0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Silk Finish Lip Stick

رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

زیبایی و میل به تغییر از گذشته تا امروز در میان تمام بانوان وجود داشته و همین امر موجب تاسیس کمپانی‌های متعدد تولید لوازم آرایش شده است. در این میان برندهای زیادی وارد کار شده‌اند و با عرضه محصولات با کیفیت و درجه یک اعتبار زیادی در بازار پیدا کرده‌اند یکی از این برندهای خوش آوازه خارجی وت اند وایلد است که به سبب تولید محصولات مرغوب و البته مقرون به صرفه محبوبیت زیادی بین تمام اقشار جامعه؛ از سلبریتی‌های هالیوود تا مردم عادی پیدا کرده است.

وت اند وایلد یکی از برندهای معتبر آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی است که در سال 1979 در شهر لس آنجلس آمریکا تاسیس شد.

وت اند وایلد کار خود را با تولید محصولات آرایشی نظیر رژ لب و لاک ناخن ارزان قیمت شروع کرد و در ادامه محصولات دیگری نظیر سایه ابرو، خط چشم و غیره را به محصولات خود افزود. در حال حاضر این کمپانی طیف متنوعی از محصولات آرایشی نظیر رژ لب جامد، رژگونه، ریمل، کرم پودر و غیره را برای انواع سلیقه‌ها تولید و عرضه می‌کند.

یکی از محصولات مرغوب وت اند وایلد که در داروخانه آنلاین صبا نیز موجود است؛ رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش نام دارد. که در ادامه این مطلب قصد نقد و بررسی آن را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

رژ لب چیست و چه کاربردی دارد؟

هر زمان که حرفی از آرایش به میان می‌آید اولین کلمه‌ای که در ذهن تداعی می‌شود؛ رژ لب است. رژ لب از ملزومات کیف آرایشی هر بانوی امروزی و شیکی است. این وسیله آرایشی می‌تواند تیر آخر یک آرایشی حرفه‌ای و تمام عیار باشد یا اینکه تنها قلم یک آرایش ساده برای رنگ پاشیدن به چهره بی روح یک بانوی خسته باشد.

قدمت استفاده از رژ لب بسیار بیشتر از سایر لوازم آرایشی است؛ این محصول آرایش از گذشته تا کنون شکل‌ها و رنگ‌ها مختلفی را به خود دیده است؛ یکی از بهترین نوع آن رژلب وت اند وایلد است که به صورت جامد در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

کاربرد اصلی این رژلب رنگ دادن، نرم کردن و جذاب نشان دادن لب‌ها است. حتما شما هم دیده‌اید که برخی افراد لب‌هایی کم رنگ دارند، این افراد می‌توانند تنها با رژ لبی ملایم و رنگ‌های طبیعی به چهره خود رنگ و لعاب بپاشند. این نیز گفتنی است که ست کردن رنگ رژ‌ با لباسی که بر تن دارید شما را شاداب و با طراوت نشان خواهد داد.

 


 

ویژگی‌های رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش چیست؟

  • دارای روغن ماکادمیا افزایش دهنده نرمی و شادابی پوست لب
  • دارای ویتامین E,A نرم کننده و مرطوب کننده
  • حاوی آلوئه ورا با خاصیت آبرسانی
  • جلوگیری از خشکی و ترک لب
  • ایجاد جلوه ابریشمی و یکدست
  • دارای رنگ‌دانه‌های غنی
  • بافت ابریشمی و سبک
  • ماندگاری و کیفیت بالا
  • مغذی و مرطوب کننده
  • تنوع رنگی بالا

 


 

مزایای استفاده از رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش

Silk Finish Lip Stick (رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش) با برخورداری از ترکیباتی منحصر به فرد ویتامینه و تقویت‌کننده است که ضمن زیبایی بخشیدن به چهره موجب نرمی و لطافت لب نیز می‌شوند.

این رژلب غنی شده با ویتامین‌های E و A بوده و از پوسته پوسته شدن لب پیشگیری می‌کند.

 آلوئه‌ورا موجود در ویتامین‌های E و A بافتی ابریشمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کند. این رژلب از روغن ماکادمیا برخوردار است که مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان‌ دارد و با قدرت آبرسانی بالای خود طراوت و شادابی را به لب‌های شما هدیه می‌دهد.

اغلب مصرف‌کنندگان Silk Finish Lip Stick گزارش کرده‌اند که این رژ لب در طول روز به‌ خوبی‌ کیفیت خود را حفظ کرده و بدون ماسیدگی یا پخش رنگی به قوت اولیه خود روی لب‌ها ماندگار خواهد بود. بنابراین استفاده از آن برای بانوانی که ساعت‌های زیادی خارج از منزل فعالیت دارند گزینه‌ای بسیار مناسب است چرا که به هیچ عنوان روی پوست پخش نمی‌شود و با وجود آن آرایشی تمیز و ماندگار را تا پایان روز خواهند داشت.

نحوه مصرف رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش چگونه است؟

پیش از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • برای استفاده از رژلب پیش از هر کاری باید لب‌هایتان را با پاک کننده‌ها و شوینده‌های مناسب به خوبی تمیز کرده و سپس آن‌ها را مرطوب کنید
  • مقداری از کرم پودر یا کانسیلر یا هر نوع بیسی که برای آرایش استفاده کرده‌اید را روی لب‌ها مالیده تا رنگ رژ به خوبی نشان داده شود چرا که با وجود زمینه خنثی؛ رنگ رژ روی لب بدون تغییر خواهد بود
  • گام بعدی؛ استفاده از خط لب مناسب است. خط لب ضمن اینکه از پخش شدن رژ لب پیشگیری می‌کند سبب افزایش دوام آن نیز می‌شود
  • حالا وقت آن است که رژلب را به تمام قسمت‌های لب به خوبی مالیده و درخشش و زیبایی آن لذت ببرید

 


 

خرید رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

با توجه به زندگی ماشینی امروزی، حضور و فعالیت بانوان در محیط‌های کاری مختلف و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و فشارهای روانی متعدد؛ حفظ سلامت و زیبایی پوست نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. محصولات آرایشی برند آمریکایی وت اند وایلد بخصوص رژ لب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش با برخورداری از مواد مغذی و ویتامین‌های ضروری پوست انواع نیازها و خواسته‌های مشتریان را در کنار زیبایی بخشیدن به چهره برطرف می‌کنند.

 رژلب وت اند وایلد یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش
رژلب وت اند وایلد مدل سیلک فینیش
531
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;