0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Mineur

اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل مینور

شناسه کالا: 820053
شناسه کالا: 820053
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل مینور
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، در خیابان یا در یک مهمانی از کنار خانمی رد شوید و بوی عطر آن شما را مجذوب کرده‌‌ باشد. ادکلن زنانه مهران مدیری دقیقا همان عطری است که با زدن آن در مهمانی‌ها همه را جذب و شیفته‌ خود خواهید کرد.

همانطور که می‌دانید انواع عطرها با رایحه‌های مختلفی در بازار موجود است که شما براساس نوع سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته در انتخاب عطر و ادکلن زنانه باید دقت بسیاری کنید. چرا که علاوه بر خوشبو بودن، فاکتورهای دیگر هم در انتخاب عطر مناسب حائز اهمیت خواهد بود. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها "فصل" است. شما باید بدانید در هر فصلی چه رایحه‌ای مناسب است.

ادکلن زنانه مهران مدیری یکی از عطرهای محبوب در بین خانم‌ها است. چرا که طعم شیرین و طبع گرم این عطر هر مخاطبی را به خود جذب می‌کند. در حقیقت این عطر مناسب تمامی خانم‌های خوش سلیقه و افرادیست که شهامت متفاوت بودن را دارند.

در ادامه به طور کامل ویژگی‌های این عطر محبوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد و اگر قصد خرید این عطر زنانه را دارید به راحتی می‌توانید آن را از یک داروخانه آنلاین معتبر خریداری کنید.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری

ادکلن زنانه مهران مدیری عطری است از برند ایرانی که در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شده است. این عطر زنانه آمیزه‌ای از نت‌های ناب و خاص با رایحه‌ای برون‌گرا و جذاب است که استفاده از آن نماد قدرت‌مندی بانوان را به تصویر می‌کشد. به همین منظور بسیاری از خانم‌های برای ملاقات‌ها مهم، مهمانی‌ها و جلسات کاری خود در روزهای سرد زمستان و پاییز از این عطر بهره می‌گیرند.

در حقیقت با یک اسپری کوچک این عطر روی لباس، شما به راحتی می‌توانید خط بوی ماندگاری و با دوامی را ایجاد کنید که هر مخاطبی قطعا مجذوب آن می‌شود. در ادامه این مطلب شما را با نحوه خرید آسان ادکلن زنانه مهران مدیری بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ادکلن زنانه مهران مدیری دارای حجم 100 میل بوده و قدرت پخش بوی متوسط دارد اما یکی از ویژگی‌های برجسته این عطر ماندگاری بالای آن است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این عطر باتوجه به طعم شیرین و طبع گرمی که دارد بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان بوده و در شب بیشتر از روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین منظور اگر به یک مهمانی در شب دعوت شدید، این عطر با سبک مدرن بهترین گزینه و انتخاب برای شما است. آکوردهای اصلی این عطر گل و وانیل هستند که شاید به شدت روی مخاطب شما در یک مهمانی یا جلسه کاری بتواند تاثیرگذار باشد. در ادامه نت‌های مختلف این عطر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

  • خانواده بویایی: گلی و میوه‌ای
  • نت های بالایی: هلو، گیاه گاردنیا، لیمو
  • نت های میانی: یاس، گشنیز
  • نت های پایه: نعناع هندی، وانیل

 

نحوه خرید ادو پرفیوم زنانه مهران مدیری

برای خرید این عطر اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل مینور
اُدو پرفیوم زنانه مهران مدیری مدل مینور
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;