در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50

Hydrating & Lifting CC Cream

شناسه محصول: 824013
شناسه محصول: 824013
دسته بندی: ضد آفتاب
تولید کننده: رینکون - Rinkon رینکون - Rinkon
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

برای داشتن پوستی سالم و شاداب، نیاز است که روتین مراقبت پوستی خود را به خوبی رعایت کنید. استفاده روزانه و منظم از ضد آفتاب نقش موثری در حفظ سلامت پوست داشته و از ایجاد لک‌های پوستی و همچنین ابتلا به بیماری سرطان پوست جلوگیری می‌کند.

سی سی کرم رنگی رینکون دارای فرمولاسیون منحصر به فردی بوده و از پوست شما در برابر عوامل آسیب‌زننده محیطی محافظت می‌کند. این محصول خاصیت آبرسانی داشته و مانع از ایجاد خشکی می‌شود.

در ادامه این محصول را مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری و همچنین ویژگی‌های آن را برای شما به طور کامل بیان کردیم. شما می‌توانید سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 (Rinkon) را از داروخانه آنلاین خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با این کرم، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.


ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از ضد آفتاب پوست را در برابر آسیب‌های محیطی ایمن کرده و سلامت آن را افزایش می‌دهد. این محصولات از ایجاد آفتاب سوختگی جلوگیری کرده و مانع از بروز علائم پیری زودرس می‌شوند. از سویی دیگر کرم‌های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست داشته و سلامت آن را تضمین می‌کند.

سی سی کرم رنگی رینکون خاصیت لیفتینگ و آبرسانی داشته و از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل بافت سبکی که دارد می‌شود از آن به صورت روزانه استفاده کرد.

شما می‌توانید سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 را به آسانی از داروخانه آنلاین خریداری کرده و در روتین مراقبت پوست خود از آن استفاده کنید.


نحوه اثرگذاری سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 بر پوست

سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 (Rinkon) به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد، به حفظ سلامت پوست کمک بسزایی می‌کند. این محصول خاصیت لیفتینگ داشته و از شل شدن و افتادگی پوست تا حد قابل قبولی جلوگیری می‌کند.

به دلیل اثر پوشانندگی بالایی که دارد، نواقص پوست را به خوبی پنهان کرده و موجب می‌شود پوست شما ظاهری زیبا پیدا کند. این محصول بافت کاملا سبکی داشته، به گونه‌ای که می‌توان از آن در زیر محصولات آرایشی به عنوان پرایمر استفاده کرد.

این محصول دارای SPF50 بوده و از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند و مانع از ایجاد لک روی سطح آن می‌شود. همچنین خاصیت آبرسانی داشته و رطوبت پوست را در لایه‌های زیرین آن حفظ می‌کند.


ویژگی‌های سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50

  • داشتن بافتی سبک که مانع از برق افتادن پوست می‌شود.
  • نقش موثری در پنهان کردن نواقص پوست دارد.
  • در برابر اشع‌های مضر خورشید نقش محافظت‌کنندگی دارد.
  • خاصیت لیفتینگ داشته و از بروز علائم پیری جلوگیری می‌کند.
  • خاصیت آبرسانی داشته و مانع از ایجاد خشکی در پوست می‌شود.
  • می‌توان به عنوان پرایمر زیر محصولات آرایشی از آن استفاده کرد.
  • رطوبت‌ مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.
  • فاقد هرگونه مواد مضر و حساسیت‌زا نظیر پارابن، الکل و عطر است.
  • افراد با انواع پوست می‌توانند از آن استفاده کنند.


مزایای مصرف سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 دارای ویژگی‌های متعددی بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای آن را برای شما آوردیم که به شرح زیر است:

  • خاصیت لیفتینگ و آبرسانی داشته و به جوانسازی پوست کمک می‌کند و مانع از بروز علائم پیری می‌شود.
  • این محصول از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید نظیر اشعه‌ فرابنفش محافظت کرده و از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند.
  • سی سی کرم رینکون بافت سبکی داشته و می‌توان از آن به عنوان پرایمر پوستی در زیر آرایش استفاده کرد.

نحوه مصرف سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50

لازم است به این نکته توجه کنید که پیش از استفاده از محصولات پوستی، صورت خود را به خوبی با آب و مایع شوینده مخصوص پوستتان بشویید. برای انجام این کار، در ابتدا پوست صورت خود را با آب ولرم نم‌دار کرده و سپس مقداری از شوینده مخصوص نوع پوست خود را به صورت زده و به آرامی به مدت 1 الی 2  دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی کف کند. پس از آن آبکشی را انجام داده تا زمانی که مطمئن شوید آثار از کف روی صورتتان نمانده است. در آخرین مرحله به کمک دستمال کاغذی یا حوله صورت خود را خشک کنید.

اکنون مقدار مشخصی از سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت زده و به حالت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. شما می‌توانید از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید.


سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از سی سی کرم رنگی رینکون با SPF50 برای بانوان بزرگسال با انواع پوست مناسب است. این محصول خاصیت مات کنندگی و پوشانندگی داشته و کمک بسزایی به پنهان کردن نواقص پوست می‌کند.

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس