0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Keratin Regenerating Hair Shampoo

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر

شناسه کالا: 820377
شناسه کالا: 820377
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همانطور که می‌دانید، موها نقش مهمی در زیبایی صورت و چهره همه انسان‌ها به ویژه خانم‌ها دارند. به همین منظور شما برای داشتن موهای زیبا و پرپشت باید همیشه مراقبت‌های لازم را انجام دهید. استفاده از مواد شوینده و نرم کننده مناسب می‌تواند نقش مهمی در حفظ سلامت مو داشته باشد و از ریزش و همچنین کاهش تارهای مو جلوگیری کند. بنابراین اگر به دنبال داشتن موهایی زیبا هستید، نقش شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر را نادیده نگیرید.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین حاوی انواع ویتامین‌های مختلف است. این ویتامین‌ها نقش مهمی در حفظ سلامت موها دارند. کراتین موجود در این محصول موجب احیای موهای وز شده و آسیب دیده می‌شود و در نتیجه این امر شما موهایی لطیف و نرمی را روی سر احساس خواهید کرد.  

در ادامه مطلب شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری، ویژگی‌ها و همچنین مزایای استفاده از آن را برای شما شرح دادیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای متن همراهی کنید.

 


 

شامپو فاقد سولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر پوست سر شما بیش از حد حساس است، استفاده از شامپوها و سایر محصولات شوینده و نرم کننده حاوی سولفات ممکن است به طور بالقوه پوست شما را تحریک کند. اگر پوست شما به راحتی تحریک می‌شود، استفاده از یک شامپوی بدون سولفات می‌تواند به جلوگیری از این امر کمک کند.

افرادی که موهای خشک یا وز دارند نیز باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنند. شوینده‌های بدون سولفات، روغن‌های طبیعی روی پوست سر و مو را حفظ می‌کنند که در نهایت باعث می‌شود موهای شما رطوبت بیشتری داشته باشد.

شایان ذکر است که لازم نیست موهایتان را هر روز بشویید مگر اینکه خیلی چرب باشد. با این حال، برخلاف شامپوهای سولفاته که موهای شما را شکننده می‌کنند، می‌توان از شامپوهای بدون سولفات به همراه یک نرم‌کننده برای مرطوب‌کردن موهایتان استفاده کرده و نرمی و لطافت را به موهای خود ببخشید.

اگر می‌خواهید شوره سر را کاهش دهید و مشکلات پوست سرتان مانند درماتیت و پسوریازیس را درمان کنید، شامپوهای بدون سولفات می‌توانند یک مکمل عالی برای مراقبت از موهای شما باشند. آن‌ها به آرامی پوسته‌های سر را از بین می‌برند و علت اصلی را برطرف کرده و موهای شما را سالم و درخشان‌تر می‌کنند. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین تهیه کرده و استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین بر مو

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر (Cleanic) دارای انواع ویتامین‌های A، E و C بوده و به تقویت موها کمک بسزایی می‌کند. این شامپو مناسب استفاده افرادی است که موهای کراتین شده و آسیب دیده دارند و سبب افزایش لطافت موهای آن‌ها می‌شود. کراتین موجود در آن به تقویت و بهبود فولیکول مو کمک کرده و سبب آبرسانی ساقه مو شده و از این طریق مانع از ایجاد خشکی و شکنندگی در موها می‌شود.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی فاقد هرگونه مواد مضر مانند پارابن و سیلیکون و رنگ بوده و به همین جهت میزان ریزش مو را کاهش داده و مانع از آسیب رسیدن به آن می‌شود.

 

 


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

  • حاوی مقدار مناسب کراتین در ترکیبات خود است.
  • ویتامین‌های مورد نیاز مو را داشته و سبب تقویت آن می‌شود.
  • خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد و به بازسازی تارهای آسیب دیده مو کمک می‌کند.
  • نقش موثری در تقویت فولیکول مو دارد.
  • خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی دارد.
  • میزان خشکی و شکنندگی مو را تا حد قابل قبولی کاهش می‌دهد.
  • فاقد هرگونه مواد مضر و حساسیت‌زا نظیر سولفات و پارابن است.
  • در ترکیبات خود سیلیکون، رنگ و روغن ندارد.
  • برای موهای کراتین شده مناسب است.
  • به نرمی مو کمک کرده و سبب خوش حالتی آن می‌شود.

 


 

مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550  میلی لیتر (Cleanic) با ترکیبات ویژه‌ای که دارد در افزایش نرمی و لطافت مو نقش داشته و موجب بهبود سلامت آن می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از شامپو فاقد سولفات را برای شما آوردیم که به شرح زیر است:

  • کراتین موجود در این شامپو نقش موثری در افزایش نرمی و لطافت موی شما دارد.
  • این شامپو تمامی ویتامین‌های موردنیاز مو را در ترکیبات خود داشته و موجب تقویت و بازسازی بافت آسیب دیده مو می‌شود.
  • از آن جایی که فاقد ترکیبات مضر و حساسیت‌زا نظیر سولفات، پارابن و سیلیکون است، باعث ریزش موی کمتر شده و از آسیب رسیدن به تارهای مو جلوگیری می‌کند.
  • این شامپو با مواد کراتینی که دارد، موهای دکلره و رنگ شده را که دچار خشکی شده‌اند تقویت و آبرسانی کرده و به نرمی و لطافت آن‌ها کمک می‌کند.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

ابتدا داخل حمام موهای خود را کاملا با آب خیس کنید و بعد از آن مقداری از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین را کف دست ریخته و به سر بزنید. شامپو را به آرامی روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه به طور کامل آبکشی کنید تا آثاری از کف روی موها باقی نماند.

 


 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین برای بانوانی که موهای کراتین شده و آسیب دیده دارند مناسب است. این شامپو خاصیت آبرسانی و تقویت‌کنندگی داشته و باعث افزایش لطافت موها می‌شود و از این طریق میزان خشکی و شکنندگی تارهای مو را کاهش می‌دهد.

ترکیبات شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین فرمولاسیون مخصوصی داشته و به نرمی و خوش حالتی موهای شما کمک می‌کند. در ادامه تعدادی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این شامپو را نام برده‌ایم که عبارتند از:

  • ویتامین A
  • ویتامین E
  • ویتامین C
  • امگا 6
  • امگا 9

 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. 

 

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر
شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین 550 میلی لیتر
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;