0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Frizz Smoothing Serum

سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

شناسه کالا: 817751
شناسه کالا: 817751
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
167,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

وز شدن مو یکی از عارضه‌های رایج در افراد به ویژه خانم‌ها است که بر اثر کمبود رطوبت در مو به وجود می‌آید. معمولا موها بر اثر دهیدراته شدن و تمایل به جذب رطوبت، دچار وزی شده و حجم و پف آن‌ها نیز زیاد می‌شود.

 از مسائلی که می‌تواند باعث وز شدن موها شود، استفاده از رنگ و دکلره، چنگ زدن موها در هنگام شستشو، خشک کردن غیر اصولی با حوله، استفاده از سشوار و... است که در نتیجه آن موهای شما خشک شده و دچار آسیب و موخوره می‌شوند. در این موارد می‌توان با استفاده از یک تونیک و سرم مو، رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و وزی آن‌ها را از بین برد.

سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو، یکی از محصولات کاربردی برند سریتا (Cerita) است که با خاصیت تقویت کننده و ترمیم کننده به بازار عرضه می‌شود. این محصول، حاوی عصاره‌های گیاهی است که توانایی آن را در مرطوب نگه داشتن موها و کاهش وزی افزایش داده‌اند.

در واقع با استفاده از این محصول می‌توانید خشکی و موخوره موهایتان را برطرف کرده و موهایی سالم و براق داشته باشید. در ادامه می‌توانید ویژگی‌ها و خواص این محصول منحصر به فرد و تخصصی را مطالعه و پس از آن از طریق داروخانه آنلاین صبا سفارش خود را ثبت کنید.

 


 

 سرم مو چیست و چه کاربردی دارد؟

سرم مو یک محصول حالت دهنده است که به کاهش موخوره و افزایش درخشندگی در موهای شما کمک می‌کند. این محصولات برای موهای ضخیم و مجعد و همچنین موهای خشک بسیار ایده آل هستند.

عملکرد سرم مو به گونه ای است که با استفاده از سیلیکون‌های ایمن خود، از موها در برابر موخوره محافظت می‌کند. در واقع، سرم‌ها یکی از بهترین محصولاتی هستند که به شما کمک می‌کنند وزی و موخوره موهای خود را برطرف کنید.

نوع سرم مو به نوع موهای منحصر به فرد شما بستگی دارد؛ به عنوان مثال، سرم مو سریتا برای موهای خشک و وز فرموله شده است. این محصول، یک لایه محافظ روی موها ایجاد می‌کند تا با حفظ رطوبت مورد نیاز مو، خشکی و دهیدراته شدن آن‌ها را برطرف و در به صاف شدن آن‌ها کمک کند.

این محصول، سرشار از مواد مغذی و نرم کننده است که باعث ترمیم موهای آسیب دیده شده و با کاهش موخوره و گره مو، باعث بهبود شانه زدن و حالت دهی بهتر آن‌ها می‌شود.

 


 

ترکیب اصلی سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بهترین ترکیباتی که در سرم مو سریتا مدل برطرف کننده وز مو استفاده شده است، عصاره آلوئه ورا است. این ماده سرشار از ویتامین‌های A، C و E است که به این محصول خاصیت آنتی اکسیدان بخشیده‌اند و می‌توانند از موهای شما در برابر نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت کنند.

همچنین گفتنی است که آلوئه ورا موجب آبرسانی و حفظ رطوبت در موها می‌شود و ضمن تغذیه تار مو، خشکی و دهیدراته بودن آن‌ها درمان می‌کند. در نتیجه موهای شما نرم و انعطاف پذیرتر شده و موخوره و وزی آن نیز کاهش می‌یاید.

ماده دیگری که در ساخت این محصول به کار رفته است، عصاره سویا است. سویا به دلیل چربی طبیعی که دارد، باعث نرم شدن موها می‌شود و از ایجاد موخوره و گره جلوگیری می‌کند. افزایش حالت پذیری، ایجاد لطافت و شادابی مو از دیگر خواص این ماده هستند که در نتیجه آن موهای شما ظاهر زیباتری خواهند داشت.


