0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Minoxi Shampoo For Normal & Thin Hair

شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب حجم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
526,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که ریزش مو فقط برای موهای خشک و چرب اتفاق می‌افتد، اما موهای معمولی نیز دچار ریزش می‌شوند. ریزش این نوع مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها ضعیف بودن تار مو است و معمولا در افرادی رخ می‌دهد که تارهای موی نازکی دارند. این افراد، علاوه بر ریزش با مشکلات دیگری اعم از خارش، شکنندگی موها و عدم حالت پذیری مو نیز روبرو هستند.

شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک یک شامپو حرفه‌ای است که برای رفع مشکل ریزش مو ساخته شده است. این محصول، سرشار از مواد مغذی است که باعث تقویت تارهای ضعیف و نازک مو می‌شود و با افزایش ضخامت و رفع آسیب‌های وارد شده بر مو، از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید شاهد رویش مجدد موهای خود باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

ریزش مو به دلایل مختلفی بستگی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به تغییرات هورمونی، رژیم غذایی غلط، ارثیه، مصرف برخی داروها، شانه زدن غیر اصولی و... اشاره کرد. معمولا موهایی که ضعیف و نازک هستند، بیشتر از موهای دیگر دچار ریزش می‌شوند. اگر شما هم با ریزش موهای معمولی خود دست‌وپنجه نرم می‌کنید، این شامپو مخصوص شماست!

همانطور که در بالا اشاره شد، شامپو ماینوکسی لافارر برای موهای معمولی با تارهای نازک ساخته شده است. این شامپو قادر است ضخامت تارهای مو را افزایش داده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کند. چراکه موهای نازک بسیار ضعیف هستند و بر اثر عوامل محیطی، به شدت آسیب دیده و می‌ریزند. اما این شامپو به دلیل برخورداری از ترکیبات موثر در سلامت مو، استقامت و ضخامت موها را افزایش می‌دهد و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات این شوینده و نرم کننده از ویتامین‌های C، E و ویتامین‌های گروه B همچون B1، B2، B3، B5، B6 و B9 استفاده شده است که متابولیسم سلولی را افزایش می‌دهند و در کنار بهبود گردش خون، به افزایش رشد مو، اکسیژن رسانی بهتر و درنتیجه تقویت مو کمک می‌کنند. این امر موجب می‌شود که از ریشه تا نوک مو ترمیم شده و دیگر ریزش نداشته باشد.

 ضمن اینکه این ویتامین‌ها خاصیت آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی هم دارند که موجب حفاظت از مو در برابر عوامل محیطی شده و از استرس اکسیداتیو آن‌ها بر اثر رادیکال‌های آزاد ممانعت می‌کند. خاصیت مرطوب کنندگی این شامپو هم موجب بهبود اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو و درنتیجه ایجاد نرمی ‌و بهبود زبری مو می‌شود و در مجموع موهای شما را شاداب و درخشان جلوه می‌دهد.

ماینوکسیدیل و کافئینی که در این شامپو به کار رفته است، دو ترکیب مهم و اثربخش در جلوگیری از ریزش مو هستند. این دو ماده روی یکدیگر اثر هم‌افزایی دارند و با تقویت خواص یکدیگر، نقش مهمی ‌را در کاهش ریزش مو ایفا می‌کنند. از دیگر ترکیبات این شامپو باید به کراتین اشاره کنیم که سبب تقویت، نرمی‌ و حالت پذیری بهتر موها می‌شود.

 


 

ویژگی‌های شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

  • حاوی ترکیبات گیاهی طبیعی و موثر در افزایش رشد مو
  • تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها
  • افزایش ضخامت تارهای نازک
  • پرپشت کننده و درخشان کننده موها
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت
  • تغذیه و ترمیم موها
  • تقویت موها از ریشه تا نوک
  • بهبود حالت پذیری و شانه پذیری موها
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • بهبود گردش خون و افزایش اکسیژن رسانی
  • آنتی اکسیدان و حفاظت از موها در برابر عوامل محیطی
  •  مناسب برای موهای معمولی با تارهای نازک

 


 

مزایای استفاده از شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

شامپو ماینوکسی لافارر از ترکیبات قدرتمند تشکیل شده است که می‌تواند از موهای نازک و ضعیف شما در برابر عوامل محیطی مانند رادیکال‌های آزاد و نور خورشید محافظت کند و در نتیجه مانع ریزش مو بر اثر عوامل مختلف شود. این شامپو به صورت تخصصی برای ریزش مو ساخته شده است و همچنین قادر است ضخامت موهای نازک شما را به طور موثری افزایش دهد.

از دیگر مزیت‌های این شوینده موهای معمولی این است که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد. به این معنی که پوست سر را آبرسانی می‌کند و موجب بهبود گردش خون در پوست سر می‌شود. این امر در تغذیه بهتر فولیکول‌ها و تقویت موها بسیار موثر است. برای خرید این شامپو می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول خود را به صورت اینترنتی و بدون دردسر سفارش دهید.

 

نحوه مصرف شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

حداقل هفته ای 3 الی 4 مرتبه از شامپو ماینوکسی لافارر روی موهای مرطوب خود استفاده کنید. در هر بار شستشو، موها را یک الی 2 دقیقه با شامپو به آرامی ‌ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس شامپو با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • در هنگام شستن موها با شامپو، از چنگ زدن کف سر خودداری کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

شامپو ماینوکسی لافارر برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک ساخته شده است و قادر است موهای شما را پرپشت و از ریزش آن‌ها جلوگیری کند.

ترکیبات شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک

آب، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامید پروپیل بتایین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، ماینوکسیدیل، کافئین، کراتین، عصاره رزماری، دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات، پلی کواترنیوم ۱۰، سدیم PCA، دکسپانتنول، سدیم کلرید، اسانس، نگهدارنده

 

 

 

 

شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک
شامپو ماینوکسی لافارر مناسب برای موهای معمولی و نازک
قیمت:
526,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;