در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شکم بند بعد از بارداری تینور مدل A-01

Abdominal Support 9, A01

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: شکم بند
تولید کننده: تینور - Tynor تینور - Tynor
انتخاب سایز:
آماده ارسال از 0 روز آینده
1,177,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدا برند : هندوستان
  • شرکت سازنده : تینور
  • سایت شرکت سازنده : www.tynorindia.com
  • نوع : شکم بند
محصولات مشابه
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
مشخصات محصول
شکم بند بعد از بارداری تینور مدل A-01
مشخصات فنی
کشور مبدا برندهندوستان
شرکت سازندهتینور
سایت شرکت سازندهwww.tynorindia.com
نوعشکم بند
محل استفادهتنه (شامل شکم و انتهای کمر)
سن مصرفبزرگسالان
کد محصولA01
اندازهمدیوم: دور شکم 80 تا 90 سانتی مترلارج: دور شکم 90 تا 100 سانتی مترایکس لارج: دور شکم 100 تا 110 سانتی متردو ایکس لارج: دور شکم 110 تا 120 سانتی متر
جنستمام کش
رنگطوسی
نحوه بسته شدنچسبی
قابلیت تنظیمدارد
تعداد در بستهیک عدد
توضیحاتاین شکم بند با فشرده سازی مطلوب ناحیه شکم می تواند از تاثیر بسزایی در دوران نقاحت زایمان برخوردار باشد. از این رو امروزه از این شکم بند تحت عنوان بهترین شکم بند دوران بارداری نیز نام برده می شود. از جمله مهم ترین و اصلی ترین فایده این شکم بند می توان به متراکم کردن و ساپورت ناحیه شکم پس از عملیات جراحی و کمک به حل و رفع مشکلات پس از عمل های جراحی اشاره کرد. همچنین از دیگر خواص و مزایای آن می توان به تاثیر آن در کاهش دردهای استخوانی و ناحیه کمر اشاره کرد. از این شکم بند به عنوان شکم بند لاغری نیز نام برده می شود. زیرا این شکم بند مناسب افرادی می باشد که قصد دارند در مدت زمانی کوتاه چربی های ناحیه شکمی خود را زودتر و آسان تر آب نمایند. همچنین جالب است بدانید فشار مناسب این محصول به گونه ای می باشد که مناسب برای افراد مبتلا به بیماری فتق بوده و در کاهش دردهای ناشی از راه رفتن و یا حتی سرفه کردن در دوران نقاحت بسیار موثر می باشد. از دیگر ویژگی های این شکم بند لاغری می توان به طراحی پر منفذ و شبکه ای آن اشاره کرد. طراحی هوشمندانه, انعطاف پذیری مطلوب, سایز قابل تنظیم, توجه و رعایت اصول زیبایی شناسی, توجه و رعایت آسایش و راحتی بیماران و از همه مهم تر دوام و ماندگاری بالا این محصول از دیگر مزایا این شکم بند طبی می باشد.
موارد استفادهبعد از بارداریبعد از هر گونه عمل جراحی بر روی شکممحافظت از کمردردهای خفیفبرداشتن فشار از روی عضلات ضعیف یا کشیده شده ی شکمیموثر در روند بهبود مشکلات فتقی
سایر ویژگی هاوزن سبکدارای قابلیت تهویه
نحوه استفادهبرای استفاده از شکم بند بعد از دوران بارداری می باید این شکم بند را دور شکم خود قرار دهید. سپس با توجه به فشار حاصل از شکم بند, نوار چسب های موجود در این محصول را بر روی هم قرار داده و در آخر بچسبانید.
قابلیت شستشودارد
نکات شستشوهنگام شستشوی این محصول از آب سرد استفاده کنیداز انداختن در ماشین لباسشویی اجتناب کنیداز فشردن یا چنگ زدن آن هنگام آبکشی خودداری فرمایید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس