0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Caffeine & Ginseng Anti Hair Loss Shampoo

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ

شناسه کالا: 823193
شناسه کالا: 823193
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و همچنین داشتن استرس‌های فراوان، ریزش مو در گروه‌های سنی متفاوت افزایش پیدا کرده و تبدیل به دغدغه همه افراد شده است. احتمالا تاکنون برای شما هم پیش آمده که در یک دوره‌ای دچار ریزش موی شدید شده باشید و مقدار و حجم موهایتان به شدت کاهش پیدا کرده باشد. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ، با فرمولاسیون پیشرفته‌ای که دارد، استفاده از آن در درمان ریزش مو موثر بوده و تا حد قابل قبولی ریزش موی افراد را کاهش می‌دهد. این شامپو در ترکیبات خود پروتئین هیدرولیز شده گندم داشته و سبب حفظ رطوبت مو و افزایش حالت‌پذیری آن می‌شود. از سویی دیگر کافئین و جنسینگ موجود در شامپو دلبستو به تقویت پیاز مو کمک کرده و سبب استحکام آن می‌شود. در ادامه به بررسی تخصصی شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو و مزایای استفاده از آن پرداخته‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این محصول، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

 

 


 

شامپو ضد ریزش چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو ضد ریزش مو برای کسانی که ریزش مو دارند مناسب است. این محصول با از بین بردن مواد زائد، چربی اضافی کف سر، رسوب و همچنین با مهار DHT که یک عامل کلیدی در ریزش مو است، به درمان پوست سر و ریزش مو افراد کمک می‌کند. بنابراین اگر شما هم اکنون ریزش مو را تجربه می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که موهایتان نازک‌تر و کم‌تر به نظر می‌رسد. خبر خوب این است که شامپوهای ضد ریزش مو می‌توانند به پرپشت‌تر و ضخیم‌تر نشان دادن موهای شما کمک کرده و اعتماد به‌نفس از دست رفته شما را به شما بازگردانند. برای داشتن موهایی سالم ضروری است که پوست سر شما به طور مداوم تمیز و شفاف بوده تا به رشد موی شما کمک کند. شامپو ضد ریزش برای تغذیه و احیای پوست سر شما عالی است. با استفاده از شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو، می‌توانید پوست سر خود را تغذیه و احیا کرده و بهترین محیط را برای رشد مو ایجاد کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ، با ترکیبات ویژه‌ای که دارد به تقویت فولیکول مو کمک کرده و مانع از ریزش مو شما می‌شود. این محصول روی جریان خون مویرگی که به سمت پیاز مو می‌رود تاثیر گذاشته و سبب افزایش حجم موها می‌شود. از سویی دیگر پروتئین هیدرولیز شده گندم که در این شامپو وجود دارد، با نفوذ کردن به تارهای مو، موجب حفظ رطوبت در آن‌ها شده و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از این شامپو در کم شدن مقدار ریزش موی اندروژنتیک و غیر اندروژنتیک تاثیر مثبت دارد.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ

  • مانع از پیری و سفید شدن موهای سر می‌شود.
  • در تقویت فولیکول‌های ضعیف مو نقش داشته و مانع از ریزش موها در حجم زیاد می‌شود.
  • استفاده از این شامپو در کاهش ریزش موی اندروژنتیک و غیر اندروژنتیک موثر است.
  • سبب احیای موهای خشک و آسیب‌دیده شده و از وز شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • مانع از ایجاد موخوره در افراد می‌شود.
  • موجب حفظ رطوبت در ساقه مو می‌شود.
  • در تقویت پیاز مو نقش داشته و از این طریق موجب فعالسازی پیاز مو می‌شود.
  • جریان خون مویرگی را به سوی پیاز مو افزایش داده و در افزایش حجم مو موثر است.
  • مانع از وارد شدن آسیب به مو در حین استفاده از وسایل حرارتی مو مانند سشوار، اتوی مو و... می‌شود.

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که سبب تقویت فولیکول مو شده و به آن استحکام می‌بخشد. در ادامه تعدادی دیگر از مزیت‌های استفاده از این شامپو را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی موجب تقویت ریشه مو شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.
  • به افزایش جریان خون مویرگی به سمت پیاز مو کمک کرده و از این طریق موجب پرپشت شدن موها می‌شود.
  • با فرمولاسیون ویژه‌ای که از پیری و سفید شدن مو تا جای ممکن جلوگیری می‌کند.
  • پروتئین هیدرولیز شده گندم موجود در این شامپو با نفوذ کردن به تارهای مو، موجب حفظ رطوبت در آن‌ها شده و از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو

پیش از استفاده از شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ، بایستی تمامی قسمت مو را همراه با آب کاملا خیس کنید. سپس مقداری از شامپو را کف دست ریخته و به ساقه و ریشه موها بزنید. شامپو را به آرامی روی سر به مدت 5 الی 10 دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی کف کند. در نهایت موها را به طور کامل آبکشی کرده تا زمانی که هیچگونه آثاری از کف روی سر باقی نماند.

 


 

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ، برای تمامی سنین و همچنین آقایان و بانوانی که دارای ریزش مو هستند مناسب بوده و قابل استفاده است. این شامپو با دارا بودن ویتامین‌ها و پروتئین‌های موردنیاز مو، سبب تقویت ریشه مو شده و به آن استحکام می‌بخشد.

 


 

ترکیبات شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ، با فرمولاسیون ویژه‌ی خود مانع از ریزش موهای شما می‌شود. این شامپو دارای ترکیبات منحصر به فردی است که روی فولیکول مو تاثیر گذاشته و آن را تقویت می‌کند. در ادامه برخی از مواد تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح داده‌ایم که عبارتند از:

  • آکوا
  • بیوتین
  • کوکوگلوکوسید
  • پروتئین هیدرولیز شده گندم

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ
شامپو ضد ریزش و تقویت کننده دلبستو حاوی کافئین و جنسینگ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;