0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Kinder Multivitaminsaft Syrup

شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال ۲۰۰ میلی لیتر

شناسه کالا: 812601
شناسه کالا: 812601
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال ۲۰۰ میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال ۲۰۰ میلی لیتر

شربت کیندر (EuRho Vital New Kinder Multivitaminsaft 200 ml) نوعی مولتی ویتامین بچه ها است که حاوی ویتامین‌های ضروری و ریز مغذی‌های مفید برای بدن خواهد بود. شربت مولتی ویتامین کودکان جذب میزان کافی از ویتامین‌ها در کودکان و نوجوانان را افزایش می‌دهد و در نهایت سبب حفظ قدرت دفاعی بدن و رشد مطلوب آنها می‌شود. بنابراین مولتی ویتامین اطفال یک کمک‌کننده عالی در مراحل رشد و سلامت کودکان خواهد بود.

 


 

نحوه اثرگذاری شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال بر بدن

شربت کیندر اصل، به عنوان یک ترکیب مغذی فوق‌العاده، نه تنها شامل 10 ویتامین ضروری برای سلامتی بدن است بلکه حاوی ریز مغذی روی نیز است که برای بهبود عملکرد متابولیسم بدن حیاتی خواهد بود. این شربت ویتامین کودکان علاوه بر حفظ قدرت دفاعی بدن، در فرآیندهای رشد و توسعه بدن، نقش مهمی ایفا می‌کند. به عنوان مثال، حضور ویتامین D در این مولتی ویتامین کودکان باعث افزایش جذب کلسیم می‌شود که از تاثیرات مثبت آن بر استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها می‌توان بهره‌ برد.

این محصول تحت لیسانس شرکت Euro OTC Pharma GmbH آلمان توسط شرکت حکیمان طب کار تولید و به بازار عرضه می‌گردد. این نوع مولتی ویتامین کودک نه تنها به بالا بردن سطح سلامتی کمک می‌کند بلکه به عنوان یک گزینه موثر برای تامین نیازهای ویتامینی در رژیم غذایی روزانه بسیار ارزشمند است.

ترکیبات موثر در شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

در شربت کیندر اصل ترکیبات موثر و مفیدی قرار دارد که هر کدام از آنها برای کودک مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از ترکیبات موثر و مفید در این مولتی ویتامین برای کودکان عبارت است از:

روی (Zinc)

روی اساسی برای رشد و سلامت بدن، حتی قبل از تولد، اهمیت دارد. کمبود آن می‌تواند به مشکلاتی مانند آنمی و تاخیر در رشد و بلوغ جنسی منجر شود. همچنین، روی در بهبود زخم‌ها و حتی درمان برخی بیماری‌ها موثر است. مصرف روزانه مقدار مناسب روی از طریق مکمل‌های غذایی یا مولتی ویتامین‌ها می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

ویتامین A  

ویتامین A از چربی همراه با سیستم لنفاوی به خون جذب می‌شود. اهمیت آن در بینایی، رشد، سلامت پوست و مقاومت برابر عفونت‌هاست. کمبود آن می‌تواند به التهاب چشم، کاهش بینایی، افزایش حساسیت به عفونت‌ها و مشکلات پوستی منجر شود. ویتامین A ضروری برای حفظ سلامتی چشم، پوست و سیستم ایمنی بدن است.

تیامین (ویتامین ب 1)

ویتامین ب 1 یا تیامین، یکی از مهمترین ویتامین‌های گروه B است و به آنورین معروف است. این ویتامین ضد بیماری بری بری و مفید برای سلامتی اعصاب است. تیامین، یک ویتامین محلول در آب است و حدود ۵ میلی گرم از آن روزانه توسط روده جذب می‌شود. تیامین در مخاط روده ای تغییراتی پیدا می‌کند و تا حدود ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم از آن در بدن ذخیره می‌شود.

این ویتامین در کاهش خستگی، افزایش استقامت و جلوگیری از پیری زودرس و کاهولت با افزایش قدرت ذهنی موثر است. در صورت ترکیب تیامین با سایر ویتامین‌های گروه B، اثربخشی آن بیشتر است.

کمبود تیامین در رژیم غذایی می‌تواند منجر به کاهش اشتها، هضم نامناسب غذا، یبوست مزمن، از دست دادن وزن، خستگی ذهنی و بی‌خوابی شود.

ریبوفلاوین (ویتامین ب 2)

این ویتامین در کمک به هضم غذا و حفظ عملکرد سیستم عصبی مهم است. همچنین از یبوست جلوگیری و سلامت پوست، مو و ناخن‌ها را حفظ می‌کند. ویتامین ب 2 نقش مهمی در سلامت چشم‌ها نیز دارد و می‌تواند از ابتلا به گلوکوما جلوگیری کند. کمبود آن می‌تواند باعث موهای چرب، پوست چرب، ظهور چین و چروک‌های زودرس و ترک‌های ناخن شود.

نیاسین (ویتامین B۳)

این ویتامین برای جریان خون مناسب و عملکرد سیستم عصبی ضروری است. همچنین، به حفظ عملکرد گوارش و متابولیسم صحیح پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند و در سلامت پوست نیز نقش دارد. کمبود آن می‌تواند باعث اختلالات متعددی از جمله زخم دهانی، اختلالات عصبی و آنمیا شود.

پانتوتنیک اسید (ویتامین B۵)

این ویتامین به عنوان یک فاکتور ضد استرس شناخته می‌شود و برای حفظ سلامت جسم در برابر استرس‌های فیزیکی و ذهنی ضروری است. همچنین، در حفظ رشد طبیعی و تکامل سیستم عصبی و پیشگیری از بروز علائم پیری زودرس نقش دارد.

پیریدوکسین (ویتامین B۶)

این ویتامین در متابولیسم پروتئین و چربی‌ها و عملکرد صحیح سیستم عصبی و مغز مهم است. کمبود آن می‌تواند به آنمیا، افسردگی و اختلالات پوستی منجر شود.

کوبالامین (ویتامین B۱۲)

ویتامین ب 12 برای تولید گلبول‌های قرمز و عملکرد صحیح سیستم عصبی ضروری است. کمبود آن می‌تواند باعث آنمی و اختلالات عصبی شود.

ویتامین C

این ویتامین برای ترمیم بافت‌ها، تشکیل کلاژن و حفظ سلامت پوست، مو و غضروف مهم است. همچنین، ویتامین سی به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E از هشت آنتی‌اکسیدان مختلف تشکیل شده که مهم‌ترین آن آلفاتوکوفرول است. این ویتامین برای عملکرد طبیعی تولید مثلی، باروری و افزایش قدرت جنسی مردانه بسیار موثر است. همچنین، باعث گشاد شدن عروق و افزایش جریان خون به بافت‌های عضلانی می‌شود و از تشکیل لخته خون‌ها جلوگیری می‌کند. ویتامین E نیز خاصیت محافظتی در برابر آفتاب دارد و در حفظ رطوبت و نرمی پوست موثر است. کمبود این ویتامین می‌تواند منجر به تغییرات تخریبی در عروق خونی شود و در نهایت به بیماری‌های قلبی و کبدی منجر شود. علاوه بر این، کمبود ویتامین E در مغز می‌تواند قدرت جنسی را تا حد زیادی کاهش دهد و به اختلالات تولید مثلی، سقط جنین، ناباروری و اختلالات عضلانی منجر شود.

ویتامین D

ویتامین D یکی از ضرورترین ویتامین‌ها برای پیشگیری از ریکتز است که بیماری ناشی از کمبود ویتامین D است. این بیماری باعث نقص در تشکیل استخوان، اختلال در استفاده از کلسیم در بدن و ضعف عضلات می‌شود. کمبود ویتامین D باعث ایجاد ضعف عضلات، کاهش جذب مواد معدنی و پیری زودرس می‌شود.

 


 

مزایای مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

مولتی ویتامین برای کودکان خواص و مزایای بی‌نظیری دارد. به همین منظور مادران باید برای بهبود وضعیت سلامت کودک و همچنین رشد به موقع او از ویتامین‌ها و مولتی‌ها تحت نظر پزشک برای کودک خود استفاده کنند. شربت کیندر یک نوع خاص از ویتامین کودکان است که مزیت‌های زیر را به دنبال دارد:

  • حاوی ویتامین های ضروری بعلاوه روی (زینک) برای کودکان و نوجوانان
  • بهبود تمرکز، حافظه، تعادل و کاهش استرس های وارده به بدن
  • حفظ سلامت پوست، مو، ناخن، مخاط دهان، لب ها و زبان
  • افزایش استقامت و پیشگیری از بلوغ زودرس و کهولت
  • ترمیم زخم ها، تقویت قوه بویایی، بینایی، چشایی
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در نوزادان
  • رشد و حفظ استخوان های نرمال
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  • حفظ عملکرد سیستم عصبی
  • حفظ سلامت عمومی بدن
  • افزایش قدرت ذهنی

نحوه مصرف شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال را باید روزانه 1 قاشق مرباخوری (5 میلی لیتر) یا بر اساس دستور پزشک به کودک یا نوجوان خود بدهید. فراموش نکنید که مولتی ویتامین‌ کودکان بهتر است تحت نظارت پزشک مصرف شود. بهتر است شربت کیندر بعد از وعده صبحانه و با معده پر مصرف است.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از شربت مولتی ویتامین کودکان کیندر بهتر است آن را به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید و همچنین در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین پس از هر بار مصرف درب شربت را محکم ببندید.

هشدارهای مصرف

تا به امروز عارضه جدی برای شربت کیندر اعلام نشده است اما با این وجود در صورت مصرف هر گونه داروی خاص قبل از مصرف شربت مولتی ویتامین اطفال باید حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید. همچنین بیش از مقدار توصیه شده به فرزند خود از این مولتی ویتامین ندهید و دوز مصرفی را خودسرانه اضافه یا کم نکنید.

 


 

شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال مناسب برای چه کسانی است؟

"مولتی ویتامین کیندر اصل" یک شربت مولتی ویتامین کامل است که حاوی زینک و ۱۲ ویتامین ضروری برای رشد و تکامل کودکان و نوجوانان است. این مولتی ویتامین با فراهم کردن تغذیه مناسب، به رشد سالم و توسعه صحیح کودکان کمک می‌کند. علاوه بر این، با تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش بینایی و حفظ سلامت پوست و مو، به بهبود کلیت سلامتی و رشد موثر کودکان و نوجوانان نیز کمک خواهد کرد.

جدول ترکیبات شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال

                   نام                   

     مقدار        

  نیاز روزانه  

Zinc

5 mg

50 %

Vitamin C

40 mg

50 %

Niacin

6 mg

37.5 %

Vitamin E

6.9 IU

38.5 %

Pantothenic Acid

2 mg

33.5 %

Vitamin B2

0.5 mg

35.5 %

Vitamin B1

0.5 mg

45.5 %

Vitamin B6

0.5 mg

35.5 %

Vitamin A

1500 IU

56 %

Vitamin D

400 IU

200 %

Vitamin B12

1.2 µg

48 %

Biotin

8 µg

16 %

Folic Acid

200 µg

100 %

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
**مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال ۲۰۰ میلی لیتر
شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال ۲۰۰ میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;