0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

K+Post Keratin Shampoo

شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+

شناسه کالا: 817544
شناسه کالا: 817544
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
199,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پس از کراتینه و احیا مو، معمولا یک شوینده و نرم کننده فاقد سولفات هم توصیه می‌شود تا از آسیب به فولیکول‌ها و بافت مو جلوگیری کند.

در حال حاضر، استفاده از شوینده و نرم کننده بدون سولفات برای موهای کراتینه شده بسیار رایج است. این محصولات از آسیب دیدن، خشکی و وز شدن موهای کراتینه شده جلوگیری می‌کنند و دوام آن را افزایش می‌دهند.

شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+ یکی از محصولات پرطرفدار پس از کراتین و احیاء مو است. این محصول برخلاف شامپوهای سولفاته، تاثیرات مخربی روی موهای کراتینه شده ندارد و رطوبت مو را از بین نمی‌برد.

شامپو فاقد سولفات پریم بدون اینکه در ماندگاری کراتینه اختلال ایجاد کند، آن‌ها را از آلودگی و چربی پاکسازی می‌کند و باعث درخشندگی و لطافت مو می‌شود. در ادامه به طور مفصل در رابطه با شامپو پریم و مزیت‌های آن توضیح داده‌ایم، تا با اطلاعات کافی بتوانید نسبت به خرید این محصول از داروخانه آنلاین اقدام کنید.

 


 

چرا بعد از کراتینه باید از شامپو فاقد سولفات استفاده کنیم؟

SLSها مخفف (Sodium Laureth Sulphate)، سولفات‌هایی هستند که معمولاً به شامپوها و سایر محصولات مو اضافه می‌شوند. این مواد، از نفت و سایر منابع گیاهی مانند روغن نخل و نارگیل استخراج می‌شوند و عملکرد اصلی آن‌ها ایجاد کف در هنگام استفاده از شامپو است.

در واقع، سولفات‌ها پاک کننده‌های عالی هستند که می‌توانند هرگونه کثیفی را از بین ببرند. اما به دلیل برخورداری از معایب زیاد، باعث می‌شود که در انتخاب شامپو خود تجدید نظر کنید. سولفات نه تنها چربی و کثیفی اضافی را از مو پاک می‌کند، بلکه رطوبت طبیعی مو را نیز از بین می‌برد و باعث خشکی آن می‌شود. همچنین سولفات‌ها رنگ مو را پاک می‌کنند و ماندگاری کراتین و دکلره را کاهش می‌دهند.

در حال حاضر، موهای کراتینه شده آسیب پذیر هستند، زیرا آن‌ها فرآیند شیمیایی و سخت ریباندینگ را گذرانده‌اند. بنابراین، استفاده از شامپوهای مبتنی بر سولفات می‌تواند به مو آسیب بیشتری وارد کند و باعث گره خوردن مو و وز شدن آن شود که اساساً کراتینه تراپی را خنثی می‌کند!

 


 

ترکیب اصلی شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+ چیست و چه کاربردی دارد؟

کراتینه یک روش موثر و فوری برای صاف و ابریشمی ‌کردن موهای شما است. در واقع، کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در ساختار موها وجود دارد و بر اثر عوامل مختلف مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی و مواد شیمیایی می‌تواند آسیب‌ ببیند.

 در این موارد، با کراتینه و احیا کردن مو، می‌توان آسیب‌های وارد شده بر بافت مو و فولیکول‌ها را جبران کرد. به طور کلی، این فرآیند افزودن کراتین طبیعی، حیوانی یا مصنوعی به موهای آسیب دیده است تا موجب بازسازی و تغذیه آنها شود.

شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+ برای موهای کراتینه فرموله شده است و به عنوان یک مکمل و درمان پس از کراتین و احیا مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ترکیبات این محصول، از موادی مانند کراتین هیدرولیز شده، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده و پروتئین شیر هیدرولیز شده به کار رفته است.

 کراتین موجب صافی و نرمی ‌مو می‌شود و با حفظ رطوبت در فولیکول‌ها، به ترمیم بافت آسیب دیده مو کمک می‌کند. ابریشم حاوی آمینو اسید است و ضمن آبرسانی به موها، ظاهری ابریشمی ‌و درخشنده در مو ایجاد می‌کند. پروتئین شیر نیز با برخورداری از آمینو اسیدهای ضروری و مورد نیاز مو، به حالت‌دهی بهتر مو کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات پریم Prime مدل K+

در قسمت قبل در رابطه با ترکیبات اصلی شامپو پریم مدل K+ صحبت شد. علاوه بر موارد ذکر شده، از ترکیبات دیگری مانند پانتنول، آرژنین، روغن جوانه گندم، روغن ماکادمیا، روغن آفتابگردان و روغن آرگان نیز در این شامپو استفاده شده است که در ادامه به بررسی خواص این مواد می‌پردازیم:

پانتنول

پانتنول که با نام پرو ویتامین B5 نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک فاکتور آبرسان در محصولات مراقبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ماده به تار مو می‌چسبد و باعث افزایش ضخامت و پرپشتی مو می‌شود.

