0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Vita Frizz Anti Frizz Hair Shampoo

شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز مناسب موهای وزدار

شناسه کالا: 819842
شناسه کالا: 819842
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
149,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز مناسب موهای وزدار
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از معضلات افراد دارای موهای وز این است که در هنگام شانه کردن دچار مشکل می‌شوند و اکثر اوقات تارهای موهایشان بر اثر الکتریسیته به سمت هوا معلق می‌شود. بهترین راه‌حل برای جلوگیری از این مشکل، استفاده از محصولی است که باعث آبرسانی به موها شده و در عین حال حاوی مواد مغذی و ترکیبات صاف‌کننده باشد.

شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز مناسب موهای وزدار می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. چراکه این محصول حاوی ترکیبات مغذی، پروتئین ابریشم، مرطوب‌کننده و نرم‌کننده است که همه در کنار هم به هیدراته شدن مو و رفع وزی آن کمک می‌کنند.

 


 

 نحوه اثرگذاری شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز

معمولا در انواع شوینده و شامپو مخصوص موهای وز از ترکیباتی استفاده می‌شود که بتواند موها را صاف و نرم کند. در شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز نیز از ترکیبات نرم‌کننده و مرطوب‌کننده استفاده شده است که ضمن برطرف کردن وزی و زبری مو باعث صاف و ابریشمی ‌شدن آن‌ها می‌شود.

درواقع ترکیبات مرطوب‌کننده این محصول، باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در موهای دهیدراته می‌شود، در نتیجه از معلق شدن مو بر اثر الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کند. البته این شامپو سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی هم می‌باشد که باعث تغذیه و تقویت تار مو شده و درنهایت به رشد بهتر موها کمک می‌کند. ترکیبات موجود در این شامپو عبارتند از:

روغن آرگان

روغن آرگان سرشار از ویتامین E است که باعث آبرسانی به موها و همچنین حفاظت از آن‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد می‌شود. اسیدهای چرب موجود در این روغن به نرمی‌ و لطافت مو کمک می‌کنند و با ایجاد یک لایه چرب، مانع از تبخیر آب و خشک شدن مو می‌شوند.

سدیم PCA

سدیم PCA یک مرطوب‌کننده عالی برای موهای خشک محسوب می‌شود که موهای دهیدراته و خشک را مرطوب می‌کند و از این طریق به بهبود موخوره، وزی مو و همچنین شانه‌پذیری آن کمک می‌کند. ناگفته نماند که رطوبت‌رسانی این ماده باعث افزایش گردش خون و تغذیه بهتر ریشه مو و همچنین فولیکول‌ها می‌شود. درنتیجه موها تقویت و ترمیم می‌شوند.

پروتئین ابریشم

پروتئین ابریشم یک ماده جاذب رطوبت است و آب زیادی را در خود جذب می‌کند. همین امر باعث افزایش رطوبت در موها و درمان خشکی و وزی مو می‌شود. ضمن اینکه این ماده خاصیت نرم‌کنندگی دارد و با ایجاد یک لایه ابریشمی‌ روی موهایتان نه تنها ظاهر براقی به مو می‌بخشد، بلکه باعث صاف و نرم شدن آن‌ها می‌شود.

عصاره بامبو

عصاره گیاه بامبو منبع غنی از مواد مغذی از جمله ویتامین و مواد معدنی است که در سلامت مو نقش مهمی ‌را ایفا می‌کنند. افزایش گردش خون در پوست سر، بهبود بافت مو، آبرسانی و حفاظت از موها برخی از ویژگی‌های این گیاه به شمار می‌آیند.

گوار

گوار با ایجاد یک سد محافظتی روی موها، از آن‌ها در برابر عوامل بیرونی مانند رادیکال‌های آزاد و نور خورشید محافظت می‌کند. از این رو، مشکلات موخوره، سخت شانه زدن موها، شکنندگی و موخوره را برطرف می‌کند.

 


 

 ویژگی‌های شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز

  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده جهت رفع خشکی و وزی مو
  • حاوی ترکیبات نرم‌کننده مانند پروتئین ابریشم و روغن آرگان
  • صاف و براق کردن موها
  • جلوگیری از معلق شدن تار مو در هوا و افزایش شانه‌پذیری آن
  • سرشار از ویتامین و مواد معدنی جهت تغذیه مو و ترمیم موخوره و شکنندگی
  • حفاظت از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و نور خورشید
  • فاقد سولفات و نمک
  • ایجاد لایه محافظ روی موها جهت جلوگیری از تبخیر رطوبت و دهیدراته شدن مو
  • مناسب برای موهای وزدار

 


 

 مزایای مصرف شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز

یکی از مزیت‌های شامپو مو درمالیفت این است که فاقد سولفات و نمک است. همانطور که می‌دانید، سولفات‌ها ترکیباتی کف‌کننده هستند که به فولیکول‌ها و بافت مو آسیب وارد می‌کنند و به مرور باعث افزایش موخوره، گره و سخت شانه زدن موها می‌شوند. اما این شامپو به دلیل فاقد سولفات بودن نه تنها به موهای شما آسیب نمی‌زند، بلکه از آن‌ها مراقبت می‌کند.

یکی از معضلات افراد دارای موهای وز، معلق شدن تارهای مو در هوا و همچنین حجم زیاد آن‌ها است. گفتنی است که این شامپو با آبرسانی و حفظ رطوبت در تارهای مو، الکتریسیته ساکن داخل موها را برطرف می‌کند و باعث کنار هم قرار گرفتن تارهای مو و در نتیجه کاهش حجم موهای وز می‌شود. ضمن اینکه این آبرسانی به نرم و صاف‌تر شدن موها نیز کمک می‌کند.

اگر شما هم موهای وزی دارید که از شانه زدن آن‌ها خسته شده‌اید، به پیشنهاد داروخانه آنلاین صبا از این شامپو درمالیفت مخصوص موهای وز استفاده کنید.

نحوه مصرف شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز

ابتدا موهای خود را مرطوب کنید، سپس مقداری از شامپو را روی موهایتان بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید تا مواد مغذی آن جذب تارهای مو شود. پس از گذشت یک الی 2 دقیقه کف حاصل را بشویید.

توجه داشته باشید که:

از تماس این محصول با چشم‌ها و دهان پرهیز کنید.

محصول را دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

 


 

 شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز برای چه افرادی مناسب است؟

شامپو مو درمالیفت مدل Vita Frizz برای نرم و صاف‌تر شدن موهای وز فرموله شده است و خشکی و زبری آن را برطرف می‌کند. بنابراین، افراد دارای موهای وز و مجعد می‌توانند از این شامپو به صورت روزانه استفاده کنند.

 

ترکیبات شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز

آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوساید، کوکامیدو پروپیل بتائین، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوآت، کراتین هیدرولیز شده، ابریشم هیدرولیز شده، آکریلات استیرن کوپلیمر، بهنویل پروپیلن گلایکول تریمونیوم کلراید، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، گلایسین، سرین، پرولین والین، ترئونین، ایزولوسین، فنیل آلانین، هیستیدین، روغن آرگان، عصاره بامبو، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم ۱۰، گوار هیدروکسی پروپیل گلیکول تریمونیوم کلراید، عصاره صمغ آکاسپاسیل، گلیسرین، دکستران، استی هگزاپیتید۱، ا.د.ت.ا، سیتریک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

 

 

شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز مناسب موهای وزدار
شامپو مو درمالیفت مدل ویتا فریز مناسب موهای وزدار
قیمت:
149,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;