0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita-Grow Anti Hair Loss Dry&Damaged Hair Shampoo

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده

شناسه کالا: 812615
شناسه کالا: 812615
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
127,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ریزش مو، ناشی از آسیب و ضعیف بودن فولیکول‌ها و تار مو است که بر اثر تغذیه نامناسب و عدم رسیدن مواد مغذی به موها به وجود می‌آید. به طور کلی، اگر مواد مورد نیاز به حد کافی به فولیکول‌ها و ریشه مو نرسند، موهایتان ضعیف و نازک شده و به دنبال آن، ریزش مو، شکنندگی، موخوره و... اتفاق می‌افتد.

برای شروع و درمان ریزش مو، از اولین مرحله مراقبت از مو یعنی استفاده از یک شامپو مناسب آغاز می‌کنیم. شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده یک انتخاب عالی جهت ریزش مو بر اثر خشکی است که در ادامه به طور مفصل توضیح داده شده است.

 


 

 نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو

عوامل مختلف زیادی در ریزش مو نقش دارند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از وسایل حرارتی، تغییرات هورمونی، کشیدن سیگار، ترشح چربی بیش از حد در کف سر، خشکی مو و ژنتیک اشاره کرد. در این صفحه قصد داریم به ریزش مو بر اثر خشکی و آسیب بپردازیم که برای رفع آن، شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو را از میان انواع شوینده و شامپو موجود در داروخانه صبا به شما پیشنهاد کردیم.

این شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است و به دلیل ترکیباتی که در ساختار خود دارد، فولیکول‌ها و تار مو را تقویت می‌کند و به دنبال آن باعث ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده می‌شود. درنتیجه خشکی و زبری مو برطرف شده و ریزش آن نیز متوقف می‌شود.

یکی از ترکیبات به کار رفته در این محصول، مرطوب‌کننده‌ها هستند که با حفظ رطوبت پوست سر، باعث رفع خشکی و زبری مو شده و به کاهش موخوره و شکنندگی مو کمک می‌کنند. اسیدهای آمینه موجود در این شامپو نیز جزء سازنده پروتئین مو محسوب می‌شوند که از این طریق باعث تقویت تار به تار مو شده و آسیب‌های ناشی از خشکی مانند موخوره را ترمیم می‌کنند.

کراتین هیدرولیز شده از دیگر ترکیبات موجود در این شامپو است که موجب نرمی ‌و لطافت مو شده و در کنار آن به تغذیه و تقویت فولیکول‌ها و تار مو کمک می‌کند. کافئین و عصاره‌های رزماری و گزنه نیز در افزایش گردش خون در پوست سر موثر هستند و به دنبال آن، اکسیژن رسانی و تغذیه موها را بهبود می‌بخشند.

سدیم PCA یک ماده مرطوب‌کننده است که باعث تنظیم ترشح چربی سر می‌شود و به دلیل خواص ضدقارچ و ضد باکتری که دارد، میکروب‌های مضر موجود در پوست سر را از بین می‌برد. به موجب این امر، ریزش مو متوقف شده و همچنین بوی نامطبوع سر برطرف می‌شود. درنتیجه از رایحه خوشبوی موهایتان لذت می‌برید.

 


 

 ویژگی‌های شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو

  • رفع خشکی و زبری مو
  • درمان موخوره و شکنندگی موها بر اثر خشکی
  • تنظیم ترشح چربی سر
  • رفع بوی نامطبوع کف سر
  • کمک به درمان ریزش مو بر اثر خشکی
  • تقویت فولیکول‌ها و ریشه مو
  • ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده
  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده
  • حاوی کراتین و اسیدهای آمینه جهت تقویت و رشد مجدد موها
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در موها
  • دارای خواص ضدقارچ و ضدباکتری
  • مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده

 


 

مزایای مصرف شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو

مزیت استفاده از شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو این است که از ترکیبات تقویت‌کننده تار مو همچون اسیدآمینه و کراتین ساخته شده است. همانطورکه می‌دانید، اسیدآمینه پیش‌ساز پروتئین است و پروتئین نیز در ساخت کراتین نقش دارد. کراتین جزء جدانشدنی در ساختار مو است که به نرمی ‌و احیا مو کمک می‌کند.

با این تفاسیر، با استفاده روزانه از این شامپو می‌توانید تار به تار موهای خود را تقویت و بازسازی کنید و از نرمی ‌و لطافت آن لذت ببرید. ضمن اینکه دیگر خبری از موخوره و شکنندگی مو نیست و به راحتی می‌توانید آن‌ها را شانه بزنید.

برای خرید شامپو موهای خشک درمالیفت می‌توانید از سایت داروخانه صبا به صورت آنلاین اقدام کنید و با تحویل گرفتن آن درب منزلتان، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو

برای استفاده از شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل Vita Grow، ابتدا موهای خود را خیس کنید سپس مقداری از شامپو را روی موها مالیده و به آرامی ‌ماساژ دهید. در نهایت پس از گذشت یک تا 2 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.

 


 

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده ساخته شده است و افرادی که از ریزش مو بر اثر خشکی و زبری، موخوره و گره شدید به هنگام شانه زدن رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.

 

ترکیبات شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو

آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوزاید، کوکامیدوپروپیل بتائین، سی ۱۲-۱۳ الکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوات، پیرولیدین دی آمینو پیریمیدین اکساید، تریدست ۶، تری دست ۱۲، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، سدیم پی‌سی‌ای، کرایتن هیدرولیز شده، سدیم لاکتات، اسپارتیک اسید، آرژنین، گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، بوتیلن گلیکول، دکستران، عصاره گل تری فولیوم پرانتس، استیل پپراپپدید۳، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، عصاره ساپالمتو، پروپیلن گلیکول، عصاره ریشه آکیوم باسیلیکوم، کافئین، عصاره جینکو بیلوبا، پلی کواترنیوم۱۰، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، دکستران، عصاره صمغ آکاسیا سیال، استیل هگزاپیتید۱، عصاره رزماری، عصاره گزنه، ا.د.ت.ا، سیتریک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسانس و رنگ مجاز آرایشی بهداشتی.

 

 

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتاگرو مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
قیمت:
127,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;