0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Coconut Hair Milk

شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

شناسه کالا: 820633
شناسه کالا: 820633
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

گاهی اوقات شستشوی بیش از حد موها موجب خشکی و گره خوردن آن‌ها می‌شود. از این رو استفاده از بالم و لوسیون مو به نرم شدن بافت آن کمک بسزایی می‌کند.

برای آن که موهایی سالم و بدون موخوره داشته باشید، لازم است که از تقویت کننده و نرم کننده مخصوص مو در روتین مراقبتی خود استفاده کنید. این محصولات خاصیت کراتین درمانی داشته و به حفظ سلامت مو شما کمک می‌کنند.

شیر مو کلینیک دارای عصاره روغن نارگیل بوده و در تغذیه بافت مو نقش دارد. در ادامه به طور تخصصی این محصول را مورد بررسی قرار دادیم و نحوه اثرگذاری آن بر مو و همچنین مزایای استفاده از آن را به طور کامل شرح دادیم. برای آشنایی بیشتر با شیر مو کلینیک  و خرید آن از داروخانه آنلاین، تا پایان این متن ما را همراهی کنید.

 


 

شیر مو چیست و چه کاربردی دارد؟

به حالت‌دهنده‌های رقیق و خامه‌ای که به نرمی و لطافت مو کمک می‌کنند، شیر مو گفته می‌شود. شیر مو در دسته محصولات بالم و لوسیون مو بوده و خاصیت آبرسانی دارد. این محصول به دلیل امولسیفایرها، روغن‌های گیاهی و آبی که دارد، موجب حفظ رطوبت مو می‌شود و از ایجاد موخوره و خشکی جلوگیری می‌کند.

شیر مو به‌عنوان تقویت کننده و نرم‌ کننده مو استفاده می‌شود و به افزایش حالت‌پذیری مو بعد از شستشو آن کمک می‌کند. از شیر مو می‌توان در بین شستشو موها نیز استفاده کرد.

شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک فرمولاسیون مخصوص خود را داشته و بافت آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند. این محصول دارای عصاره روغن نارگیل بوده و درخشش موی شما را افزایش می‌دهد. شیر مو را می‌توانید از داروخانه آنلاین سفارش داده و در روتین مراقبت مو خود قرار دهید.

 


 

نحوه اثرگذاری شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

شیر مو روغن نارگیل کلینیک (Cleanic) ترکیبات منحصر به فردی داشته و به احیای 100 درصد مو کمک می‌کند. این محصول خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت‌کنندگی دارد و از گره خوردن موها جلوگیری می‌کند. از سویی دیگر روغن نارگیل موجود در شیر مو کلینیک در افزایش درخشندگی مو نقش داشته و شانه‌پذیری آن را آسان می‌کند.

پروتئین شیر موجود در این محصول، بافت مو را تغذیه کرده و آن را تقویت می‌کند. از سویی دیگر برخی از ترکیبات آن به درمان موخوره کمک کرده و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. بافت سبکی دارد و به سرعت جذب مو می‌شود و حس سنگینی و چربی ایجاد نمی‌کند.

 


 

ویژگی‌های شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

شیر مو حاوی نارگیل کلینیک یکی از محصولات بسیار با کیفیت و عالی در بازار است. شما برای داشتن موهای خوش حالت، نرم، لطیف و براق می‌توانید از این محصول استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد، این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • خاصیت آبرسانی داشته و سبب افزایش نرمی مو می‌شود.
  • پروتئین‌های مورد نیاز مو را تامین کرده و به حفظ سلامت آن کمک می‌کند.
  • مانع از ایجاد موخوره در مو می‌شود.
  • کوتیکول‌های مو را تقویت می‌کند.
  • شانه‌پذیری مو را افزایش می‌دهد.
  • میزان آسیب‌های ناشی از وسایل حرارتی را کاهش می‌دهد.
  • دارای بافت سبکی بوده و به سرعت جذب می‌شود.
  • احساس چربی و سنگینی روی مو ایجاد نمی‎‌کند.
  • خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت‌کنندگی دارد.
  • فاقد ترکیبات مضری مانند پارابن و سولفات است.
  • برای افرادی که موهای خشک و شکننده دارند مناسب است.

 


 

مزایای مصرف شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

همانطور که در بخش‌های بالایی به آن اشاره کردیم، شیر مو روغن نارگیل کلینیک دارای ترکیبات فعالی است و به بهبود کیفیت موها کمک فراوانی می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای استفاده از شیر مو کلینیک را برای شما شرح دادیم که عبارتند از:

  • برخی از ترکیبات موجود در شیر مو کلینیک به احیای 100 درصد موهای آسیب دیده کمک کرده و سبب ترمیم آن‌ها می‌شود.
  • پروتئین شیر نیز در تغذیه عمیق بافت مو نقش داشته و سبب تقویت ریشه مو می‌شود.
  • این محصول خاصیت آبرسانی داشته و به عمق مو نفوذ پیدا کردی و مانع از خشکی و شکنندگی ساقه آن می‌شود.
  • برخی دیگر از ترکیبات آن به درمان موخوره کمک کرده و از وز شدن موها جلوگیری می‌کنند.
  • میزان درخشش مو را افزایش داده و مانع از گره خوردن آن می‌شود. از سویی دیگر به نرمی مو نیز کمک کرده و فرآیند شانه کردن مو را آسان می‌کند.

نحوه مصرف شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

جهت دریافت نتیجه مطلوب از این محصول، شما قبل از هر چیزی باید با نحوه مصرف آن آشنا شوید. در این حالت می‌توانید از داشتن موهای خوش حالت و نرم خود نهایت لذت را ببرید. بعد از آن که از حمام بیرون آمدید و خیسی موهای خود را با حوله لطیف گرفتید، مقدار معینی از شیر مو کلینیک را کف دست زده و به ساقه نمدار موهای خود بزنید. شایان ذکر است که پس از استفاده از این محصول نیازی به شستشو و آبکشی دوباره مو نیست.

 


 

شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از شیر مو روغن نارگیل کلینیک برای بانوان و آقایانی که موهای خشک و شکننده دارند مناسب است. این محصول با ترکیبات خاصی که دارد جایگزین مناسبی برای کراتین درمانی است و به حفظ سلامت مو کمک می‌کند. در حقیقت شما با خرید یک شیر مو حاوی روغن نارگیل می‌توانید موهایی صاف و بدون خشکی داشته باشید.

 


 

ترکیبات شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک

شیر مو روغن نارگیل کلینیک فرمولاسیون ویژه و سبکی داشته و به افزایش نرمی و لطافت مو کمک فراوانی می‌کند. شیر مو کلینیک حاوی پروتئین شیر بوده و به تغذیه بافت مو کمک می‌کند. در ادامه برخی دیگر از ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما نام بردیم که عبارتند از:

  • روغن نارگیل
  • عصاره بامبو

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک
شیر مو حاوی روغن نارگیل کلینیک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;