0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita Color Colored Hair Shampoo

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

شناسه کالا: 816989
شناسه کالا: 816989
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
118,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

رنگ مو حاوی ترکیبات شیمیایی است و باعث آسیب به بافت و تار مو می‌شود. معمولا موها در اثر رنگ و دکلره، خشک و شکننده می‌شوند و به موجب این امر، شانه زدن و حالت دادن آن‌ها کمی‌ مشکل می‌شود. چراکه موها رطوبت خود را به شدت از دست داده‌اند و دچار موخوره، گره و شکنندگی شده‌اند.

یکی از راه‌های ترمیم آسیب مو، استفاده از شامپو مخصوص موهای رنگ شده است. شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر از محصولات خوب برند Dermalift است که به صورت تخصصی برای ترمیم و احیا موهای آسیب دیده ساخته شده است. این محصول حاوی ترکیبات ترمیم‌کننده تار مو است و سلامت موها را بازمی‌گرداند.

 


 

 نحوه اثرگذاری شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر برای موهای دکلره شده مناسب است. این شامپو حاوی ترکیبات منحصربه‌فردی است که به افزایش سلامت مو کمک می‌کنند و باعث ترمیم و بازسازی تارهای آسیب دیده بر اثر مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می‌شوند. همچنین این محصول با محافظت از تار مو در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید، در جلوگیری از آسیب به آن‌ها موثر است.

از دیگر ویژگی‌های این شامپو باید به قابلیت آن در تثبیت رنگ مو اشاره کنیم. درواقع این محصول، ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد و مانع کدر شدن رنگ در اثر گذشت زمان می‌شود. همچنین حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده است که خشکی، موخوره و شکنندگی ناشی از رنگ مو را درمان می‌کند. از دیگر ترکیبات موجود در این شامپو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عصاره گیاهان طبیعی (انار، نسترن وحشی، برگ کاملیا و هسته انگور)

عصاره گیاهان طبیعی موجود در این محصول از خواص عالی برخوردار هستند و عملکرد این شامپو را در ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده بی‌نظیر کرده‌اند. عصاره انار و عصاره نسترن وحشی حاوی ویتامین C هستند و کاربرد آن ها در انواع شوینده و شامپو این است که از موها در برابر رادیکال‌های ازاد و اشعه UV محافظت می‌کنند. همچنین باعث تثبیت رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن آن می‌شوند.

عصاره هسته انگور در کنار خاصیت آنتی‌اکسیدانی و محافظت از مو، سرشار از ویتامین E است که به بهبود بافت مو کمک می‌کند و وزی آن را از بین می‌برد. همچنین این ماده خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی دارد و باعث رفع خشکی، گره و موخوره می‌شود. عصاره برگ کاملیا نیز خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و در تثبیت رنگ مو و همچنین جلوگیری از آسیب به مو موثر است.

اسیدهای آمینه

اسیدهای آمینه اجزای سازنده کراتین مو هستند و در سلامت مو نقش مهمی ‌را ایفا می‌کنند. این آمینواسیدها ضمن تغذیه مو، باعث بهبود بافت آن‌ها می‌شوند و درنهایت موهای شما را صاف و نرم‌تر جلوه می‌دهند.

سدیم PCA

سدیم PCA دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است که با حفظ رطوبت موجود در مو، باعث کاهش خشکی، موخوره و شکنندگی ناشی از دکلره می‌شود. همچنین این ماده در افزایش انعطاف‌پذیری، کشسانی و ضخامت مو موثر است و به افزایش استحکام تار مو کمک می‌کند.

کراتین

کراتین جزء سازنده مو است و باعث بهبود ظاهر و ابریشمی‌ شدن موهایتان می‌شود. درواقع این ماده تارهای مو را ترمیم و بازسازی می‌کند و با ایجاد نرمی ‌و لطافت درآن‌ها، ظاهر زیباتری به موهایتان می‌بخشد. درنتیجه، دیگر نگران وزی و الکتریسیته ساکن موهای خود نخواهید بود.

 


 

 ویژگی‌های شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

  • محافظت از موهای رنگ شده در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه uv
  • تثبیت رنگ مو و افزایش ماندگاری آن
  • نرم و درخشان‌کننده موها
  • ترمیم و بازسازی تار‌های آسیب دیده مو
  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده جهت رفع خشکی، موخوره و شکنندگی موها
  • رفع گره مو و بهبود شانه‌پذیری آن‌ها
  • حاوی ترکیبات ضد پیری و سفید شدن مو
  • مناسب برای موهای رنگ شده و دکلره
  • فاقد سولفات و پارابن

 


 

مزایای مصرف شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت نه تنها فاقد سولفات است و آسیبی به مو وارد نمی‌کند، بلکه حاوی مجموعه‌ای از اسیدهای آمینه است که به رشد مو و افزایش سلامت آن کمک می‌کند. این ترکیبات، جز اصلی پروتئین سازنده مو محسوب می‌شوند و موهایی را که بر اثر دکلره یا رنگ دچار خشکی، موخوره و آسیب شده‌اند، ترمیم می‌کنند.

 از دیگر مزایای این شامپو باید به قابلیت بی‌نظیر آن در افزایش ماندگاری و تثبیت رنگ مو اشاره کنیم که به موجب این امر از کدر شدن رنگ پس از چند بار شستشو جلوگیری می‌کند. و در نهایت موهایی صاف، ابریشمی ‌و نرم همچون موهای کراتینه به شما هدیه می‌دهد.

اگر در خرید حضوری این شامپو دچار مشکل شده‌اید یا فروشگاه‌های اطرافتان این محصول را ندارند، می‌توانید با خیال راحت از طریق سایت داروخانه صبا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه مصرف شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

ابتدا موهای خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از شامپو را بردارید و روی موهای خود بمالید. با ماساژ آرام اجازه دهید مواد مغذی داخل شامپو جذب موها شده و پس از گذشت یک تا 2 دقیقه کف حاصل را آبکشی کنید.

نکات استفاده از شامپو:

  • به هیچ وجه موهای خود را چنگ نزنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت برای موهای رنگ شده و دکلره مناسب است و شما می‌توانید از این شامپو فاقد سولفات به صورت روزانه استفاده کنید.

 

ترکیبات شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر

آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوساید، کوکامیدو پروپیل بتائین، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوآت، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تریدست ۶، تریدست ۱۲، گلیسرین، آب عصاره کریسان تلوم ایندیکوم، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آرنین، اسپارتیک اسید، گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلائین، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، عصاره انار، عصاره نسترن وحشی، عصاره هسته انگور، گوار هیدروکسی پروپیل گلیکول، عصاره صمغ آکاسپاسیل، ولتین، کراتین، ا.د.ت.ا، متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی.

 

 

 

 

شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر
شامپو موهای رنگ شده درمالیفت مدل ویتا کالر
قیمت:
118,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;