0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Eight

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

شناسه کالا: 821571
شناسه کالا: 821571
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 در سال 2018 میلادی توسط برند آمریکایی بورلی هیلز پولو تولید و به بازار عرضه و سبب ایجاد تحولی عظیم در صنعت عطرسازی شد. برند بورلی هیلز پولو در ساخت ادکلن‌های خود از تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده وانواع عطر و ادکلن زنانه با رایحه‌های خاص را برای بانوان تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه دلپذیر بوده و برای بانوانی که رایحه‌های گلی و میوه‌ای دوست دارند مناسب است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و برای مناسبت‌های خاص از آن استفاده کنید و جذابیت خود را دو چندان کنید.

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 یک شیشه‌ زیبا به رنگ زرد دارد. شیشه این عطر به حالت باریک و بلند طراحی شده است و یک درب نقره‌ای روی گردن آن سوار می‌شود و زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. رنگ زرد شیشه این عطر ظاهری با شکوه به آن بخشیده و نظر افراد را به خود جلب می‌کند. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو  و همچنین مدل آن به رنگ بنفش ثبت شده و اولین چیزی است که به چشم خریدار می‌خورد. حجم این ادکلن زنانه 100 میل بوده و سبک بویی مدرنی دارد. به همین منظور افراد می‌توانند در تمام ساعت روز و حتی هر مکانی از این عطر بهره بگیرند و جذابیت و خاص بودنشان را به رخ بقیه بکشند.

 


 

معرفی اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

ادکلن زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 رایحه‌ای معتدل و طعم شیرینی دارد و حس طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. این عطر با رایحه‌ ملایمی که دارد، حس بویایی افراد را تحریک کرده و ماندگاری و قدرت پخش بو متوسطی دارد. به دلیل طبع معتدل و طعم شیرین، معمولا خانم‌ها از آن در تمام فصول سال می‌توانند استفاده کنند. این عطر آکوردهای اصلی گل، مرکبات و وانیل را داشته و در خانواده بویایی عطرهای گلی و میوه‌ای قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب شماره 8 عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: روایح مرکباتی، پشن فروت
  • نت‌های میانی: گل یاس، نیلوفر آبی، برگ گل بنفشه
  • نت‌های پایانی: سدر، مشک و وانیل

نت‌های منحصر به فرد به کار رفته شده در این عطر و ادکلن زنانه موجب شده تا بسیاری از بانوان این عطر را دوست داشته باشند. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید یک عطر فوق‌العاده خاص برای خود یا دیگران هستید، اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

 

نحوه خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8

برای خرید اُدوپرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8 می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. با سفارش این عطر از سایت داروخانه صبا می‌توانید آن را در کم‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8
اُدو پرفیوم زنانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب شماره 8
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;