0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

White Sapphire

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر

شناسه کالا: 817963
شناسه کالا: 817963
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
1300000
20 %
قیمت:
1,040,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر

احتمالا شما هم می‌دانید که یاقوت سنگ گران‌قیمتی است که در صنعت جواهرسازی از آن استفاده می‌کنند. معمولا در اغلب موارد افراد یاقوت را به رنگ آبی یا قرمز می‌شناسند. اما باید بگوییم نوعی از یاقوت به رنگ سفید است که درخشندگی و زیبایی‌ خیره‌کننده فوق‌العاده‌ای دارد. این نوع از سنگ یاقوت قیمت بسیار بالایی دارد. ادکلن زنانه پیراسی مدل وایت سفیر محصولی برگرفته شده از این سنگ است. این عطر با دارا بودن رایحه شرقی و رنگ نارنجی خیره‌کننده همه بانوان را به سوی خود جذب کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد. اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر (WHITE SAPPHIRE) در حجم 100 میل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 


 

معرفی اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر (WHITE SAPPHIRE) یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای بانوان سخت‌پسند و خوش سلیقه است. این عطر و ادکلن زنانه می‌تواند یک گزینه عالی برای هدیه دادن باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر با ویژگی‌های خاص و ظاهری شکیل و فوق‌العاده هستید به شما خرید عطر زنانه پیراسی مدل وایت سفیر را توصیه می‌کنیم.

عطر زنانه وایت سفیر با غلظت اُدوپرفیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین منظور این عطر عالی و منحصر به فرد قدرت پخش متوسط و ماندگاری بسیار بالایی دارد. از این رو تنها با یک اسپری کوچک از این ادکلن روی لباس یا بدنتان، تا مدت زمان طولانی در طی روز خوش عطر و بو خواهید بود. 

انتخاب یک عطر متناسب با فصل، کار هوشمندانه است که بسیاری از خانم‌های خوش استایل و خوش‌پوش آن را انجام می‌دهند. عطر زنانه پیراسی مدل وایت سفیر طبع گرم و طعم شیرینی دارد. به همین خاطر برای شب‌های سرد سال انتخاب مناسبی است. بنابراین شما از این عطر می‌توانید در فصول سرد سال به ویژه زمستان و پاییز بهره بگیرید. 

سبک کلاسیک از دیگر ویژگی‌های این عطر است. بنابراین خانم‌ها از این ادکلن می‌توانند برای حضور در مهمانی‌های رسمی و قرارهای کاری مهم استفاده کنند. خانواده بویایی گلی و شرقی و همچنین آکوردهای اصلی کارامل و میوه در اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر موجب شده تا با اسپری کردن این عطر روی بدن یا لباس در ابتدا نت میوه‌های جنگلی و توت سیاه را احساس کنید. 

برخی از نت‌های به کار گرفته شده در این عطر به شرح زیر است:

  • نت‌های آغازین: میوه‌های جنگلی، توت سیاه
  • نت های میانی: نت‌های شیری، گل یاسمن، گل مگنولیا، چوب صندل
  • نت های پایانی: وانیل، کارامل، کاپوچینو

 


 

نحوه خرید اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر یک انتخاب عالی برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی است. بنابراین اگر قصد دارید در یک مهمانی یا جمع دوستانه خاص و منحصر به فرد به نظر برسید و بوی فوق‌العاده‌ای بدهید و سایرین را به خود جذب نمایید، به شما خرید عطر زنانه پیراسی مدل وایت سفیر را توصیه می‌کنیم. اگر تصمیم به خرید دارید؛ همین حالا این محصول را می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا سفارش دهید.

 

 

اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر
اُدو پرفیوم زنانه پیراسی مدل وایت سفیر
تخفیف:
1300000
20 %
قیمت:
1,040,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;