0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Matex Moist 24 Cream

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس

شناسه کالا: 300243
شناسه کالا: 300243
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
419,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس

پریم از آن دسته از محصولات آرایشی بهداشتی است که طی مدت زمانی کوتاه توانست به خوبی نظر مشتریان را به خود جلب کند. این برند داخلی توسط دکتر اخوی در سال 1396 تاسیس شد و کار خود را با هدف تولید محصولات با کیفیت با توجه به معضلات پزشکی و مراقبت ویژه از پوست آغاز کرد.در فرمولاسیون محصولات پریم ترکیبات منحصر به فردی به کار رفته است که مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است. این نیز گفتنی است که این برند داخلی موفق به کسب گواهینامه‌های SASO،ISO و HALAL شده است.

از مهم‌ترین ویژگی محصولات پریم برابری آن با برندهای مطرح اروپایی و قیمت مناسب و پایین آن است.

پریم سعی داشته است که لوازم آرایشی بهداشتی را عرضه کند که مناسب انواع پوست و مو و تمام سنین باشد. یکی از محصولات کاربردی و محبوب این برند کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس است که در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد آن عنوان کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

برخی از کرم‌های مرطوب کننده تنها باعث آب‌رسانی پوست نمی‌شوند بلکه با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارند از خروج آب طبیعی از پوست نیز جلوگیری می‌کنند. با این وجود با استفاده از مرطوب کننده‌، پوست دیگر خشک نشده و بازسازی و ترمیم را شروع می‌کند. این نیز گفتنی است که کیفیت آبرسانی، بازسازی و بهبود پوست به کیفیت مرطوب‌کننده‌ مورد نظر نیز بستگی دارد.

مرطوب کننده 24 ساعته پریم علاوه بر اینکه یک آبرسان پر قدرت و عمیق است؛ حاوی مواد ضد پیری پوست (Q10)، ویتامین E، نرم کننده گیاهی، آنتی‌اکسیدان، امگا 3 و 6 بوده و همانطور که از  نام آن مشخص است؛ قادر است سلول‌های پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه دارد.

 


 

 

نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده پریم مدل متکس بر پوست چگونه است؟

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس با برخورداری از فرمولاسیونی منحصر به فرد و ترکیبات فوق‌العاده نظیر عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی، موجب رطوبت رسانی عمیق به پوست و ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود.

این کرم آبرسان علاوه بر اینکه رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند موجب کاهش روند پیری پوست می‌شود. استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده پریم مدل متکس خشکی پوست، پوسته پوسته شدن، قرمزی و التهاب پوست را نیز برطرف می‌کند.

ترکیبات به کار رفته در کرم آبرسان پریم عبارتند از:

  • روغن ماکادمیا
  •  روغن دانه بوراک
  • شی باتر
  • روغن نارگیل
  •  روغن هسته انبه
  • ایمپراتا سیلندریکا

در ادامه توضیحی مختصر از برخی ترکیبات به کار رفته در این مرطوب‌کننده آورده‌ایم؛

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا یک نرم کننده سبک و نافذ است که حاوی امگا 6 و 7 و میتامین E بوده و تا حدی دارای اثر ضد آفتاب است و در مناطقی که آفتاب خیلی شدید نیست؛ قادر است به عنوان یک ضدآفتاب طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

روغن دانه بوراک

این روغن از جمله روغن‌هایی است که دارای اسید لینولئیک و اسید لینولنیک بوده و به عنوان یک منبع بسیار عالی از اسیدهای چرب ضروری شناخته شده است.

شی‌باتر

کره شی یا شی‌باتر به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب ضروری و خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی سالیان درازی است که برای مراقبت از پوست به کار می‌رود.

شی باتر غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک اسید، اولئیک‌اسید، استئاریک اسید و پالمیتیک اسید بوده و موجب ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علائم خشکی در پوست‌‌های خشک می‌شود. شی باتر دارای ویتامین آ و ویتامین ایی است و خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین‌ها از پوست در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

روغن هسته انبه

هسته انبه منبع خوبی از مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. هسته انبه حاوی مقادیر قابل توجهی کربوهیدرات، پروتئین، فیبر، منیزیم ویتامین B-12 اسیدهای آمینه، ایزولوسین، هیستیدین، والین، ترئونین و لیزین بوده و موجب پیشگیری و رفع آکنه شده و به عنوان یک نرم کننده عالی عمل می‌کند و دلیل به کار بردن آن در مرطوب کننده پریم مدل متکس همین غنی بودن آن از انواع مواد معدنی و تاثیرگذار است.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده پریم مدل متکس

  • رطوبت رسانی عمقی به سلول های پوستی تا 24 ساعت
  • کاهش اگزما، خارش ناشی از آفتاب سوختگی و چین و چروک
  • با جذب سریع و بدون احساس سنگینی روی پوست
  • قابل استفاده به عنوان پایه آرایش
  • با خاصیت آنتی اکسیدانی
  • کاهش چین و چروک های ریز پوستی
  • ضد پیری پوست
  • بدون لانولین، پارابن و مواد حساسیت زا
  • قابل استفاده برای صورت و دست

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس چیست؟

این محصول پریم قادر است مشکلات پوستی مثل پیری زودرس، خارش ناشی از آفتاب سوختگی و اگزما را برطرف کند. علاوه بر این ماندگاری 24 ساعته کرم مرطوب کننده پریم موجب حفظ طراوت و شادابی پوست در طول روز شده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس

برای استفاده از مرطوب کننده پریم ابتدا لازم است دست‌ها را به خوبی شسته و خشک کنید و سپس مقدار کافی از کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس  را روی پوست تمیز خود بزنید و سپس به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

استفاده از این کرم به دلیل دوام طولانی مدتی که دارد تنها یک بار در روز کافی است؛ اما اگر پوستی خشکی دارید می‌توانید با توجه به نیاز پوست‌تان دفعات مصرف را افزایش دهید.

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس برای چه افرادی مناسب است؟

اگر پوستی دهیدراته دارید استفاده از کرم مرطوب کننده پریم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

استفاده از این محصول برای انواع پوست مناسب است و در رفع چین و چروک‌های پوستی، اگزما و خارش ناشی از آفتاب سوختگی نیز تاثیرگذار است. این نیز گفتنی است که محصول مورد بحث در آبرسانی دست و صورت عملکرد خوبی دارد.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس با دارا بودن روغن هسته انبه برای آبرسانی عمیق پوست، روغن ماکادمیا برای ترمیم و تقویت پوست صورت و شی‌باتر برای نرم و مرطوب کردن و ایجاد حس مخملی پوست، بسیار خوب عمل می‌کند. پریم با تولید این مرطوب کننده 24 ساعته موجب افزایش رطوبت پوست در طولانی مدت می‌شود و از دهیدراته شدن لایه شاخی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس
کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم مدل متکس
قیمت:
419,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;