0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماسک مو

Keratin Revitalizing Hair Mask

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

شناسه کالا: 819879
شناسه کالا: 819879
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
320,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده بیش از اندازه از سشوار، اتو مو و همچنین رنگ کردن موها به صورت مکرر، سبب آسیب رساندن به بافت مو شده و لطافت آن را از بین می‌برد. به همین جهت استفاده از یک تقویت کننده و نرم کننده مناسب با نوع مو، نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و نرمی مو دارد.

ماسک مو بافت کاملا سبکی داشته و موجب چرب شدن موها نمی‌شود. این محصولات خاصیت آبرسانی داشته و سبب افزایش لطافت مو می‌شوند. از سویی دیگر با ترکیبات ویژه‌ای که دارند از خشکی و گره خوردن مو جلوگیری کرده و سلامت آن را بهبود می‌بخشند.

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی در ترکیبات خود مقادیر بالایی کراتین داشته و از این طریق به احیای بافت آسیب دیده مو کمک می‌کند. در ادامه برای شناخت بهتر شما نسبت به این محصول، نحوه اثرگذاری و همچنین مزایای استفاده از آن را برایتان شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

 


 

ماسک مو چیست و چه کاربردی دارد؟

احتمالا بارها درباره نقش مهم ماسک مو مطالعه کرده‌اید. اگر شما هم به دنبال زیبایی، لطافت و سلامت موهای خود هستید، ماسک مو یکی از محصولات مراقبت از مو است. این محصول می‌تواند موجب لخت و لطیف شدن موهای شما شود. به همین منظور پس از هر بار مصرف نرمی و پنبه‌ای شدن موهای خود را احساس می‌کنید.

به تقویت کننده و نرم کننده مو که موجب آبرسانی به بافت آن می‌شود، ماسک مو می‌گویند. ماسک‌های مو انواع ترکیبات مورد نیاز برای حفظ سلامت مو از قبیل روغن‌ها، کره‌های طبیعی و عصاره‌های گیاهی را در خود جای داده‌اند. این ماسک‌ها انواع مواد غذایی را به فولیکول و ریشه مو رسانده و به تغذیه آن کمک می‌کنند.

ماسک مو همچنین آسیب‌های ناشی از رنگ کردن مداوم موها و همچنین انجام دکلره را درمان کرده و خشکی مو را از بین می‌برد. قرار دادن ماسک مو در روتین مراقبتی مو، به حفظ سلامت پوست سر و مو شما کمک کرده و ریشه آن را تقویت می‌کند.

ماسک مو داخل حمام کلینیک کیندی دارای فرمولاسیون مخصوصی بوده و با کراتین موجود در ترکیبات خود به نرمی و لطافت موی سر شما کمک بسزایی می‌کند. شما می‌توانید انواع ماسک‌های مو را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و مصرف کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین بر مو

ماسک مو کلینیک کیندی (Cleanic) دارای ترکیبات منحصر به فردی است و به حفظ سلامت مو کمک فراوانی می‌کند. کراتین موجود در ماسک کلینیک کیندی سبب نرمی و لطافت مو شده و بافت آسیب دیده و خشک شده مو را ترمیم می‌کند.

برخی از ترکیبات موجود در این ماسک قابلیت حفاظت از مو در برابر حرارت‌های خارجی را داشته و مانع از آسیب رساندن وسایل حرارتی مثل سشوار و اتو به موها می‌شوند. به دلیل این که ماسک مو کلینیک مواد مضری نظیر پارابن، سولفات و سیلیکون را ندارد، آسیبی به بافت مو وارد نکرده و سبب صافی و نرمی آن می‌شود.

 


 

ویژگی‌های ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین یکی از محصولات عالی و با کیفیت در بازار است. این محصول نسبت به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول عبارت است از:

  • توانایی حفاظت از مو در برابر حرارت‌های خارجی را دارد.
  • از سیلیکون در ترکیبات آن استفاده نشده است.
  • به نرم شدن و درخشندگی مو کمک بسزایی می‌کند.
  • مناسب برای استفاده افرادی است که موهای خشک و وز شده دارند.
  • سبب ترمیم بافت آسیب دیده مو شده و خشکی آن را رفع می‌کند.
  • دارای مقادیر بالایی کراتین در ترکیبات خود است.
  • برای استفاده در داخل حمام مناسب است.
  • هیچگونه مواد حساسیت‌زا نظیر پارابن و سولفات ندارد.

 


 

مزایای مصرف ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

همانطور که در بخش‌های بالاتر نیز به آن اشاره کردیم،  ماسک موی کلینیک (Cleanic) دارای فرمولاسیون ویژه‌ای بوده و اثرات مثبت فراوانی روی موهای شما می‌گذارد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این ماسک مو را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • برخی از مواد تشکیل‌دهنده ماسک کلینیک کیندی از موها در برابر حرارت‌های خارجی محافظت کرده و مانع از سوختگی و وز شدن آن‌ها می‌شود.
  • کراتین موجود در این ماسک مو نقش موثری در صافی و احیای مو شما داشته و از شکنندگی ساقه آن جلوگیری می‌کند.
  • ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی فاقد هرگونه ترکیبات مضر مانند پارابن، سیلیکون و سولفات است و هیچگونه آسیبی به ساختار مو وارد نمی‌کند.

نحوه مصرف ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

در داخل حمام بعد از استفاده از شامپو، مقدار معینی از ماسک مو داخل حمام بدون سولفات کلینیک کیندی را کف دست ریخته و به موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه موهای خود را به طور کامل آبکشی کنید تا زمانی که از تمیز شدن آن مطمئن شوید.

 


 

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین برای چه کسانی مناسب است؟

ماسک مو کلینیک برای آقایان و بانوانی که موهای خشک و آسیب دیده دارند مناسب است. این محصول با ترکیبات فعالی که دارد، روی ساقه مو اثر گذاشته و به ترمیم بافت آن کمک می‌کند.

 


 

ترکیبات ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین

ماسک مو بدون سولفات کلینیک خواص درمانی بالایی داشته و به درمان خشکی و وز موهای شما کمک فراوانی می‌کند. این محصول دارای مقادیر بالایی کراتین بوده و موجب ترمیم بافت آسیب دیده و خشک مو می‌شود.


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
ماسک مو داخل حمام فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل کراتین
قیمت:
320,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;