0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita-Grow Anti Hair Loss Greasy Hair Shampoo

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو مناسب برای موهای چرب

شناسه کالا: 812614
شناسه کالا: 812614
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
127,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو مناسب برای موهای چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ریزش مو یک امر کاملا طبیعی است و عوامل مختلفی بر میزان آن تاثیرگذار هستند، اما این امر در موهای چرب بیشتر دیده می‌شود. برخی از افراد بر این باورند که با شستن روزانه موهای خود با هر نوع شامپو، می‌توانند از چربی موهایشان کمتر کنند. اما غافل از این که برخی شامپوها نه تنها چربی سر را کنترل نمی‌کنند، بلکه PH طبیعی پوست سر را به هم ریخته و ترکیبات سولفاته آن‌ها نیز به موهایشان آسیب وارد می‌کند.

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو مناسب برای موهای چرب یک شامپو جدید با فرمولاسیون قدرتمند است که توسط برند معروف درمالیفت (Dermalift) ساخته شده است. این شامپو علاوه بر پاکسازی مو از آلودگی، باعث تنظیم چربی پوست سر شده و به طور موثری به درمان ریزش مو کمک می‌کند.

 


 

 نحوه اثرگذاری شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو

همانطور که در بالا گفته شد، شامپو تقویت کننده درمالیفت برای موهای چرب ساخته شده است. این شامپو با تنظیم چربی پوست سر و ایجاد تعادل در PH آن، منافذ مسدود شده بر اثر چربی را پاکسازی می‌کند و باعث تنفس بهتر فولیکول‌های مو می‌شود. به موجب این امر، گردش خون در پوست سر بهبود یافته و رساندن مواد مغذی به ریشه موها بیشتر می‌شود.

افزایش گردش خون در پوست سر و تغذیه موها، باعث تقویت و افزایش استحکام تار مو می‌شود؛ درنتیجه ریزش مو متوقف شده و در عوض تارهای آسیب‌دیده ترمیم و بازسازی می‌شوند. این مزیت به دلیل وجود ترکیبات موثری است که در این شامپو به کار رفته و کارایی آن را نسبت به سایر انواع شوینده و شامپو بی‌نظیر کرده است. این ترکیبات عبارتند از:

عصاره گزنه

عصاره گزنه سرشار از اسیدآمینه، ویتامین و مواد معدنی است که باعث تغذیه مو و فولیکول‌ها شده و به طور موثری در افزایش رشد مو و تقویت DNA سلولی آن موثر هستند. همچنین این ماده حاوی فلاونوئید و فنول است که خاصیت آنتی اکسیدانی به این شامپو بخشیده‌اند و از آسیب به تار مو بر اثر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کنند.

عصاره جینکوبیلوبا

عصاره جینکوبیلوبا باعث افزایش خونرسانی در کف سر و همچنین اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو می‌شود. درنتیجه تغذیه موها بهتر انجام شده و ضخامت آن‌ها افزایش می‌یابد. به دنبال این امر، ریزش مو کاهش یافته و رشد موها نیز بهتر می‌شود.

عصاره رزماری

از قدیم الایام از عصاره رزماری برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موها استفاده می‌شده است.

کافئین

کافئین قادر است فعالیت آنزیم دی هیدروتستوسترون را کنترل کند و با ایجاد تعادل در هورمون‌ها، به کاهش ریزش مو کمک کند. بنابراین باعث افزایش رشد و ضخامت قطر انتهایی مو شده و آن‌ها را تقویت می‌کند.

اسیدهای آمینه

اسیدهای آمینه موجود در این شامپو، به ساخت پروتئین مو کمک می‌کنند. پروتئین جزء اصلی سازنده مو محسوب می‌شود و اسیدهای آمینه با تقویت این پروتئین، باعث بهبود ساختار و بافت مو شده و افزایش ضخامت آن‌ها را به دنبال دارد. درنتیجه ریزش مو متوقف شده و رشد آن‌ها مجددا امکان‌پذیر می‌شود.

 


 

 ویژگی‌های شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو

  • تنظیم چربی پوست سر و کنترل غدد سباسه
  • افزایش خونرسانی و اکسیژن‌رسانی به پوست سر
  • تغذیه و تقویت فولیکول‌های مو
  • رفع بوی نامناسب پوست سر
  • درمان ریزش مو بر اثر علل مختلف
  • کمک به افزایش رشد مو
  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • فاقد سولفات و نمک
  •  بدون آسیب به مو
  • فاقد پارابن

 


 

 مزایای مصرف شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو

همانطور که در بالا گفته شد، شامپو تقویت کننده درمالیفت برای موهای چرب ساخته شده است. بنابراین قادر است ترشح چربی و سبوم پوست سر را کنترل کند و با ایجاد تعادل در فعالیت غدد سباسه باعث کاهش تولید چربی و دیرتر چرب شدن موهایتان شود. درنتیجه منافذ پوست سر کاملا باز بوده و ریزش موهایتان بر اثر تجمع چربی برطرف می‌شود.

در ادامه باید اشاره کنیم که این شامپو فاقد سولفات و نمک است؛ بنابراین نه تنها هیچ آسیبی به مو وارد نمی‌کند، بلکه باعث ترمیم و بازسازی تار موهای آسیب دیده می‌شود. از دیگر مزایای این محصول باید به قابلیت آن در رفع بوی نامناسب موها و پوست سر اشاره کنیم که در کنار داشتن موهایی تمیز و پاکیزه، از رایحه خوشبوی موهایتان لذت می‌برید.

اگر خرید حضوری برایتان دشوار است یا اینکه نتوانسته‌اید محصول مورد نظر را از فروشگاه‌های حضوری خریداری کنید، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و به صورت آنلاین اقدام کنید.

نحوه مصرف شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو

ابتدا موهای خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از شامپو را روی موها ریخته و به آرامی ‌ماساژ دهید. یک تا 2 دقیقه صبر کنید و پس از آن کف حاصله را با آب ولرم آبکشی کنید.

 


 

 شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو تقویت کننده درمالیفت با خاصیت ضد ریزش برای موهای چرب فرموله شده است و به رشد مجدد موهای شما کمک می‌کند.

 

ترکیبات شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو

آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، دی سدیم لوریل سارکوزینات، لوریل گلوکوزاید، کوکامیدپروپیل بتائین، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوات، سی ۱۲-۱۳ الکیل لاکتات، هگزیل گلیکول، زایلیتیل گلوکوزاید پیرولیدین دی آمینو پیریمیدین اکساید، کاپریلویل گلایسین، سدیم پی‌سی‌ای، سدیم لاکتات، اسپارتیک اسید، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، آرژنین، فنیل آلانین، بوتیلن گلیکول، گلایسین، دکستران، استیل پپراپپدید۳، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، عصاره گل تری فولیوم پرانتس، عصاره ساپالمتو و پروپیلن گلیکول، عصاره ریشه آکیوم باسیلیکوم، عصاره جینکوبیلوبا، کافئین، زینک پی‌سی‌ای، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، گلیسرین، دکستران، استیل هگزاپیتید۱، عصاره گزنه، عصاره رزماری، سیتریک اسید، پلی کواترنیوم۱۰، ا.د.ت.ا، متیل کلرو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی

 

 

شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو مناسب برای موهای چرب
شامپو تقویت کننده درمالیفت مدل ویتا گرو مناسب برای موهای چرب
قیمت:
127,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;