0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Pore Minimizer Face Cream

کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ

شناسه کالا: 824590
شناسه کالا: 824590
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
239,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ یک محصول مراقبتی است که ضمن برخورداری از ترکیبات عالی و بسیار تاثیرگذار با آبرسانی به پوست، به جمع کردن منافذ باز آن کمک می‌کند.

کمپانی درمالوگ با تولید محصولات ارزشمندی همچون انواع کرم و انواع شوینده صورت؛ برای سلامت و زیبایی افراد دست به کار شده و شرکت خود را به یک برند معتبر تبدیل کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی و توضیح در مورد کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ Pore Minimizer Face Cream این برند مطرح داخلی بپردازیم که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ روی پوست چگونه است؟

یکی از مشکلات رایج پوستی، باز شدن منافذ آن است که این باز شدن سبب می‌شود تا پوست، شکل پرتغالی به خود گرفته و از زیبایی آن کاسته شود؛ یکی از علل این مشکل نرسیدن آب و هوا به عمق پوست است که پوست به ناچار برای تنفس مجبور به باز و گسترش منافذ می‌شود؛ در نهایت شکل پرتغالی و آزاردهنده‌ای به پوست می‌بخشد. کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ برای درمان این مسئله و مشکل تولید شده، تا با ترکیبات فوق العاده خود و آبرسانی عمیق به پوست و همچنین برخورداری از خاصیت جمع کنندگی، ظاهری زیبا را به چهره مصرف کنندگان هدیه دهد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ

مواد اولیه موجود در این کرم کوچک کننده منافذ درمالوگ عبارت است از:

 اسید سیتریک، الکل ستیل، ایزوپروپیل میریستات، عصاره آلوئه‌ورا، عصاره سویا، روغن باباسو، پروپیلن گلیکول، روغن جوجوبا، نیاسین آمید.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ پرداخته‌ایم:

 اسید سیتریک

اسید سیتریک، اتصالات بین سلولی را از بین می‌برد و سلول‌های مرده پوست را با سرعت بیشتری نابود می‌کند. ملایمتی که این اسید در از بین بردن منافذ دارد، باعث برتری محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی این اسید نسبت به محصولات فاقد آن شده است.

عصاره آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا حاوی پلی ساکاریدهایی است که پوست را آبرسانی می‌کند، دارای خواص ضد التهاب است و می‌تواند مانند یک محافظ  برای پوست عمل کند. همچنین این پلی ساکاریدها باعث تسکین دادن به خارش و سوزش‌های پوستی می‌شود. ژل آلوئه‌ورا دارای ترکیبات زیست فعال است که سرشار از ویتامین A، B، C، D، E است.

عصاره سویا

ترکیبات سویا از چسبیدن رنگ‌دانه‌های ملانین به سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند، به همین دلیل جنیستئین، پرکاربردترین ایزوفلاون سویا، در کرم‌ها و لوسیون‌های روشن‌کننده پوست است.

روغن باباسو

روغن باباسو حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان و چربی‌های سالم است که برای سلامتی پوست و مو مفید هستند، آکنه و جوش صورت را درمان کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

روغن جوجوبا

جوجوبا یک مرطوب‌کننده قدرتمند برای پوست محسوب شده و مولکول‌های آب را در لایه‌های پوست به خوبی حفظ می‌کند. جوجوبا آبرسانی به پوست را بدون اینکه موجب بستن منافذ آن شود انجام می‌دهد. بنابراین احتمال جمع شدن باکتری‌ها در منافذ پوستی و ایجاد جوش سر سیاه را به حداقل می‌رساند.

نیاسین آمید

نیاسین آمید یا همان ویتامین B۳ نقش موثری در حفظ رطوبت پوست دارد و این کار را با افزایش تولید اسیدهای چرب و سرامیدها انجام می‌دهد، که هردو عوامل اصلی در حفاظت از پوست هستند و همچنین از احتباس آب پشتیبانی می‌کند؛ احتباس آب موجب هیدراته شدن پوست شده که به نوبه خود سد پوستی را سالم و بدون آسیب نگه می‌دارد.

 


 

ویژگی‌های کرم آبرسان و جمع کننده منافذ درمالوگ

  • حاوی روغن‌های پرخاصیت باباسو و جوجوبا جهت درمان مشکلات پوستی
  • حاوی ویتامین B3 و آنتی اکسیدان برای آبرسانی
  • کمک به جمع شدن منفذهای باز شده پوست
  • فاقد مواد مضر مانند پارابن و سیلیکون
  • کمک به بازسازی پوست
  • ضد حساسیت و التهاب
  • آبرسان فوق قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ چیست؟

 همواره داشتن پوستی شفاف و یکدست به زیباتر شدن چهره می افزاید؛ همانگونه که پیداست، آبرسانی به عمق پوست از مهم‌ترین عوامل برای شادابی و احیای پوست به شمار می‌آید؛ کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ Pore Minimizer Face Cream به سبب رساندن آب به پوست، یک امدادگر برای پوست محسوب می‌شود؛ همچنین محصول مذکور به سبب اینکه، غنی شده از روغن‌های پرخاصیت مانند جوجوبا، باباسو و عصاره‌های سویا و آلوئه ورا است، می‌توان از آن به عنوان یک معجزه‌گر برای پوست، نام برد.

نحوه استفاده از کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ

  • ابتدا صورت خود را با مواد شوینده مناسب پوست خود به خوبی بشویید
  • روزانه دو نوبت مقداری از کرم آبرسان را روی پوست قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید
  • منتظر بمانید تا جذب پوست شود
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با پوست چرب، بیشتر از افراد دیگر مستعد باز شدن منافذ پوست خود هستند؛ چرا که لایه چربی روی پوست و عدم پاکسازی مناسب آن سبب مسدود شدن راه تنفس سلول‌های پوست می‌شود؛ بنابراین پوست برای راهیابی به هوا شروع به باز کردن منافذ می‌کند؛ کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ با خواص کنترل چربی و ضد جوش برای افرادی با پوست چرب انتخابی عالی است.

 همچنین به افرادی با پوست‌های حساس که نگران سوزش یا التهاب پوست خود هستند استفاده از این محصول پیشنهاد می‌شود زیرا فاقد عطر و رایحه است؛ و همین امر سبب کاهش ابتلا به آلرژی و حساسیت می‌شود و در نهایت پوستی عاری از هر نوع آلودگی و شفاف را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ
کرم آبرسان و کوچک کننده منافذ درمالوگ
قیمت:
239,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;