0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

R+ Kera Moist Moisturising Shampoo

شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

شناسه کالا: 813433
شناسه کالا: 813433
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
186,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همانطور که برای حفظ رطوبت پوست خود از محصولات آبرسان و مرطوب کننده استفاده می‌کنید، موهای شما نیز به همان دوز آبرسانی روزانه نیاز دارند. دو شاخه شدن نوک مو، تارهای شکننده و عدم درخشندگی از دلایل ناسالم بودن مو هستند که بر اثر خشکی و کمبود آب در تار مو و فولیکول‌ها به وجود می‌آیند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کلر، شامپو زدن زیاد، استفاده نکردن از نرم کننده، و شستن مو با آب داغ همه عواملی هستند که بر موهای شما تاثیر گذاشته و باعث آسیب به بافت مو می‌شوند. همچنین استفاده از لوازم حرارتی مانند سشوار و اتو می‌تواند باعث تبخیر رطوبت داخل مو شود و تعادل چربی‌های محافظ را برهم بزند.

برای رفع این مشکل، لازم است که از محصولات آبرسان و مرطوب کننده استفاده کرد تا آب از دست رفته مو دوباره برگردد. برای این منظور می‌توان از انواع شوینده و شامپو، سرم‌های مو، اسپری‌ها و سایر محصولات رطوبت رسان استفاده کرد. شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+ از جمله محصولاتی است که می‌تواند آب تبخیر شده مو را جبران کند و با رطوبت رسانی به پوست سر و تار مو، باعث از بین رفتن خشکی و ترمیم بافت آسیب دیده مو شود.

 

 


 

ترکیب اصلی شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+ چیست و چه کاربردی دارد؟

برند پریم در ساختار شامپو رطوبت رسان خود از مواد و ترکیبات فوق‌العاده آبرسان استفاده کرده است تا رطوبت مورد نیاز ریشه و ساقه مو را تامین کنند. کمبود آب در پوست سر و تار مو، باعث ضعیف شدن مو، کاهش ضخامت آن و همچنین آسیب به بافت مو می‌شود و خشکی و خارش پوست سر را به همراه دارد. این شامپو، بدون این که به بافت مو آسیب وارد کند، فولیکول های مو را آبرسانی و تغذیه می‌کند و ضمن اکسیژن رسانی به فولیکول‌ها، در رشد و تکثیر موها موثر است. شما می‌توانید با استفاده روزانه از این محصول، موهای خشک و آسیب دیده خود را ترمیم کنید و از نرمی ‌و لطافت آن لذت ببرید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

شامپو رطوبت رسان پریم حاوی مواد و ترکیباتی است که اثربخشی آن روی موهای خشک و شکننده را بسیار بی‌نظیر کرده است. درواقع در این محصول از عصاره شی باتر، روغن اینکا اینچی، پروتئین هیدولیز شده جوانه گندم، آمینو اسید ابریشم و عصاره جوانه تیلیا استفاده است.

روغن اینکا اینچی یک ماده رطوب رسان است که با حفظ رطوبت در پوست سر باعث افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی بیشتر به ریشه و فولیکول مو می‌شود. در نتیجه در بهبود خشکی مو، رشد و ترمیم آن‌ها موثر است. عصاره شی باتر نیز خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و باعث تامین رطوبت مورد نیاز مو شده و در نهایت خشکی و موخوره را برطرف می‌کند.

پروتئین هیدرولیز شده گندم و آمینو اسید ابریشم نیز علاوه بر ایجاد نرمی ‌و لطافت در مو، آن‌ها را ابریشمی ‌و براق می‌کنند. همچنین این دو ماده، با تشکیل لایه محافظتی روی مو، از آسیب لوازم حرارتی مانند سشوار و اتو جلوگیری کرده و مانع تبخیر رطوبت موجود در مو می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

  • برخورداری از فناوری پیشرفته شی باتر میکروکپسوله جهت شناسایی دقیق مناطق کم آب و آسیب دیده پوست سر
  • حفظ رطوبت در پوست سر و موها
  • کاهش خشکی پوست سر و رفع خارش
  • آبرسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو
  • موثر در رشد و تکثیر مو
  • پیشگیری از موخوره و شکنندگی مو
  • ترمیم بافت آسیب دیده بر اثر خشکی
  • نرم کننده و تغذیه کننده موهای خشک و وز
  • جلوگیری از الکتریسیته ساکن در موها
  • ایجاد حالت ابریشمی ‌و درخشان روی مو
  • جلوگیری از آسیب حرارت سشوار و اتو مو
  • حاوی ویتامین‌های E، D، A
  • ماندگاری بالا

 


 

مزایای مصرف شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

چه مزیتی بهتر از اینکه با استفاده روزانه و منظم شامپو پریم می‌توانید خشکی موهای خود را برطرف کنید. اگر شما هم موهای خشک و وزی دارید که مدام ریزش دارد و از وسط دچار شکستگی می‌شود، این شامپو مختص شماست! شامپو مرطوب کننده مو پریم با آبرسانی عمقی مو می‌تواند خشکی مو را از ریشه حل کند و باعث ترمیم بافت آسیب دیده مو شود.

نحوه مصرف شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

برای استفاده از شامپو پریم مدل R+ تنها کافی است مقداری از شامپو را روی موهای خیس خود بزنید و به آرامی ‌ماساژ دهید. پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه ان‌ها را با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت تماس محصول با چشم و دهان، محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.

 

شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+ برای موهای خشک و آسیب دیده فرموله شده است. افرادی که از خشکی، وزی، موخوره، شکستگی و الکتریسیته شدن مو رنج می‌برند، می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

جدول ترکیبات شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+

ترکیبات

مقدار

عصاره شی باتر

*

عصاره اینکا اینچی

*

پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم

*

آمینو اسید ابریشم

*

عصاره جوانه تیلیا

*

 

 

شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+
شامپو رطوبت رسان پریم مدل R+
قیمت:
186,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;