0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Primefocus Primer Serum

سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس

شناسه کالا: 820739
شناسه کالا: 820739
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

این برند آمریکایی یکی از بهترین شرکت‌های ایالات متحده است که در حوزه آرایشی فعالیت ‌می‌کند و در تمام محصولات خود از مواد 100درصد گیاهی استفاده ‌می‌کند. از آنجاییکه محصولات این برند بر روی حیوانات تست نمی‌شود و حتی از فرآورده‌های حیوانی در ترکیبات آن‌ها استفاده نمی‌کند، مورد توجه افراد زیادی به خصوص حامیان حقوق حیوانات و افراد گیاهخوار قرار گرفته است. این شرکت فعالیت خودش را در سال 1979 با تولید لاک ناخن و رژ لب آغاز کرد، اما اکنون صاحب هزاران هزار محصول با کیفیت با فرمولاسیون قدرتمند است که به همه نقاط جهان صادر ‌می‌شوند.

سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس، ساخت همین برند است که از ترکیب مواد گیاهی با فرمولاسیون بالا تولید ‌می‌شود و با بافت نرم خود به راحتی ‌می‌تواند صورت شما را پرایم و ناهمواری‌ها را محو کند.

 


 

سرم پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

پرایم کردن یکی از مراحل اولیه میکاپ و آرایش صورت محسوب ‌می‌شود. ماده مورد استفاده در این روش پرایمر یا پایه آرایشی نام دارد و با ساختار جادویی که دارد، به طور اعجاب انگیزی ناهمواری‌های پوست را صاف ‌می‌کند و آن را یکدست و زیبا نشان ‌می‌دهد.

نواحی که ممکن است در صورت ناهموار به نظر برسند شامل خطوط لب، خطوط اخم، خطوط پیشانی، چین و چروک‌های زیر چشم و ... هستند. پرایمرها این توانایی را دارند که در داخل این ناهمواری‌ها نفوذ کرده و با پر کردن آن‌ها، ظاهر صورت شما را صاف و یکدست کنند. همچنین برای پوشاندن سیاهی زیر چشم و چین و چروک‌های سطحی پلک نیز ‌می‌توانید از پرایمر‌ها استفاده کنید. اگر بخواهیم انواع پرایمر را بیان کنیم، باید بگوییم که این نوع محصول در چند نوع کرمی، استیک (جامد) و حتی سرم (مایع) تولید ‌می‌شود که معمولا اثرات یکسانی دارند و این به سلیقه شما مربوط ‌می‌شود که کدام را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما سرم پرایمر وت اند وایلد مدل prime focus است که در دسته پرایمرهای مایع قرار دارد و پوست را به صورت عمقی آبرسانی می کند. با کمک سری آبچکان این محصول ‌می‌توانید سرم را بر روی پوست بچکانید.

 


 

ویژگی‌های سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس

سرم پرایمر پرایم فوکوس برند وت اند وایلد ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که عناوین زیر به آن‌ها پرداخته شده است:

  • بر پایه آب

سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس بر پایه آب است و همین امر سبب ‌می‌شود رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند و از چین و چروک شدن پوست و پیری زودرس آن جلوگیری کند.

  • دارای بافت نرم و ابریشمی

در ترکیب این محصول از مواد فرموله قدرتمند استفاده شده است و بافت نر‌می ‌دارد. به طوریکه بر روی پوست صورت افکت زیبا و جذابی ایجاد ‌می‌کند.

  • نرم کننده و آبرسانی پوست

این محصول به دلیل خاصیت هیدراته خود، قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و آن را آبرسانی کند. این امر باعث ‌می‌شود که پوست شما در طول آرایش شاداب و با طراوت باشد و تازگی خود را از دست ندهد.

  • ماندگاری بالا، افزایش دوام آرایش در طول روز

سرم پرایمر وت اند وایلد به دلیل دوام بالایی که دارد، ساعت‌ها بافت خود را حفظ ‌می‌کند و به همین ترتیب ماندگاری آرایش را هم افزایش ‌می‌دهد.

  • صاف و یکدست کردن پوست

این محصول تمام ناهمواری‌های پوست مثل چین و چروک‌ها، خطوط اخم و خطوط خنده را ‌می‌پوشاند و یک زیرسازی عالی برای استفاده از کرم پودر ایجاد ‌می‌کند.

  • فاقد چربی و پارابن، عدم ایجاد چربی بر روی پوست

سرم پرایمر wet n wild مدل پرایم فوکوس، فاقد چربی و پارابن است و در نتیجه چربی اضافی بر روی پوست شما ایجاد نمی‌کند.

  • کاملا گیاهی

مواد تشکیل دهنده این محصول 100درصد گیاهی است و از فرآورده‌های حیوانی در آن استفاده نمی‌شود.

  • کرولتی فری

کرولتی فری به معنی تست نشدن این محصول بر روی حیوانات است.

  • دارای قطره چکان برای کاربری بهتر

با کمک قطره چکان این پایه آرایشی ‌می‌توانید تجربه استفاده بهتری داشته باشید و دیگر به پدهای آرایشی نیاز ندارید.

 


 

مزایای مصرف سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس

از مزیت‌های سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس این است که این محصول با موادی همچون عصاره گل سرخ، عصاره برگ گل پیونی و عصاره هندوانه فرموله شده است. این مواد با تاثیر مثبت و مستقیمی‌که بر روی پوست ‌می‌گذارند، ترشح چربی را کاهش ‌می‌دهند، پوست را آبرسانی ‌می‌کنند، همچنین مانع از پیری زودرس پوست و چین و چروک‌های احتمالی ‌می‌شوند. علاوه بر این ترکیب این مواد با یکدیگر عطر بی نظیری به این پرایمر وت اند وایلد بخشیده است.

نحوه مصرف سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس

قبل از استفاده از سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس لازم است صورت خود را با آب و شوینده مناسب پوست بشویید. سپس با کمک یک آبرسان یا مرطوب کننده پوست خود را ماساژ دهید و بعد سرم پرایمر وت اند وایلد را به صورت قطره قطره به روی پوست بچکانید. در نهایت، با کمک یک پد یا انگشتان خود سرم را در همه نواحی صورت پخش کنید تا پوستتان صاف و یکدست شود.

توجه داشته باشید که:

  • از قرار دادن محصول در دسترس کودکان پرهیز کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.
  • قبل از استفاده از پرایمر، محصول را بر روی دست خود تست کنید و از سازگاری آن با پوستتان مطمئن شوید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین مراکز فروش محصولات زیبایی است که برندهایی از جمله وت اند وایلد، پویا، اسکین کد، بایومارین و ... را در خود جای داده است. این داروخانه علاوه بر محصولات آرایشی، به فروش مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های دارویی، عطر و ادکلن نیز مشغول است. این داروخانه آنلاین بوده و شما به صورت شبانه روزی ‌می‌توانید به سایت داروخانه مراجعه کرده و محصولات خود را سفارش دهید.

برای خرید سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس ‌می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید، سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین ‌می‌توانید از طریق شماره گیری 02141971 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و ضمن پرسیدن سوالات خود محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

 

سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس
سرم پرایمر وت اند وایلد مدل پرایم فوکوس
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;