0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita-Ker Anti Dandruff Greasy Hair Shampoo

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب

شناسه کالا: 814443
شناسه کالا: 814443
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قارچ مالاسزیا، عامل اصلی شوره سر است که از چربی پوست سر تغذیه می‌کند و با خارش و التهاب همراه است. شوره در دو نوع خشک و چرب وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و ظاهر منحصربه‌فرد خود را دارند. در این معرفی با شوره چرب سروکار داریم و برای توضیح آن باید بگوییم که شوره چرب به پوسته‌های چرب و زرد رنگی گفته می‌شود که در کف سر ایجاد شده‌اند و معمولا با خارش همراه هستند.

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب از جمله محصولات خوب برند Dermalift است که به صورت تخصصی برای درمان شوره چرب فرموله شده است. این محصول حاوی ترکیبات موثر ضد شوره است که در کنار برطرف کردن شوره و خارش سر، باعث کاهش التهاب و همچنین توقف ریزش مو می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر

اگر برای درمان شوره از انواع شوینده و شامپو استفاده کرده‌اید اما همچنان با این عارضه دست‌وپنجه نرم می‌کنید، به شما شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر را پیشنهاد می‌کنیم. این شامپو با برخورداری از ترکیبات موثر و ضد شوره قوی قادر است شوره‌های چرب را درمان و خارش ناشی از آن را نیز برطرف کند.

درواقع این شامپو ترشح چربی و سبوم پوست سر را تنظیم می‌کند و از مسدود شدن منافذ موجود در کف سر بر اثر چربی اضافه جلوگیری می‌کند. درنتیجه چربی‌ها دیگر به صورت التهاب و شوره در پوست سر ظاهر نمی‌شوند. عمل تنظیم چربی سر را ترکیبی به نام زینک PCA در این محصول انجام می‌دهد.

در ادامه باید به ترکیبات ضد قارچ و ضد باکتری موجود در این شامپو از جمله سیکلوپیروکس اولامین و پیروکتون اولامین اشاره کنیم که با قارچ‌ها و باکتری‌های مولد شوره مبارزه می‌کنند و با از بین بردن آن‌ها در کاهش شوره و همچنین درمان ریزش مو بر اثر شوره نقش مهمی ‌را ایفا می‌کنند.

سالیسیلیک اسید موجود در این محصول نیز خاصیت لایه‌برداری دارد و باعث حذف سلول‌های مرده پوست سر می‌شود. در کنار لایه‌برداری به از بین بردن باکتری‌های مولد شوره نیز کمک می‌کند و از این طریق باعث درمان شوره می‌شود. علاوه بر این، عصاره برگ آویشن و عصاره برگ بید خاصیت پاک‌کنندگی دارند و باعث افزایش سلامت پوست سر و کاهش شوره می‌شوند.

 


 

 ویژگی‌های شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر

  • سرشار از اسیدهای آمینه مورد نیاز برای رشد مو
  • از بین بردن قارچ‌های مولد شوره
  • تنظیم چربی و سبوم پوست سر
  • لایه‌برداری و حذف سلول‌های مرده
  • موثر در درمان شوره سر
  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده مو
  • حاوی ترکیبات ضدالتهاب جهت کاهش قرمزی، خارش و التهاب ناشی از شوره
  • جلوگیری از سفیدی و پیر شدن موها
  • مناسب برای موهای چرب
  • فاقد سولفات و نمک

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر

مهم‌ترین مزیت شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر این است که فاقد سولفات است و به بافت مو آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین این محصول حاوی رنگدانه است که از پیری و سفید شدن زودرس موها نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین دیگر نگران تارهای سفید مو در دوران جوانی خود نیستید.

از دیگر مزیت‌های این شامپو ضد شوره باید به خاصیت آن در کاهش ریزش مو اشاره کنیم. همانطورکه می‌دانید، شوره باعث ضعیف شدن موها می‌شود و به دنبال آن ریزش مو اتفاق می‌افتد. اما این شامپو به دلیل برخورداری از اسیدهای آمینه باعث تقویت و ترمیم مو شده و ریزش موها را متوقف می‌کند.

برای خرید این شامپو ضد شوره بی‌نظیر می‌توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 

نحوه مصرف شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر

برای استفاده از شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب، ابتدا موهای خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از شامپو را برداشته و روی موهای خود به آرامی ‌ماساژ دهید. پس از گذشت یک تا 2 دقیقه کف حاصل را آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • این محصول برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و برای کودکان مناسب نیست.
  • از تماس این شامپو با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

 شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتا کر برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر برای درمان شوره چرب ساخته شده است و بزرگسالان می‌توانند از این شامپو برای شوره سر خود استفاده کنند.

 

ترکیبات شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر

دی سدیم لوریل سارکوزینات، کوکامیدوپروپیل بتائین، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوزاید، C12-13 آلکیل لاکتات، هگزیلین گلیکول، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسریل کوکوآت، کاپریلویل گلایسین و زایلیتیل گلوکوزاید پیروکتون اولامین، عصاره تنباکو کوهی، سیکلو پیروکس اولامین، عصاره بید کانادایی، عصاره برگ چای سبز، عصاره رزماری، عصاره آویشن، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آرژنین، اسید آسپارتیک، گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، سالیسیلیک اسید، زینک پی‌سی‌ای، پلی اتیلن گلیکول 150 دی استئارات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، گلیسیرین، دکستران استیل هگزاپپتید-1، پلی کواترنیوم 10، دی سدیم ا.د.ت.آ، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک، CI12490، آب دیونیزه.

 

 

 

 

 

شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب
شامپو ضد شوره درمالیفت مدل ویتاکر مناسب برای موهای چرب
قیمت:
128,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;