در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اُدو تویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9

Polo Club Nine

شناسه محصول: 821568
شناسه محصول: 821568
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : فرانسه
  • حجم : 100ml
  • غلظت عطر : اُدو تویلت
  • مناسب برای : آقایان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9

شرکت آمریکایی بورلی هیلز پولوادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9 را در سال 2018 میلادی تولید و به بازار عرضه کرد. این عطر به دلیل رایحه اغواگری که دارد، در مدت زمان کوتاهی بین بسیاری از آقایان محبوب شد. در حقیقت با یک اسپری از این عطر شما می‌توانید در نگاه مخاطبین خود خاص به نظر برسید و در مرکز توجه همه باشید.

برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از تکنولوژی‌ روز دنیا و همچنین مواد اولیه با کیفیت بهره گرفته است و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه را با رایحه‌های منحصر به فرد تولید می‌کند. عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه خنک است و برای آقایانی که نت‌های بویایی چوبی و آروماتیک را دوست دارند گزینه بسیار خوبی است.

این عطر می‌تواند برای آقایان سخت‌پسند یا خوش سلیقه یک انتخاب خاص و منحصر به فرد باشد. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9 دارای یک شیشه‌ زیبا به رنگ سفید است. همچنین یک درب نقره‌ای روی شیشه آن قرار دارد که زیبایی عطر را تکمیل می‌کند. رنگ سفید شیشه این عطر بسیار ساده و در عین حال شیک است. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ آبی و قرمز هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی اسپرت دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است. با توجه به سبک اسپرت این عطر، آقایان می‌توانند از آن در هر موقعیتی (باشگاه، مهمانی، محیط کار و...) استفاده کنند و همیشه بوی فوق‌العاده‌ای بدهند.


معرفی اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9 رایحه‌ای خنک و طعم تلخی دارد. رایحه اغواگر و منحصر به فرد این عطر به خوبی درذهن افراد باقی می‌ماند و حضور شما را برای نزدیکانتان یادآور می‌شود. از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. از آن جایی که طبع عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 9 خنک است برای استفاده در فصول گرم مناسب خواهد بود. این عطر آکوردهای اصلی مرکبات و مشک را دارد و در خانواده بویایی عطرهای چوبی و آروماتیک قرار می‌گیرد. نت‌های به کارگرفته شده در ساخت این عطر بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص برای همسر خود هستید، ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 9 یک انتخاب عالی است.

 برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: لیمو، پرتقال ماندارین و ترنج
  • نت‌های میانی: نعناع هندی، سدر و وتیور
  • نت‌های پایانی: عنبر و مشک

نحوه خرید اُدوتویلت مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 9

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس