0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

DIAFIT Cap

سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی

شناسه کالا: 600041
شناسه کالا: 600041
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی، یکی از محصولات خوب موجود در بازار است که برای بیماران دیابتی فرموله شده است. این محصول که در داروخانه آنلاین صبا حاوی ترکیبات و مواد مغذی است که به حفظ سطح طبیعی قند خون در بدن کمک می‌کنند و موجب متابولیسم طبیعی سلول‌ها می‌شوند.

در واقع این مولتی ویتامین بیماران دیابتی، به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و در سلامت استخوان‌ها، دندان‌ها و چشم موثر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به تاثیرات مثبت آن در پوست اشاره کنیم که از ایجاد لک ناشی از دیابت جلوگیری می‌کند.

بهبود عملکرد ماهیچه‌ها و مغز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که در ادامه به طور مفصل به توضیح هر کدام پرداخته‌ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی سافت ژل دیافیت یورو ویتال چیست و چه کاربردی دارد؟

افراد دیابتی به دلیل قند خون بالا، بیشتر در معرض آسیب هستند و ممکن است بینایی، اندام‌ها و پوست آن درگیر مشکلات جدی شود. کمبود مواد مغذی و معدنی بدن، این مشکلات را تشدید می‌کند و ممکن است برای بدن تهدید کننده باشند.

سافت ژل دیافیت یورو ویتال یک گزینه عالی برای افراد دیابتی و افراد مستعد به دیابت است. این محصول، سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است که کمبودها را جبران می‌کند و از این طریق انرژی لازم برای سوخت و ساز بدن را تامین می‌کند.

در واقع این محصول حاوی ترکیباتی مانند ویتامین C، روی، ویتامین D، سلنیوم، ید، آهن، اسید فولیک، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، بیوتین، کروم، منیزیم، مس و منگنز است که همه با هم یک مجموعه بی‌نظیر و کامل را برای جبران کمبودهای مواد مغذی در افراد دیابتی تشکیل داده‌اند. در بخش بعد، به توضیح و بررسی این ترکیبات خواهیم پرداخت.

 


 

 نحوه اثرگذاری سافت ژل دیافیت یورو ویتال

همانطور که در بالا اشاره شد، سافت ژل دیافیت یورو ویتال یک محصول ویتامینه و سرشار از مواد مورد نیاز بدن است که برای افراد دیابتی تولید شده است. در ادامه برخی از مواد موجود در این محصول را شرح می‌دهیم:

ویتامین‌های گروه B (ب کمپلکس)

ویتامین‌های گروه B موجود در این محصول باعث افزایش انرژی و سوخت و ساز بدن می‌شوند و با بهبود عملکرد سیستم عصبی و سیستم ایمنی، از بی‌حالی و گرفتگی عضلات جلوگیری می‌کنند. همچنین این ویتامین‌ها نقش وسیعی در ساخت هموگلوبین و گلبول‌های قرمز دارند که در نتیجه آن خونرسانی و عملکرد قلب بهبود می‌یابد. تقویت متابولیسم پروتئین و گلیکوژن از دیگر ویژگی‌های این گروه ویتامین به شمار می‌آید.

ویتامین C و E

ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که موجب جلوگیری از اسیب رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شوند. همچنین این ویتامین در ساخت پروتئین و کراتین مورد نیاز پوست و مو نقش اساسی دارد و باعث از بین رفتن لک‌های ناشی از دیابت و روشن شدن پوست می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این ویتامین باید به ترمیم بافت‌های آسیب دیده در بخش‌های مختلف بدن اشاره کنیم که به دنبال آن موجب تقویت دندان‌ها، استخوان‌ها، تاندون‌ها، مفاصل و در نهایت غضروف‌ها می‌شود.  ویتامین E نیز همانند ویتامین C عمل می‌کند و از سلول‌های افراد دیابتی در برابر استرس اکسیداتیو حفاظت می‌کند.

ویتامین D و منیزیم

ویتامین D به سلامت استخوان‌ها و مفاصل کمک می‌کند و با تعادل در مکانیسم طبیعی کلسیم، از ضعف و بی‌حالی جلوگیری می‌کند. منیزیم نیز به تقویت سیستم عصبی بدن و مغز کمک می‌کند و ضمن جلوگیری از اسپاسم عضلانی موجب تامین انرژی برای متابولیسم بهتر بدن می‌شود.

روی، مس، ید، آهن، کروم و سلنیوم

این مواد در تقویت سیستم ایمنی بدن مفید هستند. آهن موجود در این محصول باعث تولید پروتئین‌های حامل اکسیژن مانند هموگلوبین می‌شود. کروم نیز سطح طبیعی قند خون را متعادل می‌کند.

 


 

ویژگی‌های سافت ژل دیافیت یورو ویتال

  • حاوی 20 نوع ویتامین و مواد مورد نیاز بدن
  • مناسب برای افراد دیابتی
  • کمک به افزایش متابولیسم در بدن
  • تامین انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن
  • رفع بی‌حالی و خستگی
  • حفظ سلامت عمومی‌بدن (اندام‌ها، بینایی و ...)
  • جلوگیری از کم خونی
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن
  • افزایش قدرت عضلانی
  • کمک به سلامت پوست و مو
  • حاوی 30 عدد سافت ژل

 


 

مزایای مصرف سافت ژل دیافیت یورو ویتال

چه مزیتی بهتر از این که با استفاده از سافت ژل دیافیت یورو ویتال، کمبود ویتامین‌های بدنتان جبران می‌شود و علائم دیابت در بدن شما اوت نمی‌کند؟!

این محصول مواد مورد نیاز برای سوخت و ساز سلول‌ها و بدن را تامین می‌کند و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را در اختیار عضلات شما قرار می‌دهد. بنابراین دیگر در طول روز احساس ضعف، خستگی و بی‌حالی نخواهید داشت و با انرژی کافی به کارهای خود می‌رسید.

نحوه مصرف سافت ژل دیافیت یورو ویتال

روزانه یک عدد کپسول را در کنار غذا و همراه با یک لیوان آب میل کنید.

هشدار مصرف

  • این محصول، به عنوان مکمل تولید شده است و جنبه درمانی با پیشگیری از بیماری دیابت را ندارد.
  • در دوران بارداری یا شیردهی، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
  • در صورت مصرف داروهای دیابت، استفاده از این مکمل با نظر پزشک انجام شود.

شرایط نگهداری

  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

 


 

سافت ژل دیافیت یورو ویتال برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از سافت ژل دیافیت یورو ویتال برای تامین مواد مغذی افراد دیابتی یا افرادی که مستعد به بیماری دیابت هستند مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

 جدول ترکیبات سافت ژل دیافیت یورو ویتال

ترکیبات

مقدار

ویتامین D3

*

ویتامین E

*

ویتامین سی

*

ویتامین B1 (تیامین)

*

ویتامین B2

*

نیاسین

*

ویتامین B6

*

اسید فولیک

*

ویتامین B12

*

اسید پانتوتنیک

*

بیوتین

*

آهن

*

منیزیم

*

فلز روی

*

کروم

*

سلنیوم

*

فلز مس

*

منگنز

*

ید

*

 

*مقدار مصرف از سمت شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی
سافت ژل دیافیت یورو ویتال 30 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;