0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

D3 Salicy Oil Anti Dandruff Shampoo

شامپو ضد شوره پوست سر چرب پریم مدل D3

شناسه کالا: 812487
شناسه کالا: 812487
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
299,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ضد شوره پوست سر چرب پریم مدل D3
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

افرادی که دارای پوست سر چرب هستند، به این معنی است که سر آن‌ها بیش از حد چربی ترشح می‌کند. این چربی اضافی به صورت پوسته‌های ریز در اطراف ریشه مو قرار می‌گیرند و اصطلاحا "شوره چرب" نامیده می‌شوند.

برای جلوگیری از ایجاد شوره در سر شوینده و نرم کنندههای مختلفی در بازار وجود دارد که یکی از آن‌ها شامپو ضد شوره پریم مدل D3 است. این محصول برای افراد دارای پوست سر چرب فرموله شده است و حاوی مواد و ترکیباتی است که سبوم و چربی سر را تنظیم می‌کنند و از ایجاد شوره جلوگیری می‌کنند. همچنین این محصول خارش سر را درمان می‌کند و یک گزینه عالی برای مهار شوره‌های مقاوم به درمان است. در ادامه، بیشتر در رابطه با این محصول توضیح داده‌ایم.

 


 

ترکیب اصلی شامپو ضد شوره پوست چرب پریم Prime مدل D3 چیست و چه کاربردی دارد؟

انتخاب یک شامپو متناسب با نوع مو و پوست سر، می‌تواند شما را از شر عارضه‌هایی مثل شوره، موخوره، خشکی مو و چرب شدن زود هنگام مو نجات دهد. شامپو ضد شوره پریم مدل D3 از آن دسته محصولاتی است که برای پوست سر چرب بسیار مفید و کاربردی است و پس از یک دوره مصرف، رضایت شما را کاملا جلب می‌کند. این شامپو که برای پوست سر چرب استفاده می‌شود، حاوی مواد و ترکیباتی است که چربی سر را تنظیم می‌کنند. همچنین این محصول با کوچک کردن منافذ پوست سر، از ریختن بیش از حد چربی روی ساقه مو جلوگیری کرده و در نتیجه مانع از زود چرب شدن موها می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3

ترکیبات به کار رفته در شامپو ضد شوره پوست چرب پریم، به این محصول خواص فوق‌العاده‌ای بخشیده‌اند و آن را به یک گزینه عالی برای از بین بردن شوره سر تبدیل کرده‌اند. شامپو ضد شوره پریم حاوی سالیسیلیک اسید، کروتامیتون، پیروکتون اولامین و ایکتیول است.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید یک لایه بردار خفیف AHA است که به لایه برداری ملایم از پوست می‌پردازد و با از بین بردن پیوند بین سلول‌های مرده و جایگزین کردن سلول‌های جدید، چربی موجود در پوست سر را کاهش می‌دهد و شوره چرب را درمان می‌کند.

کروتامیتون 

کروتامیتون یک ماده ضد انگل است و برای از بین بردن این موجودات در پوست سر کاربرد دارد. این ماده خارش پوست سر ناشی از بیماری گال یا سایر بیماری‌های قارچی را کاهش می‌دهد و در درمان شوره چرب نیز موثر است.

پیروکتون اولامین

عامل اصلی ایجاد شوره، تولید بیش از حد مخمری به نام "پیتروسپوروم اوال" است. این مخمر از چربی و روغن بدن تغذیه می‌کند و دلیل بر این است که پوست‌های چرب بیشتر در معرض شوره قرار می‌گیرند. پیروکتون اولامین یک ضد قارچ قوی است که به طور موثری باعث از بین رفتن این مخمر و در نتیجه کاهش شوره سر می‌شود.

ایکتیول

شوره‌ها با تقسیم سلولی و تکثیر آن‌ها گسترش می‌یابند و از حد تعادل خارج می‌شوند. ایکتیول، جلوی این تقسیم و فعالیت سلول‌ها را می‌گیرد و مانع تولید بیش از حد شوره می‌شود.

البته در ترکیبات شامپو ضد شوره پوست چرب پریم Prime، از عصاره ریشه گزنه، گل گزنه سفید و دانه گلدیستیا استفاده شده است که هر سه ضد التهاب هستند و با تنظیم ترشح چربی در پوست سر از ایجاد شوره جلوگیری می‌کنند.

 


 

ویژگی‌های شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3

  • تنظیم ترشح چربی در پوست سر
  • مهار شوره‌های مقاوم به درمان
  • رفع شوره چرب و درمان کامل آن
  • جلوگیری از پوسته ریزی در سر
  • رفع خارش و التهاب پوست سر
  • لایه برداری ملایم و حذف سلول‌های مرده
  • ضد قارچ و ضد انگل
  • مناسب برای پوست سر چرب
  • فاقد پارابن و سیلیکون

 


 

مزایای مصرف شامپو ضد شوره پوست چرب پریم Prime مدل D3

خوبی استفاده از شامپو ضد شوره پریم این است که شوره و پوسته ریزی سر به طور موثر و کامل درمان می‌شود و دیگر نگران بازگشت مجدد آن‌ها نیستید. این شامپو، چربی سر را تنظیم می‌کند و از زود چرب شدن موها و ریختن چربی به روی ساقه مو جلوگیری می‌کند.

مزیت دیگر این شامپو، وجهه اجتماعی آن است که شوره‌های سر را از بین می‌برد و دیگر نگران ریختن این دانه‌های مزاحم بر روی شانه و لباس خود نیستید. بنابراین با خیال راحت و اطمینان خاطر به مراسمات و مهمانی‌های مهم می‌روید.

 


 

نحوه مصرف شامپو ضد شوره پوست چرب پریم Prime مدل D3

برای استفاده از شامپو ضد شوره پریم Prime کافی است مقداری از محصول را روی موهای خیس خود بمالید و 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید تا شامپو بر پوست سر اثر کند. سپس با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که:

  • دوره مصرف شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3 به مدت یک ماه و نیم است که در هفته 2 تا 3 مرتبه توصیه می‌شود.
  • در صورت تماس محصول با چشم‌ها و دهان، آن محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3 برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف شامپو ضد شوره پریم مدل D3 به افرادی که شوره چرب شدید دارند توصیه می‌شود. این محصول برای پوست سر چرب فرموله شده است و به هیچ وجه افراد با پوست خشک نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

جدول ترکیبات شامپو ضد شوره پوست چرب پریم مدل D3

ترکیبات

مقدار

پیروکتون اولامین

*

ایکتیول

*

سالیسیلیک اسید

*

کروتامیتون

*

عصاره ریشه گزنه و

*

گل گزنه سفید

*

دانه گلدیستیا

*

 

 

 

شامپو ضد شوره پوست سر چرب پریم مدل D3
شامپو ضد شوره پوست سر چرب پریم مدل D3
قیمت:
299,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;