0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Eyebrow Vitalize Serum

سرم احیا کننده ابرو سریتا

شناسه کالا: 301866
شناسه کالا: 301866
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
582,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم احیا کننده ابرو سریتا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت، یکی از مواردی است که چهره شما را زیباتر نشان می‌دهد. اگر به دنبال محصولی هستید که ریزش ابروهایتان را درمان کند و همچنین تار ابروها را مستحکم و ضخیم‌تر نشان دهد، توصیه ما به شما سرم احیا کننده ابرو سریتا است. این سرم تقویت کننده که در دسته بندی محصولات تقویت کننده‌ مژه و ابرو جای می‌گیرد، از مواد تخصصی برای تقویت و رشد ابروها ساخته شده است. درواقع تقویت کننده ابرو سریتا حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی است که برای رشد تار به تار ابرو عالی هستند و باعث استحکام و ضخامت ابروها می‌شوند.

این محصول در حجم 10 میلی لیتر عرضه می‌شود و شامل یک اپلیکاتور است که استفاده و کاربری آن را ساده‌تر کرده است. با استفاده مداوم از سرم احیا کننده ابرو سریتا می‌توانید تار موهای آسیب دیده ابروهایتان را ترمیم کنید و شاهد رویش مجدد ابرو باشید. در ادامه، بیشتر با ویژگی‌ها، ترکیبات و نحوه اثرگذاری این محصول آشنا خواهید شد.

 

 


 

ترکیب اصلی سرم احیا کننده ابرو سریتا چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد سرم احیا کننده ابرو سریتا، تقویت تارهای ابرو و رویش مجدد تارهای آسیب دیده است. احتمالا این اتفاق برای شما هم پیش آمده است که قسمتی از ابروهایتان خالی شده است یا دچار ریزش شدید ابرو هستید. همانطور که می‌دانید عوامل زیادی مانند رادیکال‌های آزاد در رشد ابرو تاثیر می‌گذارند و باعث آسیب به تارهای ابرو و ریشه آن‌ها می‌شوند.

سرم تقویت کننده ابرو سریتا به کمک شما می‌آید و به خاطر مواد مغذی و غنی که دارد، ابروهایتان را مجدد ترمیم و تغذیه می‌کند. در ترکیبات این سرم از بهترین مواد آبرسان، آنتی اکسیدان، ترمیم کننده، مغذی، ویتامینه و تقویت کننده استفاده شده است که برای رشد ابرو عالی عمل می‌کنند. بافت این محصول، مایع و سبک است تا بهتر در ابروها و ریشه موها نفوذ کند و بافت‌های آسیب دیده آن‌ها را ترمیم کند.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم احیا کننده ابرو سریتا

 در ترکیبات سرم احیا کننده ابرو سریتا از مواد گیاهی تقویت کننده مانند رزماری و روغن کرچک استفاده شده است که هر دو تاثیر زیادی در افزایش رشد مو دارند. روغن کرچک سرشار از ویتامن و پروتئین‌های ضروری برای رشد مو است که فولیکول‌های موجود در ریشه مو را تقویت می‌کنند و از این رو باعث افزایش رشد تار ابرو می‌شوند. رزماری نیز برای درمان ریزش ابرو موثر است و به دلیل خاصیت آبرسانی که دارد، باعث تقویت ریشه و ساقه موها می‌شود. همچنین این گیاه گردش خون و تغذیه تار ابرو را افزایش می‌دهد و در نتیجه موجب پرپشت‌تر و ضخیم‌تر شدن ابروها می‌شود.

از دیگر مواد به کار رفته در سرم تقویت کننده ابرو سریتا باید به بیماتوپراست اشاره کنیم که مورد تایید سازمان دارویی آمریکا (FDA) است و در رشد طولی ابرو و افزایش استحکام و ضخامت ابروها موثر است.

 


 

ویژگی‌های سرم احیا کننده ابرو سریتا

  • بافت سبک و زود جذب
  • تقویت ابروهای آسیب دیده
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • تغذیه تار موهای ابرو
  • حاوی ویتامین‌ها و پروتئین‌های مفید در رشد ابرو
  • آبرسانی و افزایش حالت پذیری تار ابرو
  • حجم دهنده و پر پشت کننده
  • افزایش طول تار مو
  • احیا و رویش مجدد تارهای آسیب دیده

 


 

مزایای مصرف سرم احیا کننده ابرو سریتا

ریزش ابرو بر اثر مشکلات هورمونی، بیماری، اصلاح غیر اصولی، بارداری و زایمان، کمبود ویتامین در بدن و ... به وجود می‌آید. خوبی استفاده از سرم احیا کننده ابرو سریتا این است که از ریزش ابرو جلوگیری می‌کند و به دلیل مواد مغذی و مفیدی که دارد باعث رویش مجدد و احیا ابرو می‌شود. با مصرف دوره 3 ماهه از این محصول می‌توانید ابروهایی طبیعی و نچرال داشته باشید.

نحوه مصرف سرم احیا کننده ابرو سریتا

برای استفاده از سرم تقویتی ابرو سریتا بهتر است ابتدا ابروهای خود را با شوینده مناسب بشویید و محل را کاملا عاری از چربی و آلودگی کنید. سپس اپلیکاتور آغشته به سرم را بر روی ابروها مالیده و با دست‌ها به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • ماساژ را در راستای رویش تار ابرو انجام دهید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها بپرهیزید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را در شرایط دمایی 20 الی 30 درجه نگهداری کنید.

مدت استفاده:

به مدت 3 ماه، روزی دو بار از سرم احیا کننده ابرو سریتا استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید سرم احیا کننده ابرو سریتا، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

 

سرم احیا کننده ابرو سریتا
سرم احیا کننده ابرو سریتا
قیمت:
582,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;