در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شربت آرژی پلاس یورو ویتال 200 میلی لیتر

ARGIPLUS Syrup

شناسه محصول: 822107
شناسه محصول: 822107
دسته بندی: تقويت و رشد
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نحت لیسانس : آلمان
  •    کشور سازنده : ایران
  •    شرکت سازنده : یورو او تی سی فارما
  •     سایت شرکت سازنده : www.hakimanteb.com
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

رشد کودک و داشتن قد نرمال یکی از دغدغه‌های اصلی هر پدر و مادر است. برخی از افراد از قد کوتاه و وزن کم کودک خود راضی نیستند و با مراجعه به پزشک راه حلی را برای این مشکلی درخواست می‌کنند.

یکی از مکمل‌های کودکان که می‌تواند توسط پزشک به شما پیشنهاد شود، شربت آرژی پلاس یورو ویتال 200 میلی لیتر است. این محصول حاوی ترکیبات عالی است که در راس آن‌ها ال آرژنین است و نقش مهمی ‌در افزایش قد کودک و همچنین استحکام استخوان‌ها دارد.

این مکمل که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود، از مواد مغذی نیز در ساختار خود بهره می‌برد و موجب تقویت سیستم ایمنی کودک و پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ها می‌شود. این شربت برای کودکان بالای 4 سال قابل استفاده است، البته بزرگسالان و نوجوانان در حال رشد نیز می‌توانند از این محصول با دوز مناسب تجویز شده استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خواص، ویژگی‌ها و نحوه مصرف این محصول تا پایان با همراه باشید.


 ترکیب اصلی شربت آرژی پلاس یورو ویتال چیست و چه کاربردی دارد؟

شربت آرژی پلاس یورو ویتال همانطور که در بالا گفته شد، به افزایش قد کودک شما کمک می‌کند. یکی از ترکیبات اصلی این محصول، ال آرژنین است که برای بدن یک آمینو اسید ضروری محسوب می‌شود. کاربرد این اسید آمینه، بسیار مختلف است و از میان آن‌ها می‌توان به نقش مهم آن در تولید و سنتز پروتئین اشاره کرد.

همچنین این ماده، در فرایندهای فیزیولوژیکی بدن موثر است که موجب بهبود زخم و عملکرد بهتر سیستم ایمنی می‌شود. از دیگر کاربردهای این اسید آمینه باید به تقویت هورمون رشد اشاره کنیم که موجب افزایش رشد کودک و در نهایت استحکام استخوان‌های او می‌شود.

سایر ترکیباتی که در این مکمل افزایش قد کودکان به کار رفته شامل ریز مغذی‌هایی مثل ویتامین K، ویتامین A، ویتامین B2، ویتامین D، روی، ید، فسفر و کلسیم است که همه با هم یک مکمل عالی را برای رشد کودک و تامین مواد مورد نیاز بدن او تشکیل داده‌اند.

همانطور که می‌دانید، فسفر یک ماده ضروری برای مغز است و به تقویت هوش و حافظه کودک کمک می‌کند. کلسیم موجب استحکام استخوان‌ها می‌شود و از نرمی‌ استخوان کودک نیز پیشگیری می‌کند. ناگفته نماند که فسفر و کلسیم هر دو از مواد ضروری برای ساخت استخوان هستند که باعث افزایش قد می‌شوند.

در ادامه، ید در تکامل سیستم عصبی و تقویت هوش کودک یا نوجوان نقش دارد. روی نیز یک ریز مغذی اشتها آور است که به افزایش اشتها و وزن گیری کودک می‌کند. همچنین با تحریک سلول‌های استخوان ساز در افزایش رشد قدی و استحکام عضلانی او موثر است.


نحوه اثرگذاری شربت آرژی پلاس یورو ویتال

وجود ویتامین‌های ضروری در شربت آرژی پلاس یورو ویتال مانند ویتامین‌های A، B2، D و K این مکمل را به یکی از ثابت شده‌ترین و بهترین مکمل‌های کودکان تبدیل کرده است. چرا که ویتامین K به حفظ توده اسکلتی در استخوان‌ها کمک می‌کند و باعث حفظ تعادل عملکرد در سلول‌های استخوان ساز و استخوان شکن. همچنین این ویتامین موجب هدایت کلسیم به سمت استخوان‌ها و در نهایت افزایش استحکام استخوان می‌شود.

ویتامین D نیز در سلامت استخوان‌های کودکان و نوجوانان نقش دارد و با جلوگیری از دفع کلسیم و افزایش جذب آن، به استحکام بهتر توده اسکلتی کمک می‌کند. ویتامین A به افزایش سلامت بینایی کمک می‌کند و به همراه ویتامین B2 در عملکرد تقسیم سلولی و استحکام استخوان‌ها نقش موثری دارند.

به طور کلی، کودک شما با استفاده دوز مناسب از این شربت، سیستم ایمنی و عصبی قوی‌تری دارد و راحت‌تر می‌تواند با بیماری‌ها کنار بیاید. آرژنین موجود در این مکمل به افزایش قد در کودکان کوتاه قد کمک می‌کند و با وجود ترکیبات استخوان ساز، از نرمی‌ استخوان نیز جلوگیری می‌کند.