 

نحوه اثرگذاری سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

عملکرد اصلی هر سرم مو، آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست است. سرم مو سریتا نیز با وجود مواد آبرسان خود، از ریشه تا نوک مو را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و از این طریق، به بهبود خشکی و شکننده بودن موهای وز شما کمک می‌کند.

این محصول، سرشار از مواد مغذی و ویتامین برای تغذیه تار مو است که باعث تقویت مو و همچنین فولیکول‌ها می‌شود که با ترمیم آسیب ناشی از خشکی، موجب حالت دهی بهتر و ظاهر درخشان‌تر موها نیز می‌شود. علاوه بر این، خاصیت نرم کنندگی این محصول به از بین رفتن گره و در هم رفتگی موها کمک می‌کند و به دنبال آن موجب صاف‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

در نهایت با استفاده از سرم مو، وز و الکتریسیته ساکن موهایتان کاهش یافته و از راحت‌تر شانه زدن آن‌ها لذت خواهید برد.

 


 

ویژگی‌های سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

  • حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • حفظ رطوبت مو و رفع خشکی و شکنندگی آن
  • رفع موخوره و جلوگیری از ایجاد گره
  • نرم کننده و درخشان کننده مو
  • افزایش حالت دهی و شانه پذیری موها
  • تقویت و تغذیه فولیکول‌ها و تار مو
  • برطرف کننده وز مو
  • مناسب برای انواع مو
  • بدون نیاز به آبکشی

 


 

 مزایای مصرف سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

اگر موهای خشک و آسیب دیده ای دارید که با موخوره و وزی همراه است، حتما یکبار از سرم مو سریتا مدل برطرف کننده وز مو استفاده کنید. این محصول، با آبرسانی عمیق موها، خشکی و وزی آن را به طور کامل برطرف می‌کند و موهای پف کرده و حجیم شما را به موهایی صاف، درخشان و نرم تبدیل می‌کند.

در واقع این سرم، موهای زبر و ضخیم شما را به موهایی با لطافت ملموس و درخشندگی چشمگیر تبدیل می‌کند که زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. تنها کافی است پس از استحمام موهای خود را به سرم مو آغشته کنید و دیگر نگران ایجاد گره در هنگام شانه زدن آن‌ها نباشید.

نحوه مصرف سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

موثرترین راه برای استفاده از سرم مو سریتا، استفاده از این محصول روی موهای خیس و نمدار است. چرا که وقتی سرم را روی موهای خیس خود می‌زنید، ترکیبات و فرمولاسیون آن به طور یکنواخت در تمام تارهای مو شما پخش می‌شود.

 بهترین زمان برای استفاده از سرم درست بعد از حمام است تا موهای شما خیس و در عین حال تمیز و بدون چربی اضافی باشد. برای استفاده از سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو، مقداری از محصول را روی موهای خود اسپری کنید و به آرامی‌ ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول نیازی به آبکشی ندارد.
  • از این سرم روی موهای خشک خود نیز می‌توانید استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • در صورت بروز حساسیت مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

 سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو برای چه افرادی مناسب است؟

سرم مو سریتا با انواع مو سازگاری دارد و بیشتر برای موهای خشک و وز فرموله شده است. اگر موهایتان بر اثر خشکی آسیب دیده است و دچار موخوره یا گره می‌شود می‌توانید از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است.

این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو، ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 


 

جدول ترکیبات سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو

ترکیبات

مقدار

سیلیکون کواترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲

*

پروپیلن گلیکول

*

عصاره گلایسین سویا

*

سدیم پی سی ای

*

سدیم لاکتات

*

آرژنین

*

آسپارتیک اسید

*

ستریمونیوم کلراید

*

پانتنول

*

فنوکسی اتانول

*

کاپریلیل گلیکول

*

اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

*

گوار هیدروکسی پروپیل ترمونیم کلراید

*

عصاره آلوئه ورا

*

دی سدیم ا د ت ا

*

اسید لاکتیک

*

آب دیونیزه

*

گلیسین

*

آلانین

*

سرین

*

والین

*

پرولین

*

ترئولین ایزولوسین

*

هیستیدین

*

فنیل آلانین

*

 

 

 

 

 

سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو
سرم مو سریتا مدل نرم کننده و برطرف کننده وز مو
قیمت:
167,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;