0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: اسپری مو

Beauty Hair Detangler Spray

اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی

شناسه کالا: 815404
شناسه کالا: 815404
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
138,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگر موهای خشک یا نازکی دارید، احتمالا با گره خوردن موها به خصوص پس از استحمام مواجه ‌می‌شوید. در این حالت، شانه زدن موها بسیار سخت است و زمان زیادی را از شما ‌می‌گیرد. علاوه بر این، موجب کشش بیش از حد تار مو از ریشه ‌می‌شود که به دنبال آن موها سست شده و ریزش بیشتری خواهند داشت.

در این شرایط، یک تقویت کننده و ترمیم کننده مو ‌می‌تواند مشکل شما را برطرف کند و با مواد مغذی خود باعث نرم شدن موها و بهبود شانه پذیری آن‌‌ها شود. این محصولات در انواع مختلف عرضه ‌می‌شوند که برخی از آن‌‌ها داخل حمام و برخی دیگر خارج حمام استفاده ‌می‌شوند.

 اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی یک گزینه عالی برای باز کردن گره موها و بهبود شانه پذیری مو است که بعد از حمام استفاده ‌می‌شود. این اسپری مو، سرشار از مواد مغذی است که به تار مو نفوذ ‌می‌کنند و باعث رفع خشکی و شکنندگی موها ‌می‌شوند. در نتیجه موهای شما نرم‌تر شده و بهتر شانه ‌می‌شوند.

این محصول در داروخانه آنلاین صبا موجود است و به شما امکان ‌می‌دهد موهای خود را بدون دردسر شانه کنید و از نر‌می‌ و درخشندگی آن‌‌ها لذت ببرید.

 


 

ترکیب اصلی اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی چیست و چه کاربردی دارد؟

در ترکیبات اسپری نرم کننده مو cerita Beauty از مواد موثر با فرمولاسیون بالا استفاده شده است که این محصول را به یک گزینه عالی و پرطرفدار برای نرم کردن مو و باز کردن گره‌‌ها تبدیل کرده است. در واقع این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا، کاپریلیل گلیکول، سیلیکون کواترنیوم ۱۸ و اتیل هگزیل ایرونونانوآت است که خاصیت نرم کنندگی دارند و از خشکی مو جلوگیری ‌می‌کنند.

هنگا‌می‌ که آلوئه ورا روی پوست سر و موها اعمال ‌می‌شود، باعث افزایش گردش خون در کف سر ‌می‌شود و با تغذیه و نرم کردن موها، روند شکستگی و ریزش مو را بسیار کند ‌می‌کند. در واقع این ماده سرشار از ویتامین‌‌های A و E و C است که باعث بازسازی سلول‌‌های مو شده و براقیت موها را افزایش ‌می‌دهند. برخورداری این ماده از ویتامین B12 و اسید فولیک نیز باعث جلوگیری از ریزش مو ‌می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری اسپری نرم کننده مو سریتا Cerita مدل بیوتی

همانطور که در بالا اشاره شد، اسپری نرم کننده مو سریتا حاوی ترکیباتی است که در نرم کردن مو و باز شدن گره‌‌ها موثر است. اما این محصول علاوه بر خاصیت نرم کنندگی، به دلیل برخورداری از ترکیبات مغذی دیگر، باعث تغذیه تارهای مو نیز ‌می‌شود.

درواقع این محصول حاوی پروپیلن گلیکول، لاکتیک اسید، روغن کاملیا و عصاره سویا وحشی است که باعث ترمیم بافت‌‌های آسیب دیده مو ‌می‌شود و خشکی آن‌‌ها را برطرف ‌می‌کند. همچنین این ترکیبات باعث بهبود پوست سر ‌می‌شوند و از التهاب و خارش پوست جلوگیری ‌می‌کنند.

ویتامین F و پنتنول از جمله ترکیبات دیگری هستند که در این اسپری مو استفاده شده‌اند. این ترکیبات، از الکتریسیته ساکن به خصوص در موهای وز و فرفری جلوگیری ‌می‌کنند و باعث افزایش حالت دهی مو ‌می‌شوند. بنابراین، با استفاده از این محصول، موهایی زیبا و براق خواهید داشت که از گره خوردن آن‌‌ها جلوگیری ‌می‌کند و لطافت خاصی به موها ‌می‌بخشد.

 


 

ویژگی‌‌های اسپری نرم کننده مو سریتا Cerita مدل بیوتی

  • نرم کننده مو
  • برطرف کننده گره و بهبود شانه پذیری مو
  • ایجاد درخشندگی و لطافت در موها
  • افزایش حالت پذیری موهای فر
  • تغذیه و ترمیم موهای آسیب دیده
  • مناسب برای باز کردن گره موی کودکان
  • جلوگیری از موخوره و ریزش مو
  • رفع خشکی مو
  • کاهش الکتریسیته ساکن در موها
  • بدون نیاز به آبکشی
  • بدون چرب کردن مو
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده از اسپری نرم کننده مو سریتا Cerita ‌می‌توانید موهای خود را نرم کنید و به راحتی شانه بزنید. این اسپری سرشار از مواد نرم کننده است که به راحتی و بدون اینکه موها از ریشه کشیده شوند، گره‌‌ها را باز ‌می‌کند و موجب بهبود شانه پذیری مو ‌می‌شود. همچنین این محصول از الکتریسیته ساکن و به هوا رفتن موهای وز و فر جلوگیری ‌می‌کند.

در نهایت با استفاده روزانه از این محصول ‌می‌توانید هم موهای خود را نرم و براق کنید و هم باعث تقویت تارهای مو شوید.

نحوه مصرف اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی

برای استفاده از اسپری مو بیوتی سریتا Cerita تنها کافی است مقداری از محصول را روی موها اسپری کنید. سپس موها را ماساژ دهید و به آرا‌می‌ شانه بزنید.

توجه داشته باشید که:

  • هنگام اسپری کردن، مراقب پاشش محصول به چشم‌‌ها و دهان باشید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی Beauty برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از اسپری مو سریتا مدل بیوتی به افرادی که موهای نازک و خشک دارند و تارهای موهایشان به سرعت در هم فرو ‌می‌رود، توصیه ‌می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

 ترکیبات اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی

سیلیکون کواترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلایکول، عصاره گلایسین سویا، استئاریل نانوات، عصاره سبوس گندم، اتیل هگزیل ایزونانوآنات، اسید لینولئیک، روغن دانه کاملیا، بهنتریمونیوم کلراید، پلی سوربات ۲۰، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم آ.د.ت.آ، اسید لاکتیک، آب دیونیزه.

 

 

 

 

 

اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی
اسپری نرم کننده مو سریتا مدل بیوتی
قیمت:
138,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;