویایی چوبی و ادویه‌ای علاقه دارند انتخاب بسیار مناسبی است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 دارای یک شیشه‌ زیبا و مقاوم به رنگ آبی است. همچنین یک درب نقره‌ای روی گردن آن قرار دارد که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. رنگ آبی شیشه این عطر ظاهری ساده و شیک به آن بخشیده است . روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ سفید و قرمز هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی کلاسیک دارد و برای استفاده در تمام ساعات روز مناسب است. آقایانی که همیشه از یک استایل کلاسیک بهره می‌گیرند، می‌توانند برای جذابیت بیشتر از این عطر بهره نیز بهره بگیرند.


معرفی اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 رایحه‌ای معتدل و طعم تلخی دارد. رایحه مجذوب‌کننده این عطر به خوبی در یاد و خاطره‌ها ماندگار می‌شود و حضور شما را برای نزدیکانتان تداعی می‌کند. با توجه به سبک کلاسیک عطر مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8، افراد می‌توانند از آن در جلسات کاری مهم و همچنین مهمانی‌های رسمی از آن استفاده کنند

از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. از آن جایی که طبع عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 8 معتدل است برای استفاده در تمام فصول  مناسب خواهد بود. این عطر آکوردهای اصلی چوب و ادویه را دارد و در خانواده بویایی عطرهای چوبی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد. این عطر از نت‌های بسیار خاص و منحصر به فردی بهره گرفته شده است. به همین منظور بسیاری از آقایان این عطر را دوست دارند و از آن استقبال می‌کنند. بنابراین این عطر می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن به آقایان نیز باشد.

برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: چوب‌های گرانبها
  • نت‌های میانی: ادویه
  • نت‌های پایانی: دودی

نحوه خرید اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

برای خرید اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 را می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. اگر به دنبال خرید یک عطر با رایحه معتدل، خاص و همیشگی هستید، این عطر بهترین انتخاب برای شماست.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس