در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ریمل آموتیا مدل مجیشن

Magician Mascara

شناسه محصول: 821031
شناسه محصول: 821031
دسته بندی: ریمل
تولید کننده: آموتیا - Amutiya آموتیا - Amutiya
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : ریمل
  • بافت محصول : مایع مخملی
  • پوشانندگی : بسیار زیاد
  • سایت شرکت سازنده : www.amutiya.com
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همه ما می‌دانیم که داشتن چشمانی جذاب و گیرا حرف اول را در زیبایی چهره می‌زند؛ برای رسیدن به این جذابیت؛ روش‌ها، ابزار و لوازم آرایشی به روزی نظیر ریمل، خط چشم، مداد چشم و غیره وارد بازار شده‌اند که به خوبی بانوان را در زیبایی هر چه بیشتر یاری می‌کنند. کمپانی‌های متعددی نیز وارد کار شده‌اند تا این لوازم آرایشی را تولید کنند و به بهترین شکل ممکن بتوانند در کنار بانوان زیباجو باشند.

شرکت آموتیا ( Amutiya ) یک برند معتبر ایرانی است که در سال 2008 میلادی در شهر استانبول افتتاح شد و در سال 2011 میلادی به طور کامل به ایران منتقل شد.

برند آموتیا یکی از برند‌های معروف و شناخته شده در زمینه آرایش و زیبایی است که به راحتی با برند‌های خارجی رقابت می‌کند. این برند با تمرکز بر کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولاتی عالی با اثربخشی بالا برای مصرف‌کنندگان خود تولید می‌کند به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مشتریان و علاقه‌مندان به زیبایی قرار گرفته است.

محصولات این برند شامل رژ‌لب، رژگونه، ریمل، مداد‌چشم، کرم پودر، سایه ابرو و غیره است.

یکی از بهترین محصولات برند مذکور ریمل آموتیا مدل مجیشن نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا نیز با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ریمل آموتیا مدل مجیشن (Magician Mascara) بپردازیم. با ما همراه باشید.


ریمل چیست و چه کاربردی دارد؟

ریمل همان لوازم آرایشی محبوب همه بانوان است که تنها با یک بار کشیدن به مژه‌ها جذابیت چشمان را دوچندان می‌کند. در واقع کاربرد اصلی ریمل پر رنگ، بلند و حجیم کردن و حالت دادن مژه‌ها است.

ریمل‌ها معمولا از موادی همچون موم، روغن و مواد شیمیایی ( برای پیشگیری از چسبندگی مژه‌ها) ساخته می‌شوند. برخی از ریمل‌ها وظیفه حجم دهی و برخی دیگر وظیفه بلند کنندگی مژه را برعهده دارند. در این میان باید دقت داشته باشیم که ریمل خود را از یک برند معتبر انتخاب کنیم تا در کنار زیبایی که خلق می‌کند؛ آسیبی به چشم‌ها وارد نکند. ریمل آموتیا مدل مجیشن مورد تایید متخصصین چشم بوده و با خیالی آسوده می‌توان از آن بهره برد.

ریمل آموتیا مدل مجیشن با برس سیلیکونی خود و با برخورداری از ماندگاری بالا مانع از ایجاد چسبندگی و گوله شدن مواد روی مژه­‌ها شده و همچنین از ریزش مواد و سیاهی دور چشم نیز پیشگیری می‌کند و در نهایت چشمانی زیبا و خوش حالت را برای شما به ارمغان می‌آورد.


ویژگی‌های ریمل آموتیا مدل مجیشن

  • آزمایش شده و مورد تایید متخصصین چشم
  • دارای بافتی بسیار سبک با ماندگاری بالا
  • حجم دهنده، بلند کننده و حالت دهنده
  • بدون ریزش مواد دور چشم
  • فاقد اسانس و کربن بلک
  • فاقد تست حیوانی
  • فاقد پارابن


مزایای مصرف ریمل آموتیا مدل مجیشن

ریمل آموتیا مدل مجیشن (Magician Mascara) دارای فرمولاسیونی کرمی و بافتی بسیار سبک است که با حجم دهی فوق‌العاده و حالت دهی عالی زیبایی چشمان شما را دو چندان می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ریمل آموتیا مدل مجیشن؛ حذف پارابن و استفاده از جایگزینی به نام پتاسیم سوربات در آن است که از انواع عارضه‌های چشمی نظیر التهابات و واکنش­‌های آلرژیک پیشگیری کرده و از طرفی نیز با حذف کربن بلک و جایگزینی اکسید آهن در آن از ایجاد خطر جلوگیری کرده و به حفظ سلامت چشم کمک می‌­کند.

 از دیگر مزایای استفاده از این ریمل می‌توان به وجود برس منحصر به فرد در آن اشاره کرد. این برس به گونه‌ای طراحی شده که  کوتاه‌­ترین مژه­‌های شما را کاملا آغشته به مواد کرده و چشمانی شهلا و دلربا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف ریمل آموتیا مدل مجیشن

  • ابتدا باید مژه‌های خود را به خوبی تمیز کنید تا هیچ گونه ذرات گرد و غبار یا آرایش قبلی روی آن‌ها قرار نداشته باشد
  •  برس را داخل ظرف ریمل بچرخانید؛ به هیچ عنوان آن را در ظرف، بالا و پایین نکنید، زیرا این کار باعث جمع شدن هوا در محفظه آن می‌شود و ریمل زودتر از حد معمول خشک خواهد شد
  • اپلیکاتور را به آرامی بیرون کشیده و مواد اضافی را حذف کنید
  • ریمل زدن را از گوشه چشم و قسمت بیرونی شروع کنید
  • برس را به آرامی و با دقت از ریشه به سمت انتهای مژه‌ها بکشید بهتر است این کار به صورت چرخشی و همزمان با پلک زدن انجام شود
  • در آخر مژه‌های به هم چسبیده را با استفاده از یک برس تمیز از هم جدا کنید
  • بعد از اتمام کار حتما درب ریمل را محکم ببندید


خرید ریمل آموتیا مدل مجیشن

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

استفاده از ریمل برای داشتن مژه‌هایی حجیم، چشمانی زیبا و در نهایت چهره‌ای جذاب از آسا‌ن‌ترین روش‌های آرایش چشم محسوب می‌شود. اما باید این را هم در نظر داشت که این ابزار کارآمد و ساده با عضو حساس شما یعنی چشمان در تماس هستند؛ بنابراین باید از برندی معتبر تهیه شوند.

ریمل آموتیا مدل مجیشن دارای تست افتالمو لوجیکال بوده و طی آزمایشات متعدد مورد تایید چشم پزشکان قرار گرفته است؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از زیبایی و جذابیت چشمانتان بدون وارد شدن هیچ آسیبی به آن‌ها لذت ببرید.

این ریمل یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس