در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم شب ام کیو حاوی AHA 20%

AHA 20% Night Cream

شناسه محصول: 807747
شناسه محصول: 807747
دسته بندی: کرم روز و شب
تولید کننده: اِم کیو - MQ اِم کیو - MQ
آماده ارسال
403,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

همه ما در روتین پوستی خود از انواع کرم روز و شب استفاده می‌کنیم. اگر به دنبال داشتن پوستی صاف، شفاف و درخشان هستید، کرم‌های روز و شب، سوپراستارهای چند کاره‌ای هستند که باید به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید! از لایه برداری ملایم پوست گرفته تا افزایش تولید کلاژن و جلوگیری از آکنه، ویژگی‌هایی هستند که این محصول ارائه می‌دهد و می‌تواند پوست شما را کاملا متحول کند.

کرم شب ام کیو حاوی AHA 20% یک گزینه ایده آل برای داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. این محصول، حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی است که به صورت ملایم از پوست لایه برداری می‌کنند و باعث ریزش سلول‌های مرده می‌شوند. در نتیجه‌ی استفاده از این محصول، پوستی شاداب و جوان خواهید داشت.

شما می‌توانید این کرم AHA 20% را از طریق داروخانه آنلاین صبا یا مراکز آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

 اما قبل از خرید هر محصول مراقبت از پوستی که به AHA‌ها اشاره می‌کند، بیایید کمی‌ عمیق‌تر به این قضیه بپردازیم که این اسیدهای قدرتمند چه کاری می‌توانند انجام دهند و چگونه از آنها در روتین مراقبت از پوست خود به بهترین شکل استفاده کنید. پس تا پایان با ما همراه باشید.


کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم شب محصولی است که در هنگام شب و معمولا  قبل از خواب استفاده می‌شود و حاوی مواد فعال و ترکیبات معجزه‌گر است که روی ترمیم و بازسازی بافت پوست تمرکز می‌کند و در کنار کلاژن سازی شبانه پوست، اثرات معجزه آسای خود را اعمال می‌کند.

کرم روز محصولی است که در هنگام روز، روی پوست استفاده می‌شود و معمولا شامل کرم مرطوب کننده، ضد چروک، روشن کننده و… با تاثیر گذاری پایین‌تر نسبت به کرم شب است. این نوع کرم‌ها در کنار رفع عارضه‌های پوستی، از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنند.

کرم ام کیو MQ حاوی AHA 20% یک کرم شب فوق العاده عالی است که از ترکیبات قوی و در عین حال ملایم برای لایه برداری از صورت ساخته شده است. این محصول بدون آسیب به پوست، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و از این طریق باعث افزایش کلاژن سازی و رشد سلول‌های جدید می‌شود. ناگفته نماند که در ساختار این کرم لایه بردار از مواد آبرسان و مرطوب کننده استفاده شده است که مانع خشکی و پوسته ریزی صورت شما می‌شوند.


AHA و BHA چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

آلفا هیدروکسی اسیدها (یا همان AHA)، اسیدهای طبیعی و مصنوعی هستند که لایه بالایی پوست را لایه برداری می‌کنند و پوستی صاف‌تر، روشن‌تر و جوان‌تر به شما هدیه می‌دهند.

BHA یا بتا هیدروکسی اسیدها نیز خاصیت لایه برداری دارند و کمتر موجب قرمزی و التهاب پوست می‌شوند.

تفاوت اصلی بین این دو: اسید سالیسیلیک (معروف ترین BHA) محلول در روغن است، بنابراین به منافذ پوست نفوذ می‌کند. اما اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) محلول در آب هستند، به این معنی که روی سطح پوست کار می‌کنند.

از آنجایی که BHA‌ها می‌توانند به منافذ نفوذ کنند، در حل کردن چربی، باکتری‌ها و سبوم اضافی که در داخل منافذ به دام افتاده و باعث ایجاد جوش می‌شوند، بهتر عمل می‌کنند. بنابراین وجود این ماده در بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست چرب و مستعد جوش به چشم می‌خورد.

اما خبر خوب این است که لزوماً مجبور نیستید بین کرم‌های BHA یا AHA یکی را انتخاب کنید. می‌توانید برای دستیابی به نتایج بهتر، به دنبال محصولی باشید که هر دو را به عنوان مواد فعال در ساختار خود داشته باشد.

در واقع، ترکیب اسیدهای مختلف، کارایی محصول را بهبود می‌بخشد و در عین حال، تحریک پوستی را کاهش می‌دهد، به همین دلیل است که محصولات ترکیبی AHA/BHA محبوب‌تر هستند.


نحوه اثرگذاری کرم شب ام کیو MQ حاوی AHA 20%

کرم شب ام کیو یک لایه بردار عالی است که دوز متعادلی از AHA و BHA را برای پوستی درخشان و بدون جوش ارائه می‌دهد. در ساختار این محصول، از سالیسیلیک اسید (BHA)، مالیک اسید، سیتریک اسید، عصاره گریپ فروت و عصاره لیمو سنگی استفاده شده است.

این مواد، با خاصیت لایه برداری ملایمی‌ که دارند، باعث نفوذ در منافذ شده و با شکستن پیوند بین چربی‌های اضافه و سلول‌های مرده، موجب از بین رفتن آن‌ها از سطح و لایه‌های میانی پوست می‌شوند.

گفتنی است که این محصول حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان است تا در کنار لایه برداری، موجب نرمی‌ پوست و جلوگیری از خشکی و کشیدگی آن شود. همچنین این محصول با خاصیت تنظیم ترشح چربی در پوست، از ایجاد جوش و بازگشت مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

از دیگر اثرات خوب این کرم لایه بردار روی پوست، وجود مواد فعال ضد چروک در آن است. این مواد، کلاژن سازی شبانه پوست در هنگام خواب عمیق را افزایش می‌دهند و باعث از بین رفتن چین و چروک و جوانسازی پوست می‌شوند.

به طور کلی، با استفاده از این کرم شب می‌توانید پوستی زیبا، صاف و جوان داشته باشید که در آن اثری از چین و چروک و پیری پوست دیده نمی‌شود.


ویژگی‌های کرم شب ام کیو حاوی AHA 20%

  • لایه بردار قوی حاوی AHA و BHA
  • رفع جای جوش و لک
  • تنظیم PH پوست و جلوگیری از بازگشت جوش
  • قدرت نفوذ در منافذ و حل کردن چربی و آلودگی
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوستی
  • خاصیت جوانسازی و افزایش کلاژن سازی پوست
  • ضد چروک و پیری پوست
  • دارای مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • بدون آسیب به بافت پوست
  • بدون پوسته ریزی و خشک کردن پوست
  • قابل استفاده در هنگام شب
  • مناسب برای پوست‌های چرب و جوش دار


مزایای مصرف کرم شب ام کیو حاوی AHA 20%

مزیت کرم شب ام کیو در ترکیبات و موادی است که در آن به کار رفته است. اگر چه این محصول حاوی اسیدهای لایه بردار است، اما این اسیدها فرمولاسیون ملایمی‌ دارند و بدون آسیب به پوست، عمل لایه برداری را انجام می‌دهند.

مواد فعال به کار رفته در این کرم لایه بردار، این امکان را در پوست فراهم می‌کنند که سرعت ترمیم و بازسازی افزایش یابد و هنگامی‌ که در خواب عمیق هستید، کلاژن بیشتری تولید شود.

همانطور که می‌دانید، در طول روز، از محصولات آرایشی استفاده می‌کنیم که چربی آن‌ها ممکن است در عملکرد کرم روز اختلال ایجاد کند. یا اشعه خورشید باعث شود این کرم‌ها عملکرد مطلوب و مورد انتظار را نداشته باشند. اما در هنگام استفاده از کرم شب، به دلیل تمیز بودن پوست و عدم استفاده از محصولات آرایشی، نتایج شگفت انگیزتری را تجربه خواهیم کرد.

نحوه مصرف کرم شب ام کیو MQ حاوی AHA 20%

برای استفاده از کرم شب ام کیو حاوی AHA 20% قبل از خواب، ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب بشویید. سپس با کمک تونر، چربی‌ها و آلودگی‌های اضافی را از منافذ پاک کنید. در نهایت مقداری از کرم را بردارید و روی محل مورد نظر ماساژ دهید تا جذب شود.

نکات استفاده از کرم AHA 20% ام کیو

  • در هنگام صبح می‌توانید کرم را با شوینده مناسب پوست چرب بشویید.
  • در طول روز حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • در صورت حساسیت به محصول، مصرف را متوقف کنید.
  • سعی کنید کرم را به صورت ضربه ای روی صورت پخش کنید.
  • به هیچ وجه از این محصول در اطراف چشم، بینی و لب استفاده نکنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خود خودداری کنید.
  • محصول را در جای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.


کرم شب ام کیو حاوی AHA 20% برای چه افرادی مناسب است؟

کرم شب MQ AHA 20% برای پوست چرب و دارای جوش فرموله شده است. بنابراین افرادی که دارای جای جوش و لک ناشی از آکنه هستند می‌توانند از این محصول در کنار محصولات ضد جوش ام کیو استفاده کنند.


یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم شب ام کیو حاوی AHA 20%، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات کرم شب ام کیو حاوی AHA 20%

ترکیبات

مقدار

آب

*

پروپیلن گلیکول

*

تری گلیسرید

*

پی ای جی 100 استئارات

*

پارافین مایع

*

نیاسینامید

*

نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوسینات

*

لاکتیک اسید

*

فنیل الکل

*

سالیسیلیک اسید

*

سولاس سولانت

*

 آنتی اکسیدان

*

اتیل هگزیل گلیسیرین

*

عطر

*

کاپریلیل گلیکول

*

عصاره لیمو سنگی

*

مالیک اسید

*

سیتریک اسید

*

عصاره گریپ فروت

*

عصاره لیمو سنگی

*

ایزوپروپانول

*

ژرانیول

*

لینالول

*

عصاره ریشه Iris Florentina

*

بنزیل سینامات

*

هیدروکسی سیترونلال

*

هیدروکسید سدیم

*

رتینیل پالمیتات

*

سولفات روی

*


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس