در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 1000 میلی لیتر

Argan & Macadamia Sulfate Free Hair Shampoo

شناسه محصول: 820860
شناسه محصول: 820860
تولید کننده: کلینیک - Cleanic کلینیک - Cleanic
آماده ارسال
402,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : شامپو مو
  • مناسب برای : موهای خشک و آسیب دیده
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • حجم : 1000ml
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا دارای ترکیبات ویژه‌ای بوده و برای استفاده افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند کاملا مناسب است. این محصول با قدرت پاک‌کنندگی ملایمی که دارد مانع از آن می‌شود که مواد کراتینی از روی سطح پوست از بین رفته و موها وز و مجعد شود. استفاده از یک محصول شوینده و نرم کننده مناسب برای حفظ سلامت مو بسیار حائز اهمیت است. به گونه‌ای که شما با مصرف محصولات با کیفیت و فوق‌العاده می‌توانید سلامت موهای خود را تضمین نمایید.

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 1000 میلی لیتر، موجب آبرسانی و تقویت موهای شما شده و لطافت و نرمی مو را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. شما با مصرف یکبار از شامپو Argan & Macadamia Sulfate Free Hair Shampoo لطافت و نرمی فوق‌العاده‌ای را روی موهای خود احساس خواهید کرد. بنابراین اگر به دنبال یک شامپو فاقد سولفات عالی هستید، پیشنهاد ما به شما شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا است.


شامپو فاقد سولفات چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپو فاقد سولفات در دسته محصولات شوینده و نرم کننده قرار دارد. سولفات‌های موجود در شامپو باعث ایجاد کف می‌شوند و در نهایت روغن، کثیفی و هرگونه آلودگی را از روی سطح سر از بین می‌برند. در نتیجه، هنگامی که از سولفات‌ها برای شستن مو استفاده می‌کنید، معمولا منجر به از بین رفتن کامل چربی از روی پوست سر و موی می‌شوند.

پوست سر روغن‌های طبیعی مانند سبوم تولید می‌کند که برای محافظت از آن ضروری است. سبوم نه تنها در برابر میکروب‌های بیماری‌زا و عفونت‌های باکتریایی بالقوه دفاع می‌کند، بلکه از پوست سر به سمت ساقه مو حرکت کرده و از هر رشته‌ی مو نیز محافظت می‌کند. روشی که شامپو سولفات در آن چربی موها را از بین می‌برد، می‌تواند باعث خشکی، وز و شکننده شدن موهای شما شده و همچنین باعث تحریک پوست سر شما شود. این مدل شامپوها در حالی که ممکن است تمیزی کامل را ارائه دهند، اما خواص خشن آن‌ها برای بسیاری از افراد مشکل ساز است. از این رو شامپوی بدون سولفات، جایگزینی مناسب برای افرادی است که موهایی آسیب دیده دارند. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و استفاده کنید.


نحوه اثرگذاری شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده 1000 میلی لیتر، با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد روی موهای وز و آسیب دیده اثر گذاشته و به سلامت و احیای آن‌ها کمک بسزایی می‌کند. این محصول قدرت پاک‌کنندگی ملایمی دارد و مانع از پاک شدن مواد کراتینه از روی موهای ضعیف و نازک می‌شود.


ویژگی‌های شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای دارد. برخی از ویژگی‌های این محصول عبارتست از:

  • استفاده از این محصول برای موهای خشک، آسیب دیده، نازک و شکننده مناسب است.
  • فاقد هرگونه مواد مضر مانند پارابن، سیلیکون و سولفات است.
  • چربی و هرگونه آلودگی را از پوست سر و مو پاک می‌کند.
  • موهای نازک و ضعیف را ترمیم و بازسازی می‌کند.
  • به بهبود و تقویت سلامت مو از طریق کراتین هیدرولیز شده کمک بسزایی می‌کند.
  • خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی به تمامی لایه‌های مو از جمله فولیکول مو را دارد.
  • حاوی روغن ماکادمیا و آرگان است.
  • در ترکیبات خود عناصر مغذی فراوانی دارد.

مزایای مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا دارای ویژگی‌های فراوانی بوده و موجب تقویت موهای آسیب دیده می‌شود. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برای شما آوردیم که عبارتند از:

  • استفاده از این محصول برای کسانی که موهای خود را کراتین یا بوتاکس کرده‌اند مناسب است و باعث تقویت موها شده و از نازکی شده آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • خشکی و وزی موهای رنگ و دکلره شده را کاهش داده و سبب نرمی آن‌ها می‌شود.
  • به افزایش استقامت موهای حساس، ضعیف و شکننده کمک  بسزایی می‌کند.
  • قدرت پاک‌کنندگی ملایمی داشته و از پاک شدن مواد کراتین از روی موهای ضعیف و آسیب دیده جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی

داخل حمام زمانی که موهای خود را با آب خیس کردید، مقداری از شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا را کف دست ریخته و به سر بزنید. شامپو را به آرامی روی سر ماساژ دهید تا به خوبی کف کرده و پس از گذشت 5 دقیقه به طور کامل آبکشی کنید.


شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا برای چه کسانی مناسب است؟

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا برای خانم‌ها و آقایانی که موهای خشک و آسیب دیده دارند مناسب است. این محصول قدرت پاک‌کنندگی ملایمی داشته و مانع از وز شدن موها می‌شود.

ترکیبات شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی مدل آرگان و ماکادمیا

شامپو فاقد سولفات کلینیک کیندی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و به تقویت و آبرسانی موهای دکلره و رنگ شده کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • ماکادمیا
  • روغن آرگان

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس