0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

C-Prime Vitamin C Serum

سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم

شناسه کالا: 301453
شناسه کالا: 301453
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
739,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما در طول روز کارهای روزمره زیادی را انجام می‌دهیم، اما وقتی نوبت به رسیدگی از پوست می‌شود، تنبلی به سراغمان می‌آید و این موضوع مهم را پشت گوش می‌اندازیم!

پیری زودرس و ایجاد چین و چروک، یکی از معضلاتی است که با افزایش سن به سراغ ما می‌آید و پوست شفاف و درخشان ما را کدر و بدفرم می‌کند. استفاده از محصولات جوانساز و ضد پیری در همان اوایل می‌تواند این مسئله را حل کند و از افتادن پوست و شل شدن آن جلوگیری کند.

یکی از محصولات خوب برای مراقبت از پوست، سرم ویتامین C پریم است که پوست را تغذیه و ترمیم می‌کند و باعث جوان تر شدن و درخشش آن می‌شود. این محصول حاوی ویتامین سی است و خاصیت روشن کننده و ضد لک دارد. بافت مایع این سرم بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست و لایه‌های زیرین می‌شود. همچنین این محصول با حذف سلول‌های مرده و تحریک پوست به کلاژن سازی، شادابی و جوانسازی پوست صورت را به ارمغان می‌آورد.

 


 

روشن کننده و ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

روشن کننده و ضد لک، همانطور که از نامش پیداست، حاوی مواد و ترکیبات منحصر به فردی است که به صورت تخصصی بر روی لک‌های روی صورت اثر می‌گذارد و آن‌ها را از بین می‌برد. درواقع این محصولات، از تولید بیش از حد ملانین و تجمع آن‌ها در یک ناحیه از پوست جلوگیری می‌کنند، و در نتیجه مانع ایجاد لک‌های پوستی می‌شوند.

محصولات ضد لک در انواع کرم، ژل، سرم و ... عرضه می‌شوند و به طور کلی هرچه بافت سبک و مایع‌تری داشته باشند، با سرعت بیشتری هم جذب پوست می‌شوند.

سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم یک روشن کننده و ضد لک است که سرشار ویتامین C است. این محصول، از تجمع ملانین در پوست جلوگیری می‌کند و مانع ایجاد لک می‌شود. همچنین سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و با تحریک پوست به کلاژن سازی باعث جوان‌تر شدن پوست می‌شود. در نتیجه پوستتان به طور معجزه آسایی شفاف و درخشان می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم بر پوست

سرم ویتامین سی پریم مدل C-Prime یک جوانساز و ضد لک قدرتمند است. این سرم حاوی ترکیباتی مثل سدیم آسکوربیک فسفات (یکی از مشتقات ویتامین سی) است که نقش مهمی ‌در کاهش لک و تیرگی پوست و همچنین تولید کلاژن دارد. به طور کلی این محصول می‌تواند لک‌های موجود بر روی پوست صورت و گردن را از بین ببرد و رنگ پوست شما را روشن و یکدست کند.

ناگفته نماند که در این محصول از ترکیبات دیگری مانند گلیسیرین، سدیم هیالورونیت، پروپیلن گلیکول و ... هم استفاده شده است که به سرم ویتامین سی پریم خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی بخشیده‌اند. وجود مواد آنتی اکسیدان مثل نیاسینامید در این محصول نیز، موجب می‌شود یک سد دفاعی در برابر رادیکال‌های آزاد بر روی پوست ایجاد شود. این ماده تولید ملانین را متوقف می‌کند و از ایجاد لک پوستی جلوگیری می‌کند. تحریک پوست به تولید کلاژن بیشتر نیز از دیگر ویژگی‌های این عنصر فعال است که در نتیجه آن، مانع از ایجاد چین و چروک و پیری پوست می‌شود.

سایر ترکیبات به کار رفته در سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم، شامل روغن آرگان (تسکین دهنده و نرم کننده)، عصاره میوه مرکبات (روشن کننده و آنتی اکسیدان)، عصاره گل عینک (آنتی اکسیدان)، عصاره گل رزهیپ (آنتی اکسیدان و مرطوب کننده)، ویتامین E (محافظت از پوست در برابر اشعه UV و... می‌شود.

 


 

ویژگی‌های سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم 

  • روشن کننده و ضد لک
  • جوانسازی و لیفت پوست
  • افزایش تولید کلاژن
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • آبرسانی عمقی به پوست
  • آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه مضر خورشید
  • محافظ DNA سلولی
  • جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست
  • جلوگیری از ایجاد لک و تیرگی
  • ایجاد شفافیت روی پوست و از بین بردن کدری پوست
  • بدون ایجاد چسبندگی
  • فاقد پارابن
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای مصرف سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم

به جرأت می‌توان گفت که سرم ویتامین سی Prime مدل سی پریم، یک محصول مراقبت پوستی عالی است که هم پوست را جوان و سفت می‌کند و هم لک و تیرگی‌ها را از بین می‌برد و آن را روشن می‌کند. این محصول سرعت جذب بالایی دارد و به هیچ وجه اثر چسبندگی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

تنها کافی است سرم ویتامین سی پریم را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و شاهد معجزه‌های شگفت انگیز آن باشید! بعد از استفاده مداوم این محصول خواهید دید که پوست شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود و دیگر اثری از لک و تیرگی نیست. به طور کلی، با مصرف این محصول چین و چروک‌های خود را ناپدید می‌کنید و یک پوست جوان و سالم خواهید داشت.

نحوه مصرف سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم

برای استفاده از سرم ویتامین سی پریم مدل C Prime و تاثیر بیشتر آن بر روی پوست بهتر است طبق دستور زیر عمل کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب پوستتان بشویید.
  • در صورت تمایل از تونر استفاده کنید.
  • سپس روزی دو بار مقداری از سرم را روی صورت و گردن بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه:

  • ابتدا مقداری از محصول را روی بازو یا مچ دست امتحان کنید تا از عدم بروز حساسیت مطمئن شوید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

 


 

سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم برای چه افرادی مناسب است؟

سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم برای انواع پوست مناسب است. اما توجه داشته باشید که اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. زیرا باعث ایجاد جوش‌های ریز در پوست می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم

ترکیبات

مقدار

سدیم آسکوربیل فسفات

*

گلیسرین

*

سدیم هیالورونیت

*

پروپیلن گلیکول

*

روغن کرچک هیدروژنه

*

نیاسینامید

*

کاپریلیل گلیکول

*

ویتامین E

*

کلسیم آسکوربات

*

روغن آرگان

*

عصاره میوه مرکبات

*

عصاره گل عینک

*

عصاره گل رزهیپ

*

عصاره چای سبز

*

بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

*

 

 

 

 

 

 

سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم
سرم ویتامین سی پریم مدل سی پریم
قیمت:
739,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;