افزایش اشتها و وزن گیری کودک یکی دیگر از کاربردهای خوب این محصول است که به رشد بهتر کودک و دریافت مواد غذایی بیشتر از طریق غذا خوردن کمک می‌کند.


ویژگی‌های شربت آرژی پلاس یورو ویتال

  • حاوی آرژنین و موثر در افزایش رشد قدی کودکان و نوجوانان
  • تقویت سیستم ایمنی و عصبی
  • ترشح و آزادسازی هورمون رشد
  • حاوی زینک جهت افزایش اشتها و وزن گیری کودک
  • حاوی فسفر و منیزیم جهت افزایش بهره هوشی و سلامت استخوان‌ها
  • حاوی کلسیم موثر در استخوان سازی و افزایش توده اسکلتی
  • افزایش استحکام استخوان‌ها و جلوگیری از نرمی‌ استخوان
  • موثر در سلامت بینایی
  • قابل استفاده برای کودکان بالای 4 سال، نوجوانان و بزرگسالان
  • تحت لیسانس شرکت یورو ویتال آلمان


 مزایای مصرف شربت آرژی پلاس یورو ویتال

مزیت شربت آرژی پلاس یورو ویتال در ترکیبات عالی و فرمولاسیون بی‌نظیری است که در آن به کار رفته است. در واقع این محصول مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است که می‌تواند کمبود ریزمغذی‌ها را جبران کند و مشکلاتی مانند کوتاه قدی، ضعف و لاغری، نرمی‌ استخوان و... را برطرف کند.

ویتامین‌های موجود در این محصول، باعث افزایش سلامت و استحکام استخوان‌ها شده و در رشد قدی کودک و نوجوا شما موثر هستند. آرژنین یکی از ترکیبات اصلی موجود در این مکمل است که با دوز مناسب mg200 به کار رفته است که علاوه بر تامین نیاز روزانه بدن موجب افزایش چشمگیر قد کودکان می‌شود.

در ادامه باید بگوییم که این محصول برای بزرگسالان نیز مناسب است و در افراد ورزشکار موجب ساخت عضله و افزایش توده عضلانی نیز می‌شود.

 

نحوه مصرف شربت آرژی پلاس یورو ویتال

برای استفاده از شربت آرژی پلاس یورو ویتال به صورت زیر عمل کنید:

  • کودکان بین 4 تا 10 سال حدود 5 میلی لیتر در روز (5 میلی لیتر= یک قاشق مرباخوری)
  • نوجوانان 11 سال به بالا و بزرگسالان 5 میلی لیتر، 2 بار در روز

هشدار مصرف

این محصول صرفا یک مکمل است و جنبه درمان یا پیشگیری از بیماری را ندارد.

تداخل دارویی

  • از مصرف همزمان این شربت با آنتی بیوتیک‌ها مانند تتراسایکلین خودداری کنید. و حداقل 2 ساعت قبل یا 4 تا 6 ساعت بعد از استفاده از این محصول فاصله دهید.
  • در صورت مصرف داروهای کاهنده فشار خون، قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید.

شرایط نگهداری

  • دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را در دمای خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.
  • پس از باز کردن درب محصول، آن را در یخچال نگهداری کنید


 شربت آرژی پلاس یورو ویتال برای چه افرادی مناسب است؟

این مکمل حاوی ریز مغذی و ویتامین مورد نیاز بدن و از کودکان بالای 4 سال تا بزرگسالان قابل استفاده است.


 نحوه خرید شربت آرژی پلاس یورو ویتال

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... را به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید شربت آرژی پلاس یورو ویتال 200 میلی لیتر، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.


 یادداشت پایانی

کوتاهی قد، نرمی‌ استخوان و کند بودن روند رشد کودک یکی از مسائل مهمی‌ است که باید در ابتدای کودکی به ان‌ها توجه داشته باشید. یکی از بهترین و اثبات شده‌ترین مکمل‌ها برای افزایش رشد کودک و افزایش قد او، شربت آرژی پلاس یورو ویتال است که حاوی ریز مغذی‌های مورد نیاز بدن و ویتامین‌های موثر در سلامت استخوان و افزایش قد است. با مصرف این مکمل برای فرزند دلبند خود دیگر نگران کوتاه قدی، کم اشتهایی و حتی ضعیف بودن سیستم ایمنی او نخواهید بود.


 

جدول ترکیبات شربت آرژی پلاس یورو ویتال

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز روزانه

ویتامین A

µg200

25درصد

ویتامین B2

Mg0.8

57درصد

ویتامین K

µg25

33درصد

ویتامین D3

µg10

200درصد

روی

mg3

30درصد

فسفر

mg124

18درصد

کلسیم

mg120

15درصد

ید

µg70

47درصد

ال آرژنین

mg200

**

 

*مقدار ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد ماده از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس