0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: شکم بند

Elastic Abdominal Binder DR-B121-1

شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب سایز:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,183,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معمولا خانم‌های باردار پس از عمل جراحی زایمان، نگران افتادگی شکم خود هستند و سعی دارند حالت آن را به فرم اولیه خود برگردانند. در این موارد می‌توان از ساپورت های تنه مثل شکم بند منفذ دار دکتر مد استفاده کرد. شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 یک گزینه عالی برای حفظ زیبایی شکم و همچنین تناسب این ناحیه پس از جراحی است. این محصول با سفت و محکم نگه داشتن عضله‌های شکم، باعث کوچک‌تر شدن این ناحیه و همچنین پهلوها می‌شود. شکم بند دکتر مد، از جنس نئوپرون متخلخل ساخته شده است و با آناتومی‌ بدن کاملا متناسب است.

برند دکتر مد DR-Med از برندهای خوب موجود در بازار است که محصولات ارتوپدی مانند شکم بند، زانو بند، آرنج بند، مچ بند و ... تولید می‌کند. این برند بیش از 50 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و تجربه زیادی در ساخت محصولات ارتوپدی دارد.

 


 

شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، شکم بند دکتر مد مدل DR-B121 برای کوچک کردن شکم پس از عمل جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این محصول می‌توانید برای لاغری استفاده کنید، به این صورت که بستن  شکم بند دکتر مد، معده را جمع می‌کند و به مرور حجم آن کوچک و کوچک‌تر می‌شود، درنتیجه غذای کمتری می‌خورید و لاغرتر می‌شوید.

همچنین از شکم بند دکتر مد مدل DR-B121 می‌توان در هنگام تمرین‌های ورزشی استفاده کرد. با بستن این شکم بند در هنگام تمرین‌های متمرکز بر شکم و پهلو می‌توانید در هنگام چربی سوزی، فرم بهتری به شکم خود بدهید و باعث جمع شدن پوست آن شوید.

در فصل زمستان نیز با استفاده از شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 می‌توانید شکم و پهلوی خود را گرم نگه داشته و از سرما خوردن پهلوها و آسیب به کلیه‌ها جلوگیری کنید.

 


 

نحوه استفاده از شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121

برای استفاده از شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 ابتدا شکم بند را در جای مناسبی از شکم قرار دهید و سپس با کشیدن دو طرف آن، متناسب با سایز شکم، چسب‌ها را روی هم بچسبانبد.

گفتنی است که این شکم بند کاملا ضد حساسیت است و از بهترین مواد موجود در طبیعت ساخته شده است. بنابراین می‌توانید با خیال از این محصول به طور مستقیم بر روی پوست شکم استفاده کنید.

 


 

 

ویژگی‌های شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121

  • ساخته شده از مواد مرغوب
  • جنس نئوپرون متخلخل
  • ضد حساسیت
  • متناسب با آناتومی‌بدن
  • کاهش فشار به ستون فقرات
  • فرم دهنده پهلو و شکم
  • مناسب در روند لاغری
  • جمع کردن شکم بعد از عمل جراحی
  • محافظت از ماهیچه‌های شکمی
  • ارتفاع 22 سانتی متر
  • دارای سایز بندی از کوچک (S) تا خیلی بزرگ (XXL)
  • قابل شستشو

 


 

مزایای استفاده از شکم بند منفذ دار دکتر مد DR-Med مدل DR-B121

خوبی استفاده از شکم بند دکتر مد DR-B121 ای است که با جمع کردن شکم، یک حالت ایستایی برای آن ایجاد می‌کند و در نتیجه فشار وارد بر ستون فقرات را کاهش می‌دهد. همانطور که می‌دانید، شکم چاق در اصطلاح عامیانه سنگینی می‌کند و باعث ایجاد قوس کمر و فشار به ستون فقرات می‌شود. اما با استفاده از شکم بند دکتر مد می‌توانید شکم خود را جمع کنید و سنگینی آن را کنترل کنید. این کار از گودی کمر و تغییر فرم ستون فقرات جلوگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121

در ساخت شکم بند دکتر مد از مواد زیر استفاده شده است:

پلی استر، پلی یورتان، الیاف نایلون و رابر (کش لاستیکی)

 


 

جدول سایزبندی شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 و نحوه محاسبه دور شکم

شکم بند دکتر مد مدل DR-B121 در سایزهای مختلفی ساخته می‌شود. برای خرید شکم بند متناسب با سایز شکم خود ابتدا باید دور شکم را اندازه بگیرید. برای این کار از یک متر استفاده کنید و عدد مربوط به دور شکم را با جدول زیر مطابقت دهید.

سایز

S

M

L

XL

XXL

دور شکم (cm)

63-72

73-81

81-89

89-97

97-105

ارتفاع (cm)

25

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که محصولات برندهایی از جمله وت اند وایلد، پوپا، اسکین کد، نلی، بایومارین، دکتر مد، زیکلاس مد و ... را در خود جای داده است. این داروخانه علاوه بر محصولات آرایشی، به فروش مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های دارویی، عطر و ادکلن و همچنین ساپورت‌های ارتوپدی نیز مشغول است.

برای خرید شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121 ‌می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کرده، سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین ‌می‌توانید از طریق شماره گیری 02141971 با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و ضمن پرسیدن سوالات خود محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121
شکم بند منفذ دار دکتر مد مدل DR-B121
قیمت:
1,183,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;