0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Ginseng Anti Age Milk Shampoo

شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ

شناسه کالا: 300786
شناسه کالا: 300786
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اکثر ما برای اینکه موهای سالم و درخشانی داشته باشیم و از شر موخوره و ریزش مو خلاص شویم، به دنبال شامپوهایی می‌رویم که بتوانند موهای ما را تغذیه کنند و آسیب‌هایی را که به مو وارد شده است ترمیم کنند.

یکی از شامپوهای خوب بازار که با خیال راحت می‌توانید برای خود استفاده کنید و آن را به دیگران معرفی کنید، شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ است. این شامپو توسط برند معروف هگور ساخته شده است و یک شوینده و شامپو عالی برای موها است. درواقع شامپو هگور حاوی مواد و ترکیبات مغذی برای مو است که می‌تواند بافت‌های آسیب دیده مو را ترمیم کرده و مواد مورد نیاز سلول‌های رشد مو را تامین کند. با مصرف این شامپو می‌توانید از پوست سر و کوتیکول‌های مو محافظت کنید و به مرور پوسته دادن سر و ریزش مو خود را متوقف کنید. در ادامه، بیشتر در رابطه با ترکیبات شامپو هگور و نحوه اثرگذاری آن بر کوتیکول‌های مو صحبت کرده‌ایم.

 


 

ترکیب اصلی شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

یک شامپو خوب جدا از قیمت مناسبی که باید داشته باشد، باید از مواد و ترکیبات مغذی که برای مو نیاز است نیز برخوردار باشد. شامپو هگور مدل آنتی ایج حاوی ترکیبات قوی با فرمولاسیون بالا است که غذای مورد نیاز مو را تامین می‌کند. این شامپو، حاوی عصاره جینسینگ، روغن آووکادو و روغن جوانه گندم است که سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد آبرسان و مواد تغذیه کننده برای کوتیکول‌های مو است. در بخش بعدی، به طور مفصل خواص هر ماده بر مو را شرح خواهیم داد.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ 

همانطور که در بالا اشاره شد، شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ حاوی مواد فرموله شده برای تغذیه مو است. در این شامپو، علاوه بر مواد پاک کننده چربی از مو، از پپتیدها و آمینو اسیدهای مغذی برای مو استفاده شده است. همچنین در این محصول، از عصاره جینسینگ، روغن آووکادو، روغن جوانه گندم و عصاره گریپ فروت بهره گرفته شده است که روی هم خواص بی‌نظیری به این شامپو بخشیده‌اند.

روغن جوانه گندم، سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی مو

این روغن از دانه گندم گرفته می‌شود و حاوی ویتامین‌های مورد نیاز مو مثل ویتامین E است. این روغن که به راحتی جذب مو و پوست سر می‌شود، به سلول‌های کوتیکول مو کمک می‌کند و آن‌ها را برای هدف رشد و تغذیه مو تقویت می‌کند. از خواص دیگر روغن جوانه گندم باید به آبرسان بودن آن اشاره کنیم که رطوبت لازم پوست سر و موها را حفظ می‌کند و از پوسته دادن کف سر و ریزش مو جلوگیری می‌کند.

جینسینگ، یک ماده عالی برای استحکام مو

جینسینگ باعث رشد و افزایش سلول‌های پوستی می‌شود و در نتیجه ریشه مو و فولیکول‌ها را تقویت می‌کند. این امر هم استحکام مو را افزایش می‌دهد و هم باعث رشد و بهبود تارهای جدید مو می‌شود. علاوه بر این، جینسینگ خاصیت ضد باکتری دارد و با محافظت از موها در برابر رادیکال‌های آزاد، مانع ایجاد شوره و پوسته دادن سر می‌شود. به طور کلی، جینسینگ از ریشه تا نوک مو را تغذیه و تقویت می‌کند و یک محرک عالی برای رشد طولی مو است.

روغن آووکادو برای مو

آووکادو یک ماده آبرسان و نرم کننده است که رطوبت مو را حفظ می‌کند و موها را شاداب و درخشان جلوه می‌دهد. این ماده، سرشار از اسیدهای چرب ضروری برای رشد مو است که از خشک شدن و شکسته شدن مو جلوگیری می‌کنند و در نتیجه مانع ایجاد موخوره می‌شوند. همچنین، سرشار از منیزیم و پتاسیم است که باعث براق شدن مو و درخشندگی آن می‌شوند. بیوتین (ویتامین B) موجود در این ماده نیز، به بهبود مو و سالم رشد کردن آن کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ

  • محافظت از موها و کوتیکول مو در برابر رادیکال‌های آزاد
  • تقویت و تغذیه ریشه و سلول‌های رشد مو
  • آبرسانی و نرم کننده تار مو
  • افزایش استحکام تار مو و حجم آن
  • رفع خشکی و شکنندگی موها
  • جلوگیری از پوسته دادن سر بر اثر خشکی
  • احیا و بازسازی موهای ضعیف
  • شاداب و درخشان کننده موها
  • مناسب برای انواع مو

 


 

مزایای مصرف شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ

شامپو آنتی ایج هگور همانطور که از نامش پیداست، باعث جوانی و شادابی موها می‌شود و از پیری و کدر شدن مو جلوگیری می‌کند. چرا که این محصول، حاوی مواد آبرسان، مغذی و تقویت کننده است که انواع مواد و ویتامین‌های مورد نیاز مو را تامین می‌کند و بافت‌های آسیب دیده را به طور کامل ترمیم می‌کند. در نتیجه موها سالم شده و درخشندگی بی‌نظیری خواهند داشت.

مزیت دیگر این محصول، جلوگیری از خشکی مو و ایجاد شوره و موخوره است که خود می‌تواند دلیلی بر ریزش مو باشد. اما شامپو هگور علاوه بر آبرسانی تار مو، آن‌ها را ویتامینه می‌کند تا مانع این عارضه شود.

نحوه مصرف شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ

برای استفاده از شامپو جینسینگ هگور می‌توانید مقداری از محصول را روی موهای خیس و نمدار خود بریزید و با دست‌ها به آرامی‌ ماساژ دهید. پس از یک تا 2 دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از شامپو هگور تنها 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو هگور با انواع موهای خانم‌ها و آقایان سازگاری دارد و همه افراد با موهای آسیب دیده، موهای خشک و حتی موهای رنگ شده می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

جدول ترکیبات شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

سدیم لورت سولفات

*

لوریل پلی گلوکز

*

کوکامیدو پروپیل بتائین

*

سدیم لوریل آمینو اسید جو

*

پلی کواترنیوم 7

*

گلیکول دی استئارات

*

عصاره جنسینگ

*

پروپیلن گلیکول

*

گریپ فروت

*

هیدروکسی پروپیل گوار

*

هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید

*

لاکتیک اسید

*

عطر

*

پلی گلیسریل 3 دی استئارات

*

پلی سوربات 60

*

میریستیل اسید

*

پالمیتیک اسید

*

استئاریک اسید

*

عصاره گندم

*

روغن آووکادو

*

متیل کلرو ایزوتیازولینون

*

متیل ایزوتیازولینون

*

بنزیل الکل

*

 

شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ
شامپو هگور مدل آنتی ایج جینسینگ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;