0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: لوسیون و روغن

Body Moisture Spray Lotion

اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس

شناسه کالا: 825087
شناسه کالا: 825087
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
349,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم یک محصول مرطوب کننده است که برای استفاده تمام بدن طراحی شده و با خواص مرطوب کنندگی قوی برای آبرسانی به بدن یا گاهی اوقات برای مقابله با مشکلات خاصی مانند سلولیت و غیره فرموله شده است.

برند پریم؛ این برند ایرانی با سابقه درخشان و با تولیدات بی‌نظیر خود، جز محبوب‌ترین برندهای آرایشی داخلی به شمار می‌آید و با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر مرطوب کننده، ضد آفتاب، کرم لیفتینگ، انواع لوسیون و غیره برای شادابی بخشی به پوست و بدن افرادی که به سلامت پوست خود ارزش قائل هستند، استفاده می‌شوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی و بررسی اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس Body Moisture Spray Lotion که در داروخانه آنلاین صبا موجود است بپردازیم؛ با ما همراه شوید.

 


 

نحوه اثرگذاری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس بر پوست چگونه است؟

مصرف لوسیون از اصول ضروری روتین پوستی به شمار می‌آید که با استفاده منظم از آن می‌توانید علاوه بر نرم شدن پوست، به تسکین پوست خشک و آسیب دیده خود نیز کمک کنید.

اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم در کنار خواص مشترک همه لوسیون‌ها، به طور اختصاصی برای روشن کردن پوست بدن و نواحی آسیب دیده مانند آرنج، زانو و کشاله ران طراحی شده است. ترکیبات این محصول با خاصیت آبرسانی، نواحی تیره و زبر شده را ترمیم کرده و پوست را شاداب و شفاف می‌کند.

گفتنی است که این لوسیون با پراکنده کردن رنگدانه‌های پوستی به مبارزه با تیرگی‌ها رفته و شفافیت را در کنار سلامت پوست برای بدن مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 


 

ترکیبات موجود در اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس

مواد اولیه به کار رفته در این لوسیون پریم عبارت است از:

آب سدیم هیالورونات، پودر آلوئه ورا، دکسپانتنول، رتینول، گلیسیرین، روغن نارگیل، سدیم لاکتات، سدیم هیدروکسید، شیر، ریشه امپراتا سیلندریکا، میوه آملا، عسل.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم پرداخته‌ایم:

 پودر آلوئه ورا

پودر آلوئه حاوی خواص مرطوب کنندگی و تسکین دهنده است که کلاژن را تقویت کرده و به مبارزه با باکتری ها می‌رود، همچنین به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده عمل کرده که جای زخم‌ها و علائم را بهبود می‌بخشد.

دکسپانتنول

دکسپانتنول یک آنالوگ ویتامین ب کمپلکس است که به عنوان یک مرطوب کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی، زبری، پوسته پوسته شدن، خارش پوستی و تحریکات جزئی پوست استفاده می‌شود. دکسپانتنول با تشکیل یک لایه چرب در بالای پوست، موجب تجمع آب در پوست شده و با این کار به نرمی پوست کمک می‌کند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل حاوی ویتامین E است و سلامت پوست را افزایش می‌دهد. این روغن به  بهبود و سلامت پوست‌های مبتلا به آکنه، پسوریازیس و اگزما کمک می‌کند. در واقع پروتئین‌های موجود در روغن نارگیل؛ موجب جایگزینی سریع سلول‌های مرده یا بیمار پوست با سلول‌های سالم و جدید می‌شود. به این ترتیب روغن نارگیل علاوه بر مبارزه با میکروب‌ها، به برطرف کردن اختلالات پوست نیز کمک می‌کند.

شیر

شیر به عنوان یک لایه بردار عمل کرده و همچنین با آبرسانی و تغذیه، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و در طراوت بخشی  پوست تاثیر به سزایی دارد.

