0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Trophy

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی

شناسه کالا: 822003
شناسه کالا: 822003
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو، ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی را تولید و به بازار عرضه کرد و در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کرد. برند بورلی هیلز پولو از مواد اولیه با کیفیت و به روزترین تکنولوژی استفاده می‌کند و توانسته است انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه با رایحه‌های مجذوب‌کننده تولید کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه چوبی بوده و برای آقایانی که به عطرهای تلخ علاقه دارند مناسب است. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی شیشه‌ای زیبا و به رنگ آبی تیره دارد و از بالا به پایین رنگ آن کمرنگ‌تر شده و به سفیدی می‌زند. همچنین یک درب طلایی با نوار چرم آبی روی گردن این ادکلن سوار می‌شود و زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. رنگ آبی شیشه این عطر جلوه زیبایی به آن بخشیده است و طراحی بسیار شیکی دارد. روی شیشه آن نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ طلایی طراحی شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی اسپرتی دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است. شما از این عطر می‌توانید در تمام ایام هفته و در هر مکانی مثل مهمانی، محیط کار، باشگاه و... استفاده کنید.

 

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی رایحه‌ای خنک و طعم تلخ و شرقی دارد و موجب می‌شود که حس تمیزی و خنکی به شما دست دهد. رایحه اغواگر این عطر سبب شده تا افراد زیادی این عطر را دوست داشته باشند. به همین منظور با یک اسپری کوچک از این عطر روی لباس یا بدن می‌توانید همه را در یک جمع دوستانه یا کاری مجذوب خود کنید و در خاطره آنها ماندگار بمانید. بنابراین اگر به دنبال جذابیت دو برابر هستید، هرگز اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی را فراموش نکنید.

از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری متوسط و قدرت پخش بو بسیار زیادی دارد. به همین منظور خط بوی مناسب و خوبی دارد و چندین دقیقه پس از عبور شما از یک مکان، افراد بازهم عطر دل‌انگیز و خوشبو شما را احساس خواهند.

طبع ادکلن بورلی هیلز پولو کلاب تروفی خنک بوده و همین امر موجب شده تا من افراد بتوانند از آن در فصول گرم سال استفاده کنند و همیشه بوی دلپذیری در گرمای تابستان داشته باشند. در حقیقت شما با حضور در یک جمع با خنکای عطر خود همه را مجذوب خود خواهید کرد.

این عطر آکوردهای اصلی مرکبات و چوب را داشته و در خانواده بویایی عطرهای شرقی و فوژه قرار دارد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب تروفی عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: ترنج، آناناس، لیمو و اسطوخودوس
  • نت‌های میانی: سیب، رز و شمعدانی
  • نت‌های پایانی: لوبیای تونکا، خزه اوک موس و چوب صندل

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی

برای خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 

 

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی
اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب تروفی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;