0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Two

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

شناسه کالا: 821570
شناسه کالا: 821570
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 در سال 2018 میلادی توسط برند آمریکایی بورلی هیلز پولو به بازار عرضه شد و تحولی عظیم در صنعت عطرسازی ایجاد نمود . این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا و همچنین بهره از مواد اولیه با کیفیت، انواع عطر و ادکلن زنانه را با رایحه‌های منحصر به فرد تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه اغواگر بوده و به همین جهت یک انتخاب مناسب برای بانوانی است که سخت پسند هستند. شما می‌توانید انواع ادکلن‌های برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و در طول روز مصرف کنید. در حقیقت اگر شما هم به دنبال یک عطر خاص هستید، ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 یک انتخاب عالی و منحصر به فرد است.

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 شیشه‌ای زیبا به رنگ آبی دارد. شیشه این عطر طراحی باریک و بلندی داشته و یک درب نقره‌ای روی گردن آن سوار می‌شود که ظاهر زیبای آن را تکمیل می‌کند. رنگ آبی به کار گرفته شده در طراحی شیشه این عطر نظر افراد را به خود جلب می‌کند. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو  و همچنین مدل آن به رنگ طلایی هک شده است. به همین منظور شما در ابتدا لوگو و برند پولوی روی شیشه نظرتتان را جلب می‌کند. حجم این ادکلن زنانه 100 میل است و سبک بویی مدرنی دارد و برای استفاده در طول روز کاملا مناسب است.

 

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 رایحه‌ای خنک و طعم ملایم و گلی دارد و حس تمیزی و شادابی را به شما القا می‌کند. این عطر با رایحه‌ دلپذیری که دارد، نوازش بخش روح است و ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. طبع ادکلن بورلی هیلز پوبو کلاب شماره 2 خنک است برای استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب است. شما برای جذابیت بیشتر در یک مهمانی یا جلسه کاری می‌توانید از این عطر فوق‌العاده عالی و خاص بهره بگیرید. این عطر آکوردهای اصلی چوب و گل را داشته و در خانواده بویایی عطرهای آروماتیک قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 2 عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: موگه، نرولی و روایح آبی
  • نت‌های پایانی: چوب صندل، عنبر و خزه

نت‌‎های خاص در این عطر و ادکلن موجب شده تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. به همین منظور اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید هدیه باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک عطر مناسب برای دوستان خود هستید، بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2 را هرگز فراموش نکنید.

 


 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2

برای خرید عطر و ادکلن بورلی هیلز اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 2
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;