ریشه امپراتا سیلندریکا

سیلندریکا یک گیاه مبتنی بر آب است که به دلیل تأثیرات اشباع قابل اعتمادی که بر روی پوست دارد مورد ستایش قرار گرفته است. تحقیقات بسیاری این را نشان داده است عصاره ایمپراتا سیلندریکا می‌تواند درجه رطوبت پوست را عملاً تا 45 درصد افزایش دهد، با افزایش در این سطح قابل توجه می‌توانید پیش بینی کنید که پوست شما باید با هر ناحیه ای که خشکی شدید را تجربه می‌کند، صاف به نظر برسد.

میوه آملا

آملا یا انگور فرنگی هندی میوه‌ای خوراکی است که از روی درختان آملا برداشت می‌شود. این میوه یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی در طب آیورودا یا همان طب سنتی هندی است و به طور سنتی برای سلامتی و تقویت پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. آملا منبع غنی از ویتامین C است که می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و با تعدادی از بیماری‌ها مقابله کند. همچنین غنی از خواص آنتی اکسیدانی است که از استرس اکسیداتیو در بدن جلوگیری می‌کند.

عسل

عسل برای حفظ سلامت و زیبایی پوست بسیار مفید است. این ماده خاصیت ترمیم زخم، ضد میکروبی و ضد التهابی دارد؛ خواص نام برده می‌تواند به رفع مشکلات پوستی مانند آکنه، خشکی، کدر شدن رنگ پوست و ناهمواری‌های آن کمک کند.

 


 

ویژگی‌های اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس

  • کمک به محو و نابودی تدریجی خشکی نواحی آرنج، زانو و کشاله ران
  • جوان سازی پوست از طریق تحریک چرخه نوسازی پوست
  • افزایش رطوبت و ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  • کمک به کاهش التهابات و خارش پوستی
  • تغذیه کننده و تقویت کننده پوست
  • دارای بافتی سبک و جذب بالا
  • مناسب برای انواع پوست‌

 


 

مزایای استفاده از اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس چیست؟

 استفاده از لوسیون بدن یکی از معدود روش‌های ارزان قیمتی است که افراد می‌توانند برای نرمی و لطافت پوست از آن بهره ببرند. اسپری آبرسان بدن پریم با کیفیت بالایی که دارد، می‌تواند روی پوست‌های دهیدراته، پوسته‌دار و کم‌آبی که خشن و زبر به نظر می‌رسد، معجزه کند. این محصول نه تنها پوست را تقویت کرده بلکه با آبرسانی عمقی، طراوت از دست رفته پوست بدن را تامین می‌کند.

احساس رایحه دل انگیز بدن و شادابی پوست پس از استفاده از اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس Body Moisture Spray Lotion، از مزایای بارز آن به شمار می‌آید؛ لذا این لوسیون، یک محصول مراقبتی با خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی فوق العاده با قابلیت ماندگاری 24 ساعته است، تا به ترمیم نواحی آسیب دیده بدن بپردازد و مانع سلولیت سازی پوست می‌شود.

نحوه مصرف لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس

  • برای استفاده از لوسیون بدن، پس از حمام کردن با حوله‌ای به آرامی پوست خود را خشک کنید، اجازه دهید کمی رطوبت روی پوست باقی بماند
  • قبل از استفاده اسپری لوسیون را به خوبی تکان دهید
  •  کمی از لوسیون را روی بدن اسپری کنید، سپس به خوبی روی پوست بدن خود پخش کنید و اجازه دهید لوسیون بدن جذب پوست شود
  • حدود 5 دقیقه زمان لازم است که لوسیون به خوبی جذب بدن شود
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس برای چه افرادی مناسب است؟

داشتن یک روتین پوستی ساده برای حفاظت از پوست از موارد ضروری برای هر فردی محسوب می‌شود. از ساده‌ترین این روتین‌ها استفاده از لوسیون و روغن بدن بعد از استحمام است. لذا برند  پریم با تولید محصولی با کیفیت بالا و خواص آبرسانی عمیق به نام اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم به حفظ سلامت پوست افراد با هر نوعی که باشند پرداخته تا هدیه ارزشمند سلامتی در کنار نرمی، لطافت و زیبایی را به مصرف کنندگان خود بدهد.

اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس
اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مدل کورپکس
قیمت:
349,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;