0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Lamour

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق

شناسه کالا: 820458
شناسه کالا: 820458
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
3300000
23 %
قیمت:
2,541,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق

عطر و ادکلن زنانه دیوان یکی از بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن‌های ایرانی است. یکی از مدل‌های خاص و منحصر به فردی که برند دیوان در سال 2019 تولید و به بازار عرضه کرده، اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق است. حجم این عطر 100 میل و کیفیت آن بی‌نظیر است. 

برند دیوان خالق عطر و ادکلن زنانه و مردانه بسیار خاص و منحصر به فرد است. مجموعه عطریات دیوان، ادای احترامی است به شکوه و عظمت امپراتوری فارسی و میراث ارزشمند و فرهنگ بسیار غنی ایرانیان. بسته‌بندی و شیشه مشکی زیبای این عطر گویای شکوه و عظمت فارسی است. اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق دارای یک شیشه مشکی بسیار خاصی است که روی آن با دست خط نستعلیق و زیبا شعری از حافظ شیرازی را حک کرده‌اند. اوج ظرافت هنر و اصالت و عظمت ایران را در شیشه این عطر مشاهده خواهید کرد. بیت بسیار زیبایی که از لسان‌الغیب عزیز روی این بدنه این عطر حک شده، دربردارنده مفهوم شعر زیر است:

"دل از من برد و روی از من نهان کرد      خدا را با که این بازی توان کرد"

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق یک عطر زنانه فوق‌العاده و منحصر به فرد برای بانوان خاص‌پسند ایرانی است. شما این عطر بی‌نظیر را می‌توانید از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی یا یک داروخانه آنلاین تهیه و استفاده کنید. طراحی منحصر به فرد و خاص، این عطر را به یک هدیه ارزشمند و گرانبها نیز تبدیل کرده است.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق

عطر زنانه دیوان مدل لموق در سال 2019 توسط شرکت دیوان تولید و به بازار عرضه شد. این عطر دارای قدرت پخش زیاد و ماندگاری متوسط است. از این رو شما تنها با یک اسپری از این عطر روی بدن یا لباس می‌توانید تا ساعات طولانی خوشبو باشید. سبک مدرن این عطر موجب شده تا برای تمامی گروهی سنی مناسب باشد و همه افراد بتوانند از آن در طی روز استفاده کنند.

طبع معتدل و طعم تند عطر زنانه دیوان مدل لموق، آن را به یک عطر همیشگی و خاص تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک عطر بسیار خاص و همیشگی برای تمام ایام سال هستید، معرفی اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق بهترین انتخاب برای شماست. 

آکوردهای اصلی به کار گرفته شده در این عطر سرخس و از خانواده بویایی چوب خزدار است. بانوانی که به رایجه مشرقی و بسیار مدرن علاقه‌مندند می‌توانند از این عطر استفاده و جذابیت استایل‌شان را دو برابر کنند. 

نت‌های بسیار خاصی در این عطر به کار گرفته شده است. این عطر با نت‌های تند آغاز و در آخر با نت پایانی دانه تونکا روی بدن ماندگار می‌شود. برخی از نت‌های به کار گرفته شده در اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق عبارت است از:

نت‌های آغازین: گیاه درمنه، گیاه اسمانتوس، زنجبیل

نت‌های میانی: نعناع هندی، سرخس، چوب گایاک، تنباکو

نت های پایانی: دانه تونکا

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق

برای خرید اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق
اُدو پرفیوم زنانه دیوان مدل لموق
تخفیف:
3300000
23 %
قیمت:
2,541,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;