0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ریمل

Vamp Mascara

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

گیرایی چشمان شما در گرو داشتن مژه‌هایی پرپشت و خوش حالت است. اگر مژه‌های نازک و صافی دارید و خواهان این هستید که مژگانی خوش حالت، پر رنگ و پر حجم داشته باشید؛ استفاده از ریمل ساده‌ترین راه پیش روی شماست. کمپانی‌های لوازم آرایشی بسیاری هستند که دست به تولید و عرضه انواع ریمل زده‌اند یکی از این برندهای مطرح و خوش آوازه پوپا است.

کمپانی پوپا را آقای Angello Gatti در سال 1970 در ایتالیا تاسیس کرد. این برند با هدف حفظ زیبایی، افزایش جذابیت چهره و در نهایت افزایش اعتماد به نفس بانوان اقدام به تولید انواع لوازم آرایشی کرده است.

پوپا محصولات آرایشی متنوع و مرغوبی نظیر ریمل، کرم پودر، رژ لب، کانسیلر، مداد ابرو و غیره را تولید و روانه بازار کرده است.

یکی از محصولات محبوب پوپا ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ است که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ریمل حجم دهنده پوپا بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

ریمل حجم دهنده چیست و چه کاربردی دارد؟

ریمل از محصولات آرایشی است که از موم و روغن ساخته شده و وظیفه مشکی کردن مژه‌ها را بر عهده دارد. علاوه بر مواد گفته شده ریمل دارای مواد شیمیایی نگه داره‌ای است که از گوله گوله شدن مژه ها پیشگیری کرده و تارهای مژه را به خوبی از یکدیگر جدا می‌کند.

اگر مژه‌هایی کم حجم و نازک دارید استفاده از ریمل پوپا مدل پوپا بهترین گزینه برای پر پشت نشان دادن مژه‌ها است. ریمل حجم دهنده پوپا دارای رنگدانه‌های غلیظی است که استفاده از آن موجب ضخیم و مشکی شدن مژه‌ها می‌شود.

به طور کلی ریمل حجم دهنده پوپا روی مژه‌های بسیار ریز، بهترین تاثیر را خواهد داشت؛ چرا که اغلب این ریمل‌ها، مقدار زیادی خرده مژه دارند که به تارهای مژه چسبیده و مژه‌هایی ضخیم و پر پشت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این نیز گفتنی است که مایع موجود درون ریمل حجم دهنده پوپا به نسبت مدل‌های دیگر کمی بیشتر است؛ زیرا این ریمل به مایع و غلظت بیشتری برای حجم دهی مژه ها نیاز دارد.

 


  

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ

  • دارای رنگدانه‌های غلیظ مشکی
  • دارای پوشش سبک و یکدست
  • مورد تایید متخصصین متعدد
  • حجم و حالت دهنده مژه
  • دارای ماندگاری بالا

 


 

مزایای مصرف ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ

Vamp Mascara یکی از بهترین ریمل‌ها از برند پوپا است که از کشور ایتالیا به سایر نقاط دنیا عرضه می‌شود.

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ علاوه بر حجم دهی مژه‌ها موجب خوش حالت شدن آن‌ها نیز می‌شود. ریمل حالت دهنده پوپا از ریمل‌های مرغوب ویژه بانوانی است که به مژه‌هایی مشکی و پرپشت علاقه‌مندند؛ استفاده از این ریمل حجم دهنده پوپا چشمانی گیرا با مژه‌هایی برجسته و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

براش ریمل حجم دهنده پوپا مدل ومپ طوری طراحی شده که به هیچ وجه موجب چسبندگی مژه‌ها نخواهد شده و با افزایش تعداد دفعات کشیدن آن مژه‌ها بلندتر به چشم می‌آیند.

ریمل حالت دهنده پوپا تحت آزمایشات متعدد قرار گرفته و مورد تایید متخصصین است بنابراین استفاده از آن به افرادی که چشمانی حساس دارند پیشنهاد می‌شود.

 


 

خرید ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

ریمل‌های حجم دهند و حالت دهنده از بهترین ابزارهایی هستند که مژه‌های نازک و بی حالت را به خوبی آرایش کرده و جذابیت و گیرایی چشمان را دو چندان می‌کنند.

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ یکی از ریمل‌های مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ
ریمل حجم دهنده و حالت دهنده پوپا مدل ومپ
200
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;