آرژنین

آرژنین یک آمینو اسید و از مهم ترین مواد سازنده کراتین مو است. این ماده، موها را مرطوب و تغذیه می‌کند و ضمن جلوگیری از شکستگی مو، مانع ریزش آن‌ها می‌شود.

روغن آرگان

از آنجاییکه روغن آرگان برای موهای آسیب دیده استفاده می‌شود، بنابراین بهترین گزینه برای موهای کراتینه شده است. این روغن، بافت مو را ترمیم می‌کند و موجب نرمی ‌و درخشندگی آن می‌شود.

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا خاصیت کراتین سازی دارد، بنابراین باعث تکثیر سلول‌های جدید مو و در نتیجه رشد بهتر موها می‌شود. همچنین این ماده، فولیکول‌های مو را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند و با ایجاد لایه محافظتی روی تارهای مو، کراتینه و همچنین رنگ مو را تثبیت می‌کند.

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان نیز، موجب از بین رفتن خشکی و وزی مو می‌شود و آسیب به فولیکول‌ها را مهار می‌کند. این ماده، حجم موها را افزایش می‌دهد و همچنین باعث انعطاف‌پذیری و حالت‌دهی بهتر مو می‌شود.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین گروه B است که به تحریک رشد سلولی کمک کرده و باعث بهبود بافت آسیب دیده مو می‌شود. این ماده، از ریشه تا نوک مو را تغذیه می‌کند و گزینه عالی برای جلوگیری از ریزش مو است.

 


 

ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+

  • پاکسازی ملایم آلودگی و چربی اضافه از روی مو
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده برای صاف و نرم کردن مو
  • افزایش انعطاف پذیری و حالت دهی موها
  • حفظ رطوبت در ساقه مو
  • بدون ایجاد اثر مخرب روی موهای کراتینه شده
  • حاوی روغن‌های طبیعی برای تحریک رشد سلول‌ها
  • فاقد سولفات

 


 

 مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+

بهترین مزیت استفاده از شامپو مو کراتینه شده پریم Prime مدل K+ این است که ماندگاری کراتینه را افزایش می‌دهد. این شامپو، به دلیل اینکه در ترکیبات خود فاقد سولفات است، بنابراین آسیبی به مو وارد نمی‌کند و رطوبت طبیعی آن را از بین نمی‌برد. در نتیجه گزینه‌ای عالی برای موهای کراتینه است.

همچنین این محصول، حاوی مواد و ترکیباتی است که موجب رشد مو و تقویت سلول‌های جدید می‌شوند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+

برای استفاده از شامپو فاقد سولفات پریم Prime +K، تنها کافی است مقداری از محصول را بر روی موهای خیس خود بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید. سپس 2 تا 3 دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی شامپو جذب موها شده و بعد با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت تماس شامپو با چشم‌ها و دهان، محل را با آب فراوان بشویید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.

 


 

شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+ برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+ برای موهای کراتینه شده مناسب است. بنابراین افرادی که موهای خود را کراتینه و احیا کرده‌اند، می‌توانند از این محصول به صورت روزانه در هر بار استحمام استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات شامپو فاقد سولفات پریم مدل K+

ترکیبات

مقدار

آب

*

سدیم لورت سولفات

*

سدیم کوکو آمفو استات

*

سدیم لوریل سولفوسوکسینات

*

لوریل بتائین

*

سدیم متیل کوکوئیل تاورات

*

لوریل گلوکوزید

*

دی سدیم کوکوئیل گلوتامات

*

پروپیلن گلیکول

*

پی ای جی-7 گلیسریل کوکوات

*

پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و شیر

*

کراتین هیدرولیز شده

*

پانتنول

*

آرژنین

*

سدیم لاکتات

*

سدیم پی سی آ

*

مخلوط آمینو اسیدها

*

بیس استئاریل آمودایمتیکون

*

اسانس

*

ویتامین F

*

گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید

*

توکوفریل استات

*

دی سدیم اتیلن دی آمین تترا استیک اسید

*

روغن ماکادمیا

*

روغن آووکادو

*

متیل کلروایزوتیازولینون

*

متیل ایزوتیازولینون

*

روغن جوانه گندم

*

روغن دانه آفتابگردان

*

روغن آرگان

*

رنگ

*

سیتریک اسید

*

 

 

 

شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+
شامپو فاقد سولفات پریم مناسب برای موهای کراتینه شده مدل K+
قیمت:
199,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;