0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Pure Hair Shampoo Mint & Blueberry

شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا

شناسه کالا: 820024
شناسه کالا: 820024
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند نلی یکی از برندهای موفق در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این برند در سال 1950 تاسیس شد و اکنون بیش از 60 سال است که به صورت تخصصی بر روی موها تحقیق می‌کند. نلی متعلق به لابراتور بلوچ است و به پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های دنیا مجهز است که باعث می‌شود کیفیت مواد کنترل شده و بهترین اثر را بر روی مو داشته باشند. یکی از محصولات این شرکت، شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا است که به صورت روزانه و به عنوان شوینده و نرم کننده مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامپو با مواد موثر و مغذی که دارد، موهای شما را تغذیه می‌کند و باعث نرمی ‌و درخشان شدن آن‌ها می‌شود. این شامپو مخصوص موهای نازک و حساس است که در ادامه نحوه تاثیر آن را توضیح خواهیم داد.

 


 

ترکیب اصلی شامپو مو نلی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بهترین محصولاتی که به صورت مستقیم بر روی مو اثر می‌گذارند شامپو‌ها هستند. معمولا در هر استحمام و به صورت روزانه از این محصولات استفاده می‌شود و همین امر باعث می‌شود که بهترین اثر را بر روی موها داشته باشند. و اما چه چیزی بهتر از این که از یک شامپو ویتامینه و سرشار از مواد مغذی استفاده کنیم که موهای ما را ترمیم کند و باعث استحکام تارهای نازک آن شود.

شامپو مو نلی که به صورت روزانه در داخل حمام استفاده می‌شود، سرشار از ترکیبات و مواد مغذی است که بر روی فولیکول‌های مو تاثیر می‌گذارند و نتیجه‌ای لذت‌ بخش در موها ایجاد می‌کنند. این شامپو حاوی عصاره نعناع و بلوبری است که باعث طراوت و درخشان شدن موهایتان می‌شود. همچنین گفتنی است که در فرمولاسیون این محصول، ویتامین‌هایی چون C، B و E وجود دارد که باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده مو می‌شوند و با افزایش استحکام تارهای مو، آن‌ها را در برابر حرارت مقاوم تر می‌کنند.

 


 

نحوه اثرگذاری شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا

شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا به دلیل مواد موثره‌ای که دارد، باعث رشد و ترمیم تار مو می‌شود. درواقع این محصول به صورت تخصصی برای موهایی با تار نازک ساخته شده است. همانطور که می دانید، موهای نازک به این دلیل که استحکام بالایی ندارند و حساس و شکننده هستند، بیشتر در معرض آسیب و موخوره قرار می‌گیرند، همچنین شانه زدن آن‌ها هم سخت‌تر است. لازم به ذکر است که این محصول به دلیل برخورداری از عصاره نعناع و بلوبری، علاوه بر رایحه خوشی که در موهای شما ایجاد می‌کند، باعث نرمی‌و لطافت موها می‌شود و آن‌ها را پر پشت‌تر می‌کند.

همانطور که گفته شد، این محصول حاوی ویتامین‌های C، B و E است. ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدان دارد و با آبرسانی موها مانع از خشکی و شکنندگی آن‌ها می‌شود. ویتامین B یک محرک عالی برای رشد مو است و ویتامین E هم برای افزایش جریان پوست سر، افزایش رشد موها و همچنین افزایش استحکام تار مو عالی عمل می‌کند.

 


 

مزایای شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا

  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در موها
  • تقویت و تغذیه مو
  • افزایش استحکام تار مو و پر پشت کردن آن
  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده
  • آبرسانی به ریشه و ساقه مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش جریان خون در پوست سر و محرک رشد مو
  • دارای رایحه خوش نعناع و بلوبری
  • مناسب موهای نرم و نازک
  • محافظت از مو در برابر تابش نور خورشید و اشعه UV
  • فاقد سیلیکون
  • دارای فیلتر UV
  • ویتامینه و سرشار از مواد مغذی مو

با استفاده از شامپو مو حاوی بلوبری و نعنا Nelly موهایی خوش بو و درخشان خواهید داشت. همچنین این شامپو به افزایش استحکام تار‌های نازک مو کمک می‌کند و باعث می‌شود موهای شما پرپشت‌تر به نظر برسند.

نحوه مصرف شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا

کافی است در هنگام استحمام مقداری از شامپو مو Pure نلی را بر روی موهای خود بریزید و با کمک دست‌ها آن‌ها را به خوبی ماساژ دهید. یک الی دو دقیقه زمان بدهید تا مواد مغذی جذب موهایتان شود سپس آن‌ها را آبکشی کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا
شامپو مو نلی حاوی بلوبری و نعنا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;