در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1

Sport Deodorant Body Spray

شناسه محصول: 811327
شناسه محصول: 811327
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع محصول : اسپری خوشبو کننده بدن
  • ناحیه مصرف : بدن
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1

برند عطر و ادکلن بورلی هیلز همواره در صنعت عطرسازی پیشگام بوده است و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت موفق شده است عطرهایی با نت‌های بویایی متنوع تولید و به بازار جهانی عطر عرضه کند. به طور معمول بدن با انجام فعالیت‌های سنگین، شروع به تعریق کرده و بوی بدی می‌گیرد. حال میزان تعریق در فصول گرم سال بیشتر از دیگر فصول بوده و تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. به همین جهت استفاده از اسپری خوشبو کننده و بادی اسپلش کمک زیادی به جلوگیری از تعریق بیش از حد بدن می‌کند.

محصولات بهداشتی ضد تعریق و خوشبو کننده میزان تعریق بدن را تا حد زیادی پوشش می‌دهند و از این طریق بوی بد بدن را کنترل می‌کنند. زمان مناسب برای استفاده از این محصولات پس از هر بار استحمام و پیش از بیرون رفتن از منزل به منظور جلوگیری از تعریق است. یکی از اسپری‌های خوشبوکننده با کیفیت موجود در بازار، اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1 است.

شما جهت خرید انواع خوشبوکننده‌ها و اسپری‌های ضدتعریق می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین معتبر یا سایر فروشگاه‌های بهداشتی سطح شهر اقدام کنید.

معرفی اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1

اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1 از برند آمریکایی عطر و ادکلن بورلی هیلز است. این محصول بوی بد بدن را از بین می‌برد و میزان تعریق را کنترل می‌کند. شما با استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده در طول روز می‌توانید حس طراوت و شادابی داشته باشید.

در سال 2018 میلادی عطر و ادکلن بورلی هیلز تولید و به بازار جهانی عطر عرضه شد. این عطر نت بویایی چوبی، گلی و مشکی دارد. اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1 دارای رایحه‌ای خنک و تلخ است و ماندگاری به نسبت خوبی دارد. این اسپری بدن به دلیل رایحه خنکی که داردعلاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اسپری بورلی هیلز پولو کلاب در حجم 175 میلی‌لیتر در بازار عطر و ادکلن موجود است.

رایحه خنک و تلخ اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب موجب شده است تا این محصول برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب باشد. بنابراین اگر به دنبال یک عطر و اسپری با رایحه چوبی، گلی و مشکی در روزهای گرم سال هستید، این عطر یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

نت‌های بالایی این اسپری در ابتدا با رایحه‌های رزماری، فلفل فرنگی شیرین و گل سرخ صدپر آغاز می‌شود و در ادامه ترکیبی از روایح ریشه زنبق، یاس و نرولی در نت میانی آن رایحه منحصر به فردی به آن می‌بخشد. نت‌های پایانی این اسپری ماندگاری بالاتری به نسبت دو نت دیگر دارد و تشکیل شده از چوب صندل، نعناع هندی، وتیور و سدر است.

اسپری خوشبوکننده بورلی هیلز پولو رایحه‌ای منحصر به فرد دارد  و توسط شرکت بورلی هیلز پولو کلاب تولید و برای استفاده بانوان به بازار عطر عرضه می‌شود. این محصول را به راحتی از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید تهیه و استفاده کنید. برخی از نت‌های اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1 عبارتند از:

  • نت‌های بالایی: رزماری، فلفل فرنگی شیرین و گل سرخ صدپر
  • نت‌های میانی: ریشه زنبق، یاس و نرولی
  • نت‌های پایه: چوب صندل، نعناع هندی، وتیور و سدر

نحوه خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1

برای خرید اسپری بدن بورلی هیلز پولو کلاب اسپورت مدل شماره 1 اسرارآمیز می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس